ZdunskavoraPlatform penangkapan hidraulik automatikBagaimana trend harga

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-03-14 09:38:40

Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)

Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

Zdunskavora.Kategori utama lif liga aluminum di pasar Cina berdasarkan bentuk struktur lif liga aluminum. Platform lif liga aluminum boleh dibahagi kepada jenis berikut: platform lif liga aluminum lajur tunggal, yang ringan dan kecil dalam peralatan, fleksibel dalam pergerakan,ZdunskavoraPlatform penangkapan hidraulik automatik, umumnya tidak lebih dari 12 meter tinggi, dan umumnya mempunyai kapasitas muatan kurang dari 150 kilogram, terutama sesuai untuk operasi satu orang.

Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

.Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa,ZdunskavoraSistem hidraulik meja mengangkat, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!


ZdunskavoraPlatform penangkapan hidraulik automatikBagaimana trend harga



Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, elektrik, dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar,ZdunskavoraPlatform angkat hidraulik, elektrik, cahaya jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan perlombaan besar.

Masalah yang perlu dipertimbangkan dalam pengangkutan platforma angkat, tetapi dalam penggunaan lif, beberapa tempat relatif besar akan membeli platforma angkat yang sesuai untuk keperluan mereka sendiri menurut keperluan pengguna. Ini bermakna bahawa peralatan dengan volum berlebihan akan menghadapi kesulitan dalam pengangkutan, yang juga merupakan kepentingan bagi banyak pengguna dan penghasil. peralatan besar dalam saiz dan menguasai kawasan besar, membuat ia tidak selesa untuk bergerak balik dan balik, dan ia sangat sukar untuk bergerak, Jadi bagaimana kita nak selesaikannya? Hari ini, penyunting akan menyediakan perkenalan terperinci tentang bagaimana platform angkat besar memecahkan kesulitan transportasi.

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.


ZdunskavoraPlatform penangkapan hidraulik automatikBagaimana trend harga



Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)

investment.Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan

Platform angkat telah diperiksa dan dinyahpepijat sebelum meninggalkan kilang dan semua indikator teknikal memenuhi keperluan desain. Apabila digunakan, hanya bekalan kuasa perlu disambung, dan sistem hidraulik dan elektrik pada dasarnya tidak perlu disesuaikan.

Pertahanan dan pertahanan.

Zdunskavora.Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.