HoumaMikro meja angkat elektrikFungsi berorientasikan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-03-09 14:14:25

Produk platform angkat boleh memenuhi piawai keselamatan yang sangat ketat, dan semasa operasi platform angkat, orang perlu mampu memahami maklumat angkat keselamatan ini, atau mampu memahami situasi ini semasa konfigurasi peranti dan operasi lain, untuk memenuhi piawai keselamatan dan memperhatikan lebih baik maklumat dan situasi kotak ini.

Fungsi lif kargo automatik ialah penggunaan lif kargo elektrik boleh sangat stabil,HoumaLif bimbit mengangkat kecil, tanpa bunyi, dan penyelenggaran juga sangat selesa. Hidup perkhidmatan juga sangat panjang. Untuk mencapai keputusan yang lebih selamat semasa penggunaan dan operasi, saya percaya semua orang mempunyai pemahaman tertentu tentang pemilihan lif, sehingga mereka boleh mempunyai tujuan yang jelas apabila memilih, dan kemudian memilih lif yang sesuai untuk pelanggan.

Antara 1000 kilogram dan 4000 kilogram, dan tingginya sama sekali berbeza, berlainan dari 205 millimeter hingga 250 millimeter. Tinggi boleh mencapai 1300 millimeter, dan saiz countertop juga boleh mencapai 1300 millimeter&kali; Sekitar 850 milimeter. Jadi di hadapan produk seperti itu,HoumaLift Niuli yang mudah kecil, kita perlu menggunakan kaedah yang betul untuk mengendalikannya dan membawanya. produk-produk ini boleh membawa berat relatif besar dan mereka menggunakan stesen pompa kualiti tinggi, membuat tubuh kargo lebih stabil dan berkuasa.

.Apa perbezaan antara lif yang bergerak sendiri dan lif hidraulik yang bergerak sendiri?

. Kelihatan cantik, operasi mudah, paparan visual kedudukan kereta lif di lantai, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, dengan pilihan automatik dan manual.

Situasi dan kandungan platform angkat adalah sangat penting. Semasa proses, operasi semasa dan operasi lain juga penting. Untuk membuat objek berat turun dengan lancar, meningkatkan keselamatan dan kepercayaan pengbrek, serta kelajuan angkatnya, Jadikannya lebih dipercayai dan selamat. Secara keseluruhan, apabila memilih dan menggunakan peralatan, anda perlu memahami prinsip kerja, beberapa maklumat mengenai platform angkat, dan boleh mempertimbangkan beberapa prinsip reka dan situasi apabila berfungsi.


HoumaMikro meja angkat elektrikFungsi berorientasikan



Sekarang, lif hidraulik digunakan secara luas di banyak medan kerja ketinggian tinggi, dan juga boleh mengangkut barang antara lantai bangunan tinggi. Penyerangan tetapan boleh beroperasi menggunakan butang, yang bermakna ia memenuhi keperluan modernisasi. Lift hidraulik mempunyai struktur yang kuat dan kapasitas pembawa beban yang relatif besar, yang boleh mengangkat dan rendah dengan lancar. Penjagaan semasa pemasangan juga relatif mudah, dan ia juga boleh menggantikan pemindahan barang dalam lif yang tinggi rendah. Bagaimana dengan lif hidraulik? Apa ciri-ciri semasa digunakan?

Bahan itu sendiri mempunyai banyak keuntungan, jadi jualan peralatan angkat yang dibuat daripada ia di pasar juga cukup besar. Sudah tentu, bagi ramai orang, sebab mengapa mereka memilih jenis peralatan angkat ini juga berkaitan rapat dengan pemasarannya.

Perkenalan terperinci di atas, saya percaya semua orang mempunyai pemahaman dan pemahaman yang meliputi penggunaan lif hidraulik, dan perincian ini tidak boleh diabaikan semasa proses penggunaan.

Latest quotation.Mudah digunakan mesin setiap bulan

Lesen pemasangan dan lesen pemasangan dan pengubahan peralatan istimewa yang dikeluarkan, jika tidak ia adalah peralatan haram. Untuk tujuan untuk mengubah semula platform angkat, ia bergantung pada apa yang and a lakukan. Jika ia dipasang selepas pengubahan, atau mempunyai unit berkualifikasi membantu anda memasang ia.

Jadi, platform penangkapan jenis gunting perlu mempertimbangkan keperluan penggunaannya sendiri, dan kerana benda-benda ini unik dalam rancangan, mereka perlu mencegah cedera pinch. Produk itu sendiri juga termasuk fungsi perlindungan keselamatan berlebihan, yang akan lebih selamat. Mengingat masalah penyelenggaran masa depan, kawasan keselamatan juga disediakan, yang akan lebih sesuai. Dalam industri penyelenggaran atau penghasilan, jenis peralatan ini boleh digunakan untuk membantu diri sendiri bekerja lebih baik.


HoumaMikro meja angkat elektrikFungsi berorientasikan



Jarak diantara muatan berat dan kosong adalah kecil, dengan ketepatan aras tinggi dan penyesuaian mudah. Papan lif piawai, kotak panggilan paparan LCD, alat wayar yang berkaitan dan sambungan dipilih untuk penyesuaian mudah

Application process.Lesen pemasangan dan lesen pemasangan dan pengubahan peralatan istimewa yang dikeluarkan, jika tidak ia adalah peralatan haram. Untuk tujuan untuk mengubah semula platform angkat, ia bergantung pada apa yang and a lakukan. Jika ia dipasang selepas pengubahan, anda perlu mempunyai lesen pemasangan dan pengubahan,HoumaSmall elevator lifting platform, atau mempunyai unit berkualifikasi membantu anda memasang ia.

Jadi apabila memproses lif kargo angkat elektrik, titik proses di atas perlu diperhatikan dan ditangkap, valv kawalan hidraulik satu arah dan minyak kembali dari bahagian bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan. Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, sehingga kelajuan turun tidak berubah kerana objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan naik dan turun. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan dipercayai dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat dalam kes pecah secara tidak sengaja paip hidraulik. Penggera kawalan bunyi dimuatkan berlebihan telah dipasang untuk membezakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan.

Houma.Prinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprin elevatelevatelevat adalah bahabahabahabahabahabahabahabahaminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminfifififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififinilai pembacaan pada ukuran tekanan.

Platform mengangkat liga aluminium lebih fleksibel dan boleh dipercayai dalam rancangan struktur, jadi ia masih lebih selesa semasa penyediaan dan perbaikan. Hanya apabila rancangan ini lebih saintifik dan unik, dan fungsi yang dipaparkan akan semakin kaya, ia boleh dikenali dan dipercayai oleh pelanggan apabila dilaksanakan.

Tubuh utama dari platform mengangkat liga aluminum adalah liga aluminum. Dan selai aluminum, sebagai bahan, mempunyai karakteristik menjadi ringan, jadi platform mengangkat selai aluminum mempunyai keuntungan daripada menjadi ringan dalam berat badan. Berbanding dengan platforma angkat yang dibuat dari bahan lain, jenis platform ini mempunyai keuntungan saiz kecil dan faktor keselamatan tinggi. Untuk kilang yang menghargai keselamatan, jenis platform ini sangat sesuai. Harga platforma mengangkat liga aluminium biasanya lebih tinggi dari jenis pelbagai platforma mengangkat. Jika anda tidak bimbang tentang harga dan memperhatikan keselamatan anda boleh pilih jenis platform ini.