BallinaPlatform angkat hidraulik bergerakRintangan hakisan yang baik

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-11-15 10:26:56

Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat, ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.

Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Ballina.Mekanisme panduan mekanisme panduan pembuat lif kereta api panduan adalah kebanyakan terdiri dari paip plastik panduan, kurungan panduan, spring pemampatan, plug keselamatan,BallinaSelf walking hydraulic lifting platform, shell panduan, dan peluru panduan. Sebagai pandangan setengah seksyen mekanisme panduan, ruang sempit terbentuk diantara dua paip plastik panduan, dan tali pinggang kain mengangkat mengeluarkan keluar dari kotak dari ruang sempit ini untuk mencegah tali pinggang kain disentuh dan bermain peran panduan. Plug keselamatan disokong oleh gelang panduan dan spring pemampatan. Untuk mencegah spring pemampatan kehilangan kestabilan selepas dipaksa, rod panduan kecil dirancang pada plug keselamatan, dan ruang antara rod panduan kecil dan spring dirancang mengikut jadual. Shaft lengan penangguhan diseweldi dan dipasang dengan hook lengan penangguhan di kedua- dua hujung. Bahan dipilih dan ditambah untuk membentuk tiga titik penangguhan dengan hook di shell bawah kotak. Peranti penangguhan sokongan lembut akan ditangkap oleh orang yang ditangkap. Kapasiti penangguhan beban lengan penangguhan adalah untuk memastikan bahawa orang yang ditangkap boleh berada dalam keadaan selesa semasa mengendarai. Jarak antara kedua-dua hook lengan penangguhan disenaraikan dalam jadual sebagai rujukan rancangan, dan bar keseimbangan digunakan untuk menjaga keseimbangan peranti penangguhan, Bahan ini dirancang sebagai tabung kosong, mengurangkan berat keseluruhan lengan angkat.

Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

.Kerja ketinggian tinggi sekarang juga sangat umum, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif, dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun, perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah, dan tiada siapa mahu melihat situasi seperti itu berlaku. Apa tindakan pencegahan pemasangan untuk lif?

Pertahanan dan pertahanan.

Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan,BallinaPlatform penangkapan hidraulik tidak boleh ditangkap, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.


BallinaPlatform angkat hidraulik bergerakRintangan hakisan yang baik



Biasanya, dan tinggi tali pinggang keselamatan harus lebih tinggi dari pinggang.

Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

discount.Menurut undang-undang pembangunan lif, akan ada balasan apabila ada trough, dan jika ia tetap lemah, industri mungkin hilang; Kedua,BallinaCargo Lift, ia adalah pembangkit untuk pemulihan industri, meningkatkan pembinaan infrastruktur, yang menyediakan peluang yang besar bagi industri; Kemudian, ia adalah&quo; Belt and Road” Permintaan dari negara-negara di sepanjang laluan adalah peluang lain untuk industri.

Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.


BallinaPlatform angkat hidraulik bergerakRintangan hakisan yang baik



Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.

Fair price.Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Kepentingan pemeliharaan biasa untuk platforms penangkapan hidraulik adalah sama dengan kenyataan bahawa wanita perlu menggunakan produk penangkapan kulit. Jika tidak disimpan secara biasa, kering, titik, dan pelbagai penuaan dan warna akan berlaku semasa mereka berusia. Oleh sebab itu, pelanggan mesti mengikut manual pemeliharaan yang diberikan oleh pembuat dan mengikut secara ketat setiap item pemeliharaan, yang secara efektif boleh menunda masalah penangkapan platforms penangkapan hidraulik; Semasa penggunaan biasa platform angkat hidraulik, muatan berlebihan atau muatan sebahagian dilarang secara ketat. Guna secara ketat mengikut arahan operasi dalam manual pengguna, dan tidak hanya fokus pada efisiensi. Muatan berlebihan boleh membawa kerosakan sistem hidraulik.

Biasanya status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Ballina.Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk selamat datang untuk bertanya

Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.