LeonPlatform angkat tetap 4 tonCara beroperasi dalam susun

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-01-27 14:34:26

Design platform penangkapan hidraulik patut mempertimbangkan keperluan sebenar dan memperhatikan syarat platform yang relevan bila menggunakannya. Bila merancang, banyak perincian platform penangkapan adalah penting, membolehkan paparan produk dan pemahaman harga.

Jadi, perincian yang dipertimbangkan oleh penghasil pembuatan besi semasa tahap pemprosesan akan lebih kompleks, untuk meningkatkan standar kualiti pembuatan besi yang diproses dalam semua aspek dan memenuhi standar kualiti yang memenuhi pelanggan.

Leon.Ciri-ciri: Kualiti yang hebat. Jika anda telah menggunakan platform angkat elektrik, anda akan mendapati kualitinya juga cukup baik. Dalam proses penggunaan sehari-hari, selama ia beroperasi dengan betul, pada dasarnya tidak akan ada masalah.

Lift hidraulik kereta panduan dibahagi menjadi lif hidraulik lengan lengan lengan lengan, lif hidraulik garpu gunting, lif hidraulik mast, dan lif hidraulik lengan lurus mengikut mod kerja mereka. Lift hidraulik adalah produk pengganti lif lengan yang melipat (platform angkat) dan lif garpu gunting (platform angkat). Ia boleh digunakan secara luas untuk perhiasan dan perhiasan stesen, dermaga, lapangan terbang, hotel, pos dan telekomunikasi, taman bandar, depot biji, syarikat pembersihan fakad bangunan awam, atau pemasangan dan penyelamatan sistem kuasa. Lif ini mempunyai keuntungan berat ringan, berjalan sendiri, pemulaan elektrik, kaki yang menyokong diri, operasi sederhana, kawasan kerja besar dan terutama kemampuan untuk menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi.

.Jika platform angkat elektrik digunakan, ia diperiksa dalam tertib enam bulan atau 500 jam. Jika platform angkat elektrik telah digunakan selama 500 jam, ia perlu diperiksa atau dikekalkan. Apabila melaksanakan penyelenggaran, perlu mengangkat sepenuhnya platform angkat dan menyokong tongkat sokongan. Ia juga diperlukan untuk memeriksa semua saluran paip hidraulik atau gabungan, tetapi perlu dikatakan bahawa saluran paip tidak boleh rosak dan gabungan tidak boleh terlepas, terutama apabila gabungan ketat.

Tersesuai untuk berbagai lapangan kasar di liar, dengan julat luas operasi ruang, terutama digunakan untuk pembinaan, pembinaan jambatan, pembinaan kapal, lapangan terbang, terminal pelabuhan, pembinaan fasilitas komunikasi dan kuasa, dan peralatan mesin iklan luar.

Lift hidraulik kereta panduan dibahagi menjadi lif hidraulik lengan lengan lengan lengan, lif hidraulik garpu gunting, lif hidraulik mast, dan lif hidraulik lengan lurus mengikut mod kerja mereka. Lift hidraulik adalah produk pengganti lif lengan yang melipat (platform angkat) dan lif garpu gunting (platform angkat). Ia boleh digunakan secara luas untuk perhiasan dan perhiasan stesen dermaga, lapangan terbang, hotel, pos dan telekomunikasi,LeonJadual mengangkat gunting tetap, taman bandar, depot biji, syarikat pembersihan, atau pemasangan dan penyelamatan sistem kuasa. Lif ini mempunyai keuntungan berat ringan berjalan sendiri, pemulaan elektrik, kaki yang menyokong diri, operasi sederhana, kawasan kerja besar, dan terutama kemampuan untuk menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi.


LeonPlatform angkat tetap 4 tonCara beroperasi dalam susun



Tersesuai untuk berbagai lapangan kasar di liar, dengan julat luas operasi ruang, terutama digunakan untuk pembinaan, pembinaan jambatan, pembinaan kapal, lapangan terbang, tambang, terminal pelabuhan, pembinaan fasilitas komunikasi dan kuasa, dan peralatan mesin iklan luar.

Pertahanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Platform angkat elektrik tidak hanya mempunyai kesan yang sama dengan peralatan angkat umum semasa digunakan, tetapi juga mempunyai kesan tertentu penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Semua orang tahu bahawa negara ini memberikan kepentingan besar kepada aspek ini sekarang, jadi keperluan untuk banyak industri juga relatif tinggi. Jika anda menggunakan jenis peralatan angkat ini, anda boleh yakin tentang aspek ini. Kerana ia tidak hanya menghasilkan konsumsi kuasa relatif rendah semasa penggunaan sebenar, mengangkat panggung boleh mempertimbangkan atmosfer konsert dan juga memandu penonton. jika kita mengadakan konsert dan penonton tidak menyukainya, maka apabila kita mengadakan konsert lain di masa depan, ia tidak akan dikenali oleh semua orang. oleh itu, kadang-kadang apabila selebriti mengadakan konsert, tetapi juga tentang mempertimbangkan situasi pada masa itu, Dan ia juga perlu digabung dengan persekitaran sekitar hanya dengan menggabungkan semua aspek bersama-sama dan membolehkan pengguna benar-benar merasakan irama muzik Sekolah Tengah No. 7, mereka boleh dipenuhi dengan lebih cinta kepada peminat mereka.

Create brilliance.Memiliki pemahaman yang lebih baik tentang situasi, mampu meningkatkan efisiensi dan memperhatikan maklumat berbeza ini apabila menggunakannya.

Untuk memenuhi keperluan kecerdasan dan layout pentas; Produk; Dalam panggung muzik dan teater tari yang diatur dalam corak zigzag, platform penangkapan bantuan sering diatur di hadapan, belakang, kiri, dan kanan dari platform penangkapan panggung pentas utama. Platform penangkapan bantuan sisi dan belakang digunakan untuk pembukaan licin platform sisi dan meja belakang kenderaan, sementara platform penangkapan bantuan depan digunakan untuk meletakkan meja belakang kenderaan di dekat pintu platform. Platform mengangkat aras di bawah platform sisi dan jadual pusingan kenderaan belakang boleh digunakan untuk mengangkat platform selepas platform sisi atau jadual pusingan kenderaan belakang dibuang keluar, sehingga seluruh platform tidak mempunyai perbezaan tinggi, memastikan keselamatan ahli-ahli cast.

Butang anti letupan sistem elektrik SB1&flash; Putaran enjin SB6 dan pergerakan valv arah elektromagnetik yang tidak dapat meletup digunakan untuk menjaga meningkat atau menurun muatan, dan; LOGO” Pelarasan program lambat masa untuk mengelakkan gerakan motor yang sering mempengaruhi kehidupan perkhidmatan.


LeonPlatform angkat tetap 4 tonCara beroperasi dalam susun



Jadi, platform penangkapan jenis traksi membuat efisiensi operasi ketinggian tinggi lebih tinggi dan lebih dijamin. Selain itu, apabila panjang platform penangkapan tidak cukup, ia boleh dilambangkan ke kedudukan yang sangat panjang dan ia juga boleh membuat kemanusiaan kita sendiri lebih kuat. tidak kira seberapa tinggi atau berapa lama ia, ia boleh dilambangkan secara efektif. ini kerana penghasil yang sepadan mempertimbangkan praktikal apabila membuat benda-benda ini, Jika perkara-perkara ini tidak terlalu praktik, maka pengguna juga tidak bersedia, jadi kerana mereka sesuai dengan kebutuhan masyarakat kita mereka diterima dan dikenali oleh semua orang.

quality standard.Dari ini, ia boleh dilihat bahawa apabila memilih pembuat lif automatik, and a boleh mula dari titik-titik ini untuk memilih pembuat dengan kekuatan yang kuat dan kualiti produk yang baik. Jenis produk ini mempunyai reputasi yang baik dan efisiensi kerja yang tinggi semasa digunakan.

Jika menghadapi atau mempengaruhi prestasi teknikal keselamatan lif konstruksi, perlu menyediakan lebih dari 6 bulan sebelum melanjutkan dan juga perlu menguji semula lif konstruksi dan menguji hasil penerimaan sebelum melanjutkan. Oleh itu, titik ini memerlukan perhatian dan pemahaman semua orang. Apabila melakukan perbaikan atau penyelamatan, ujian muatan bernilai diperlukan. Terutama untuk lif yang sedang dibangun, perlu melakukan ujian berat badan rendah setiap tiga bulan, memotong bekalan kuasa semasa penyelenggaran, dan tetapkan tanda amaran menangkap mata. lif bangunan dengan bahaya keselamatan tidak dibenarkan digunakan.

Jadi, platform penangkapan jenis traksi membuat efisiensi operasi ketinggian tinggi lebih tinggi dan lebih dijamin. Selain itu, apabila panjang platform penangkapan tidak cukup, ia boleh dilambangkan ke kedudukan yang sangat panjang, dan ia juga boleh membuat kemanusiaan kita sendiri lebih kuat. tidak kira seberapa tinggi atau berapa lama ia,LeonPlatform angkat kecil tetap, ia boleh dilambangkan secara efektif. ini kerana penghasil yang sepadan mempertimbangkan praktikal apabila membuat benda-benda ini, maka pengguna juga tidak bersedia, jadi kerana mereka sesuai dengan kebutuhan masyarakat kita mereka diterima dan dikenali oleh semua orang.

Leon.Platform angkat tetap digunakan secara luas di banyak bidang industri, dan efisiensi kerja mereka sangat tinggi semasa digunakan, yang boleh menyelamatkan banyak masa kerja orang dan meningkatkan efisiensi kerja.

Platform angkat elektrik perlu bekerja di bawah muatan menurut peraturan pada plat nama semasa digunakan, tetapi muatan berlebihan dilarang semasa digunakan. Terutama dalam situasi kecemasan, petikan tersendiri adalah ekonomi dan masuk akal, dan sesuai dengan syarat pasar. Ini juga keuntungan prestasi yang peralatan platform angkat tetap mesti mempunyai apabila memilih pembuat untuk penyesuaian, sehingga prestasi kualiti ideal dan kesan boleh dicapai semasa pembangunan dan penggunaan.