MishkoltzLarge fixed lifting platformPerbezaan ketika menggunakan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-05-03 20:59:48

Apabila menggunakan lif kargo yang mengangkat hidraulik, perlu mempunyai laluan pemeriksaan yang sepadan. Jika laluan gagal berfungsi dan gabungan menjadi lepas, perlu menyalakannya atau dimatikannya dengan betul. Dalam kes ini, mungkin ada garis pendek atau komponen yang rosak. Menggunakan jadual untuk pemeriksaan adalah relatif lebih baik.

Tersesuai untuk struktur baja 2-3 tingkat atau workshop beton, kedua-dua dalaman dan luar.

Mishkoltz.Bagaimanapun, sebelum lif kargo elektrik digunakan, ia perlu mengalami ujian jatuh, yang dilakukan setiap tiga bulan. Semasa ujian jatuh, perlu dilakukan penyesuaian, dan jarak rem semasa proses jatuh tidak sepatutnya melebihi 2 meter. Peranti keselamatan perlu ditetapkan semula setiap kali jatuh. Sudah tentu,MishkoltzPlatform angkat tetap gunting, peranti keselamatan perlu ditetapkan atau diselesaikan sesuai, Semua ini perlu dilakukan oleh pembuat atau unit yang dikenali ditetapkan, terutama ujian anti jatuh memerlukan pegawai profesional untuk beroperasi.

Kedua, lihat perkhidmatan profesional selepas menjual. Lif elektrik semua mempunyai jangka panjang, yang memerlukan pemahaman yang baik tentang perkhidmatan selepas menjual pembuat semasa membeli. Hanya apabila sistem selepas menjual selesai dan masalah diselesaikan kapan-kapan, ia menunjukkan bahawa perkhidmatan selepas menjual itu cukup baik,MishkoltzPlatform angkat tetap, membuat pelanggan merasa lebih percaya diri semasa memesan. Jadi, perkhidmatan profesional semakin terkenal dan pilihan yang mereka bawa kepada pelanggan juga boleh dipercayai.

.Dalam bentuk saiz masalah, penghasil pembuatan besi perlu sepadan dengan saiz standar negara dalam pemprosesan, supaya ia boleh dijamin semasa digunakan. Secara singkat, dengan menangkap keperluan akurat dan perincian dalam terma dimensi, and a akan mendapati bahawa akan ada peningkatan yang signifikan dalam standar pemprosesan dan ia boleh dilihat bahawa konfigurasi prestasi dalam berbagai aspek akan lebih baik. Jadi, apabila ia berkaitan dengan menyelesaikan dimensi di kawasan ini satu akan tahu bahawa setiap dimensi boleh menyelesaikan.

Apabila memilih pembuat lif automatik, perkara pertama untuk dipertimbangkan adalah reputasi pembuat. Jika pembuat mempunyai reputasi yang baik,MishkoltzLift platform tetap, ia menunjukkan bahawa ia mempunyai reputasi yang baik untuk pembangunan dalam industri, dan kualiti produk adalah baik, rancangan adalah masuk akal, maka siklus perkhidmatan boleh diperluaskan. Jadi bagaimana platforma angkat elektrik boleh lebih baik dijaga?


MishkoltzLarge fixed lifting platformPerbezaan ketika menggunakan



Lif barang tidak perlu melakukan terlalu banyak kerja pengendalian, dan boleh fokus lebih pada produksi barang. Apabila pembuat membeli lif, mereka menghargai keselamatan mereka, prestasi yang membawa beban, dan harga. Berbanding dengan lif sebelumnya, lif elektrik mempunyai keselamatan yang lebih kuat. Apa tujuannya?

Perbaiki kualiti. Semua orang tahu bahawa produk dengan kualiti yang konsisten tinggi menjual lebih dalam pasar. Ini kerana orang tidak perlu bimbang tentang keefektivitas produk berkualiti tinggi semasa digunakan, dan juga terdapat banyak jaminan dalam berbagai aspek. Oleh itu, penghasil tahap angkat patut menggunakan sebanyak mungkin proses dan teknologi yang maju dalam produksi dan penghasilan sehari-hari mereka, dan mempunyai faham yang baik dari pelbagai perincian dalam proses produksi sehari-hari. Ini secara alami meningkatkan aras kualiti.

Tengah operasi selamat; Pilih kasut panduan berguling, dengan ketepatan tinggi, memakai perlawanan, dan mengangkat licin.

Finance Department.Lift lengan lengan lengan diletak kereta: Pasang lif lengan lengan lengan pada kereta dan gunakan kuasa kereta untuk memandu lift. Lebih sesuai untuk operasi ketinggian tinggi di luar jauh.

Tersesuai untuk berbagai lapangan kasar di liar, dengan julat luas operasi ruang, terutama digunakan untuk pembinaan, pembinaan jambatan pembinaan kapal, lapangan terbang, tambang, pembinaan fasilitas komunikasi dan kuasa, dan peralatan mesin iklan luar.

Peran pentas angkat dalam teater adalah kira-kira seperti ini: platform angkat utama diatur di kawasan prestasi utama pentas adalah terutama digunakan untuk perubahan pantas pentas. Biasanya, dengan” Produk; Dalam panggung muzik dan teater tarian diatur dalam corak zigzag, platform angkat, platform kereta sisi, dan meja belakang kereta bertukar melakukan perubahan cepat seluruh atau sebahagian adegan. Peraturan ini membolehkan menukar cepat tiga set penuh.


MishkoltzLarge fixed lifting platformPerbezaan ketika menggunakan



Lif barang tidak perlu melakukan terlalu banyak kerja pengendalian, dan boleh fokus lebih pada produksi barang. Apabila pembuat membeli lif, mereka menghargai keselamatan mereka, prestasi yang membawa beban, dan harga. Berbanding dengan lif sebelumnya, lif elektrik mempunyai keselamatan yang lebih kuat. Apa tujuannya?

Sales Department.Antara 1000 kilogram dan 4000 kilogram, dan tingginya sama sekali berbeza, berlainan dari 205 millimeter hingga 250 millimeter. Tinggi boleh mencapai 1300 millimeter, dan saiz countertop juga boleh mencapai 1300 millimeter&kali; Sekitar 850 milimeter. Jadi di hadapan produk seperti itu, dan mereka menggunakan stesen pompa kualiti tinggi, yang berada antara silinder hidraulik penyegelan dan garis silinder. Jika ada masalah dengan komponen ini, silinder hidraulik penyegelan dan garis silinder juga boleh dipengaruhi, dengan itu mempengaruhi operasi normal seluruh lif dan mengurangi efisiensi kerja logistik. Oleh itu, perlu memperhatikan pemeriksaan dan penyelamatan komponen ini, untuk menyimpan kualitinya pada tahap tertentu.

Jarak diantara muatan berat dan kosong adalah kecil, dengan ketepatan aras tinggi dan penyesuaian mudah. Papan lif piawai, kotak panggilan paparan LCD, alat wayar yang berkaitan dan sambungan dipilih untuk penyesuaian mudah

Mishkoltz.Butang anti letupan sistem elektrik SB1&flash; Putaran enjin SB6 dan pergerakan valv arah elektromagnetik yang tidak dapat meletup digunakan untuk menjaga meningkat atau menurun muatan, dan; LOGO” Pelarasan program lambat masa untuk mengelakkan gerakan motor yang sering mempengaruhi kehidupan perkhidmatan.

Langkah untuk meningkatkan prestasi dan kualiti platform angkat tetap sendiri, dan kuatkan penataran konfigurasinya. Jadi, peran yang dimainkan dalam tujuan kerja rumah yang berbeza juga akan lebih baik. Jadi, dalam proses analisis, dan pelanggan akan membuat pilihan yang berbeza. Oleh itu, untuk meningkatkan jualan, penghasil mesti terus meningkatkan konfigurasi mereka dalam semua aspek.

Platform angkat elektrik perlu bekerja di bawah muatan menurut peraturan pada plat nama semasa digunakan, tetapi muatan berlebihan dilarang semasa digunakan. Terutama dalam situasi kecemasan, ia hanya boleh terlalu banyak muatan dengan 10%.