OsterhootPeralatan platform angkat hidraulikApa prinsip reka bentuk

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-02 13:49:01

Lift lengan lengan lengan: peranti angkat yang digunakan untuk operasi ketinggian tinggi, yang boleh menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi. Apabila platform ditangkap ke mana-mana kedudukan, ia boleh beroperasi semasa berjalan, dengan struktur kompak dan pusingan fleksibel. Lebar laman ia boleh memastikan peralatan masuk laluan sempit dan kawasan kerja penuh. Peranti kuasa sandar boleh beroperasi platform kerja untuk ditetapkan semula, dan adalah kaedah pengangkutan yang sesuai yang boleh ditarik ke mana-mana tempat.

Elevator adalah peranti penghantaran umum yang boleh dipilih di medan yang berbeza. Elevator kereta api panduan adalah jenis peralatan yang kita semua tahu tentang, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dan tidak memerlukan titik angkat atas, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal, lajur ganda, empat lajur). Jadi bagaimana jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan dalam aplikasi?

Osterhoot.Bagaimana untuk mencegah kejutan elektrik secara efektif dengan menggunakan platform angkat hidraulik? Menambah perlindungan bocor adalah konfigurasi biasa dan berkesan pada biaya, yang kedua-dua boleh diterima dan selamat dan dapat mencegah kejutan elektrik secara efektif.

Pelarasan unit kuasa,OsterhootGunting harga platform penangkapan hidraulik, sama ada ia adalah platform penunggang jenis gunting atau lif kargo jenis kereta api panduan, terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa mempunyai empat keluar semasa produksi, yang boleh disesuaikan untuk meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak. Kita boleh menyesuaikan kelajuan motor atau valv proporsional elektrohidraulik untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik; Faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik? semakin lama paip minyak hidraulik, semakin lama masa angkat. Oleh itu semasa pemasangan, panjang paip minyak patut diminumkan sebanyak yang mungkin dalam julat yang dibenarkan desain; Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat sambil memastikan peralatan memenuhi permintaan dan keselamatan biasa.

.Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

Pada hari ini, lif digunakan secara luas dan terlibat dalam banyak industri. Lift spiral bukan pengecualian dan mempunyai kesan yang sangat baik. Tapi kadang-kadang permukaan lif spiral akan berkarat, yang mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja dan perlu dibuang. Jadi apa penyelesaian untuk permukaan rust lif spiral?

Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.


OsterhootPeralatan platform angkat hidraulikApa prinsip reka bentuk



Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

Kepentingan pemeliharaan biasa untuk platforms penangkapan hidraulik adalah sama dengan kenyataan bahawa wanita perlu menggunakan produk penangkapan kulit. Jika tidak disimpan secara biasa, kering, titik, dan pelbagai penuaan dan warna akan berlaku semasa mereka berusia. Oleh sebab itu, pelanggan mesti mengikut manual pemeliharaan yang diberikan oleh pembuat dan mengikut secara ketat setiap item pemeliharaan, yang secara efektif boleh menunda masalah penangkapan platforms penangkapan hidraulik; Semasa penggunaan biasa platform angkat hidraulik, muatan berlebihan atau muatan sebahagian dilarang secara ketat. Guna secara ketat mengikut arahan operasi dalam manual pengguna, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

production.Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Sewa lif memenuhi kekuatan tegangan; Setengah kabel lif digunakan untuk sambungan, dan elevator tinggi boleh mencapai lebih dari 100 meter. berat kabel 100 meter hampir 100 kg, jadi kabel mesti mempunyai kekuatan tegang yang cukup. Kini terdapat kabel terdedikasi pengawasan komposit lebar yang menyokong diri di pasar. Jenis kabel ini menyatukan kabel video koaksial, garis kuasa, garis data dan garis besi untuk membentuk kabel pita lebar. Dengan cara ini, tekanan seluruh kabel dibawa oleh tali wayar besi,OsterhootPlatform operasi angkat hidraulik tetap, dan kekuatan tegangan tidak terlalu baik. Ia tidak akan pecah kabel isyarat disebabkan graviti semasa operasi lift.


OsterhootPeralatan platform angkat hidraulikApa prinsip reka bentuk



Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor lif hidraulik, perlu menghentikannya pada masa yang tepat, hapuskan kesalahan, dan teruskan berjalan. Penurunan motor sepatutnya dalam keadaan baik.

Welcome calls .Mengajar anda bagaimana untuk memilih kabel lif. Apabila memilih kabel lif, anda perlu mengikut dua prinsip berikut: parameter elektrik yang baik; Semasa pergerakan kabel dengan lif, akan ada bahagian di tengah yang mengalami deformasi bengkok disebabkan graviti, menyebabkan perubahan dalam parameter elektrik seperti impedance dan kapasitas yang disebarkan kabel. Apabila kabel dengan kualiti yang tidak baik mengalami deformasi paksa, perubahan parameter yang signifikan boleh menyebabkan ketidaksepadan impedance, meningkat perlawanan video, yang boleh menyebabkan menurun nisbah isyarat-bunyi bagi isyarat video dan menghasilkan gangguan video. Oleh itu, ia disarankan untuk memilih kabel video dengan perisai yang baik dan diameter wayar tebal sebanyak yang mungkin.

Keuntungan kos operasi: Kadar kegagalan rendah. Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga.

Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, persahabatan, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, elektrik, dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan, pemeliharaan,OsterhootPlatform angkat hidraulik 4-meter, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga, lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan perlombaan besar.

Selepas pemeriksaan berhati-hati, ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.