KalocsaPlatform penangkapan hidraulikPertumbuhan volum selepas penurunan pasar

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-16 16:50:43

Pastikan bekalan kuasa yang hebat di lokasi pemasangan, pasang kotak distribusi terpisah, dan tombol kebocoran elektrik mesti memenuhi keperluan untuk lif pembinaan bila menggunakan kotak distribusi. Jika lif pembinaan yang dipasang adalah frekuensi pembolehubah, tombol kebocoran mesti sepadan dengan penukar frekuensi bila memilihnya.

Selain itu, apabila menambah minyak hidraulik, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik, kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan, tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.

Kalocsa.Periksa kualiti minyak hidraulik dan aras. Apabila platform angkat ditangkap ke kedudukan tinggi, aras minyak hidraulik sepatutnya 40-50 milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila warna minyak hidraulik gelap, minyak menjadi melekat, atau terdapat objek asing seperti gravil dalam minyak, minyak hidraulik patut diganti secara tepat waktu. Sistem hidraulik platform angkat sepatutnya menggunakan minyak hidraulik 32 #

Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

.Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Dalam mesin ini, akan ada berus elektrik, ia akan menyebabkan pakaian dan air mata yang berat semasa operasi tindakan terutama bila menambah mentega ke tindakan. Jika mentega tidak cukup, mempengaruhi kehidupan perkhidmatan mesin. Terdapat berbeza wayar dan kabel di dalam mesin, dan selepas tempoh penggunaan, diperlukan untuk memeriksa wayar dan kabel. Jika ada kerosakan pada wayar dan kabel, diperlukan untuk memperbaikinya atau menggantikannya. Peribadi semak sama ada skru pada sambungan ini terlepas. Jika mana-mana skru ditemukan terlepas, ia patut ketat. Beberapa skru mesti memenuhi keperluan momen tertentu. Dalam ketiadaan peralatan profesional yang berkaitan, anda boleh guna peralatan profesional untuk ketat skru di kedai perbaikan. Ia diperlukan untuk memastikan skru memenuhi keperluan momen yang berkaitan.

Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya


KalocsaPlatform penangkapan hidraulikPertumbuhan volum selepas penurunan pasar



Dimensi produksi yang tidak konsisten bagi rod sokongan platform angkat hidraulik adalah cacat kualiti peralatan platform angkat sendiri. Disarankan bahawa pembuat menggantikannya, kerana kemungkinan situasi ini berlaku adalah relatif rendah.

Paksi penerbangan hidraulik; Streamline” Rancangan kongsi tali terbuka meningkatkan kawasan penywelding lebih dari tiga kali dibandingkan dengan kongsi tubular biasa, secara efektif memperpanjang kehidupan perkhidmatan dan mempermudahkan pemeliharaan. Perbaikan jangka panjang: Pembuat lif kargo mempunyai julat lengkap produk kualiti yang baik, dan harga diskon

Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, yang mempunyai kestabilan yang baik operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

middleman.Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat


KalocsaPlatform penangkapan hidraulikPertumbuhan volum selepas penurunan pasar



Lif bergerak biasanya digunakan dalam pencakar langit di mana lif elektrik digunakan, kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, jadi lif cepat diperlukan. Pertama pergi ke lobi langit tinggi (lobi elevator tinggi,KalocsaPlatform angkat hidraulik manual, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen, sementara yang lain ditetapkan di dalam kabin, sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

Customer first.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Pemeriksaan dan penyelamatan biasa, menghapuskan bahaya tersembunyi, dan penyelesaian masalah adalah berguna untuk meningkatkan efisiensi kerja,KalocsaPlatform angkat hidraulik bergerak elektrik, dan memastikan prestasi keselamatan lif.

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Kalocsa.Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor lif hidraulik, perlu menghentikannya pada masa yang tepat, hapuskan kesalahan, dan teruskan berjalan. Penurunan motor sepatutnya dalam keadaan baik.

Berdasarkan maklumat yang telah and a siasat, memilih mesin angkat yang berkesan pada biaya seharusnya berdasarkan parameter teknikal, praktikal, dan pelbagai. Biasanya terdapat banyak jenis mesin angkat, termasuk (kereta diletak tetap, hidraulik, garpu gunting, dll.)

Pertahanan dan pertahanan.