CincinnatiLift platform jenis guntingKejutan untuk pelanggan

penyiar:hp47HP158935852 masa pelepasan:2024-03-13 15:44:35

Dengan cara ini, keselamatan juga sangat dijamin semasa penggunaan sebenar.

Apabila menggunakan platform angkat elektrik, perlu tinggal untuk sementara masa. Pada masa ini, perlu melakukan penyelamatan di bawah bangku kerja, terutama untuk memeriksa tongkat sokongannya untuk mencegah bangku kerja tiba-tiba jatuh dan menyakiti orang. Terutama, valve overflow tidak boleh disesuaikan secara arbitrari, yang boleh mempengaruhi pendaratan tiba-tiba di bangku kerja, dan dalam kes ini, kedua-dua orang dan mesin akan sangat rosak.

Cincinnati.Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan, seperti penyukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penyukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi,CincinnatiJenis garpu gunting platform angkat, peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan), valv penyukar tekanan momen, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan mereka. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan lif brand. Selepas penggunaan valv Kebocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan hapuskannya sesuai. Penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, tubuh lif patut dibersihkan. Beberapa bahan sisa yang tersisa semasa proses penangkapan boleh merusak lif.

Biaya penggunaan lebih sederhana. Apabila menggunakan platform angkat elektrik, biaya adalah faktor yang mesti dianggap, dan ia boleh dikatakan bahawa aras biaya juga boleh mempunyai darjah yang berbeza dampak pada pilihan dan situasi orang. Dan harga platform angkat populer di pasar sangat masuk akal dan sederhana, dan penghasil akan mempertimbangkan pelbagai perincian apabila penilaian harga. Bagi biaya penyelamatan pada tahap kemudian, kita boleh diam-diam kerana semua biaya relatif rendah.

.Pada dasarnya, apabila menjaga lif, aspek-aspek ini boleh dianggap. Di satu sisi, ia boleh memberikan perlindungan yang baik dan di sisi lain, ia juga boleh memperpanjang hidup perkhidmatannya.

Tengah operasi selamat; Pilih kasut panduan berguling, dengan ketepatan tinggi,CincinnatiLift hidraulik platform angkat secara automatik penuh, memakai perlawanan, dan mengangkat licin. Kami menyediakan pelbagai pembuat platform lif kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama, dengan penyelesaian di situ dan operasi jujur.

Terutama apabila paipnya sedang digunakan, ia agak membosankan dan boleh roll, jadi dalam kes ini, mereka perlu diblokir atau terikat ketat. Ini relatif sesuai, jadi perlu memperhatikan perincian ini semasa digunakan. Terutama untuk platforma pengangkut perlindungan tanpa pegawai, ia tidak dibenarkan untuk membawa orang semasa digunakan, dan ia sangat dilarang untuk membawa orang. Jika platform angkat elektrik membawa orang semasa digunakan, ia dipasang dengan kereta api atau valv anti retak, yang terutama digunakan untuk menghalang paip minyak daripada pecah atau menyebabkan bangku kerjanya gagal semasa digunakan dan kemudian turun. Mengkhusus dalam penghasil platform lif, markah berusia 20 tahun dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijamin!


CincinnatiLift platform jenis guntingKejutan untuk pelanggan



Dengan pembangunan terus-menerus masa, lif kargo elektrik kini digunakan secara luas di banyak industri kerana ia memudahkan pemindahan atau muatan dan muatan barang antara lantai. Jadi apa yang perlu dicatat semasa menggunakan lif kargo elektrik?

Pada hari ini, platforma angkat elektrik digunakan dalam banyak medan kerana ia boleh mencapai penyesuaian tinggi dan boleh disesuaikan secara elektrik, membuat ia sangat selesa untuk digunakan. Selain itu, apa keuntungan platforma angkat elektrik?

Namun perlu dikatakan bahawa lif konstruksi dengan bahaya keselamatan tidak boleh digunakan. Jika aksesori lif pembinaan berat semasa digunakan, mereka perlu diganti. Namun, pegawai profesional perlu memeriksa dan menerima mereka sebelum mereka boleh digunakan selepas melewati pemeriksaan.

Good reputation.Jika tekanan lif kargo elektrik terlalu tinggi,CincinnatiPlatform angkat gunting bergerak, ia juga boleh menyebabkan masalah. Oleh itu, penghasil lif kargo elektrik telah memasang valv overflow, yang boleh jauh menghindari situasi tekanan tinggi semasa proses naik lif kargo. Jika ada situasi yang tidak dijangka dengan bekalan kuasa lif kargo elektrik, valv manual kecemasan perlu digunakan untuk membawa lif ke lantai terdekat dan kemudian memindahkan barang.

Platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan tahunan kerana ia bukan peralatan istimewa dan boleh digunakan oleh kilang dan individu. Walaupun platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan setahun, untuk pelanggan yang menggunakannya, terutama untuk memeriksa sama ada rantai peralatan telah berkarat, sama ada motor telah rosak dan sama ada minyak hidraulik telah berkurang atau terganggu. Kerana situasi ini boleh mempengaruhi operasi normal peralatan, perlu memeriksa bahagian-bahagian ini setiap bulan.

Walaupun jenis platform angkat yang digunakan, orang lebih bimbang tentang kestabilan semasa digunakan. Kerana kestabilan tidak hanya mempengaruhi kesan penggunaan sebenar, tetapi juga mempunyai beberapa darjah kesan pada keselamatan semasa penggunaan, perlu memberi perhatian yang sesuai. Sama berlaku bila menggunakan platform muatan dan muatan tetap, tetapi banyak kali kestabilan jenis platform ini boleh dipercayai. Alasan untuk mengatakan ini adalah kerana pembuat telah mempertimbangkan isu ini semasa produksi dan pembuatan, dan aspek berikut diambil untuk menghindari situasi ini.


CincinnatiLift platform jenis guntingKejutan untuk pelanggan



Dalam banyak program TV jenis tahap yang berbeza sering dilihat, terdapat banyak pembuat di pasar yang khusus dalam merancang dan menghasilkan tahap jenis ini, dan pada dasarnya permintaan pasar boleh dipenuhi dengan baik. Untuk jenis tahap ini, ia juga populer di pasar untuk banyak alasan. Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis pembuat platform lif dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan berfungsi dengan integriti.

Pursuit of excellence.Teknologi telah menembus ke dalam semua aspek masyarakat, bukan sahaja kehidupan orang telah dipengaruhi oleh teknologi, tetapi pertunjukan juga telah dipengaruhi oleh teknologi. Jika ia bukan untuk bantuan produk teknologi, prestasi tidak akan sebaik sekarang. Mikrofon dan sistem bunyi boleh meningkatkan suara penyanyi, dan mengangkat panggung boleh meningkatkan penyanyi ke kedudukan yang lebih tinggi, menyembuhkan semangat penonton di bawah. Kerana panggung angkat meletakkan penyanyi di posisi yang lebih tinggi, orang yang bertanggungjawab untuk memilih panggung angkat sangat berhati-hati. Jadi, apa yang patut saya perhatikan bila memilih tahap angkat?

Roda tali besi berat atau rantai khusus bertugas berat memastikan keselamatan.

Penggunaan lif kargo elektrik sangat sering, dan fungsi dan kesan mereka berbeza di tempat kerja yang berbeza. Banyak syarikat profesional boleh menyediakan maklumat profesional bila merancang, dan juga membenarkan orang untuk mempertimbangkan keperluan asas dan situasi apabila membuat pilihan. Dan parameter teknik lif kargo ini adalah sangat penting apabila merancang, profesional juga perlu mampu melalui ujian keselamatan yang sangat ketat untuk beroperasi dan menggunakannya, dan untuk mencapai indikator keselamatan dan peraturan penggunaan.

Cincinnati.Kedua-dua lajur tunggal dan platforma angkat lajur ganda mempunyai keuntungan berat ringan dan volum kecil. Dua platform ini sangat umum dan digunakan secara luas. Volum platform tiga pilar dan platform yang diletakkan kenderaan adalah relatif besar, bagaimanapun, mereka boleh menahan berat kargo lebih daripada dua platform pertama. Jika kapasitas pengurusan besar, perlu memilih platform tiga pilar dan platform yang diletakkan kenderaan.

Biaya penggunaan lebih sederhana. Apabila menggunakan platform angkat elektrik, biaya adalah faktor yang mesti dianggap, dan ia boleh dikatakan bahawa aras biaya juga boleh mempunyai darjah yang berbeza dampak pada pilihan dan situasi orang. Dan harga platform angkat populer di pasar sangat masuk akal dan sederhana, dan penghasil akan mempertimbangkan pelbagai perincian apabila penilaian harga. Bagi biaya penyelamatan pada tahap kemudian, diperlukan untuk dapat mengikut kaedah operasi yang betul ini. Selain itu, apabila menggunakan platform angkat ini, orang boleh mempunyai pemahaman yang lebih baik tentang kaedah menutup tombol, atau keadaan setiap aspek reka automatik. Apabila menggunakannya, mereka boleh meningkatkan efisiensi mereka dan memperhatikan maklumat yang berbeza ini.