semulaDouble cylinder hydraulic lifting platformIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-03-17 17:11:58

Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Fungsi jenis apa yang boleh dicapai dengan memasang lif? Sebelum pemasangan, sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, dan periksa secara ketat sama ada dimensi setiap bahagian yang tersambung dengan motor dan lif sepadan. Ini adalah dimensi dan toleransi muatan bos pemasangan, shaft input, dan groove lif motor.

semula.Apa keuntungan pemasangan lif jenis kereta api panduan untuk barang? keuntungan teknik awam mudah dipasang: tidak perlu bilik mesin di atas rak, dan lapisan atas boleh dipasang pada tinggi lebih dari 5 meter. Bilik komputer boleh ditempatkan dalam radius 15 meter dari rakit,semulaPlatform angkat hidraulik ketepatan tinggi, memeluk kawasan hanya 3-4 meter kuasa dua. Lift hidraulik tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft. Cilinder muatan dan muatan lif hidraulik bertindak secara langsung pada lubang dasar, dan keperluan kuasa untuk rak adalah rendah. Struktur batu bata atau rak struktur beton batu bata cukup.

Apabila lif kargo gagal berfungsi, tetapi dalam 30 minit).

.Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan,semulaPlatform angkat tetap hidraulik, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

Kestabilan tinggi angkat boleh memenuhi angkat lembut barang-barang tonnage besar. Tahap penangkapan hidraulik dilengkapi dengan lampiran anti dan sistem hidraulik perlindungan berlebihan untuk memastikan operasi.


semulaDouble cylinder hydraulic lifting platformIa membawa lebih dari sekadar kepantasan



Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Sebelum menggunakan mesin, staf perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik untuk memastikan tiada kebocoran atau kebocoran kosong sebelum digunakan.

Tetapkan semula brek; Seksyen pemasangan dan penyelamatan. Seksyen penyelamatan secara umum dipasang dalam seksyen keempat. Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis pembuat lif dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti.

Installation works.Paksi putaran tidak konsisten bagi rod sokongan di tengah-tengah platform angkat hidraulik menghasilkan platform angkat tidak dapat berfungsi dengan betul, menyebabkan kerosakan serius pada platform dan menyebabkan jadual menuju. Sila periksa dengan hati-hati sama ada platform kerja jenis pemotong umum tinggi tinggi tidak diuji secara ketat untuk menuju sebelum meninggalkan kilang, dan ditempatkan ke pasar, menyebabkan banyak kemalangan. Untuk perusahaan kecil, mereka tidak terlalu bimbang tentang aspek ini pengesan penutup, Ini juga sebabnya ada banyak peralatan angkat dengan masalah ini. Masalah dengan silinder minyak dan sistem unit kuasa sering disebabkan kekuatan yang tidak cukup dan kualiti silinder minyak yang tidak piawai, yang juga adalah masalah yang sangat penting untuk perusahaan sendiri.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.


semulaDouble cylinder hydraulic lifting platformIa membawa lebih dari sekadar kepantasan



Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

How much is it.Lift lengan melipat kebanyakan dipandu oleh cara hidraulik dan sumber kuasa bagi sistem hidraulik adalah minyak hidraulik. Hanya apabila kuantiti minyak hidraulik cukup dan kualiti minyak adalah tinggi, boleh lif lengan melipat menyediakan output momen yang lebih besar, dengan itu meningkatkan efisiensi kerja. Bagaimana kita boleh menentukan sama ada kuantiti minyak hidraulik yang baru ditambah cukup? Berapa piawai kuantiti minyak hidraulik?

Semasa proses pembuluhan, komponen laman adalah cenderung untuk kerosakan minyak, terutama dalam pemanduan, pemindahan dan sistem lain. Apabila lif masuk ke dalam air penting untuk memperhatikan pengumpulan dan pemeriksaan laman. Titik di atas tidak boleh diabaikan.

Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

semula.Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan,semulaPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiri, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, dan operasi jujur!