ZeistSistem hidraulik meja mengangkatHarga Menurang Sedikit Menurang

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-15 11:31:15

Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, penapis penghalangan,ZeistTrak angkat hidraulik lengan kurva, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Kabel lif bermain peran penting dalam lif,ZeistPlatform hidraulik angkat bimbit, tetapi anda tahu bagaimana untuk memilih kabel yang baik? Di bawah, editor akan singkatkan bagaimana untuk memilih kabel lif yang baik untuk semua orang.

Zeist.Kekuatan angkat pengurang tidak kuat atau kekuatan angkat lemah: peraturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan untuk menyesuaikan tekanan kepada nilai yang diperlukan; Rujuk kepada item pembersihan 5 di atas untuk kebocoran dalam silinder minyak; Tombol arah terperangkap atau bocor dalam; Aras minyak terlalu rendah, dan penapis masuk minyak diblokir; Pompa bekalan bahan bakar mempunyai kelemahan; Periksa pakaian dan air mata inti valv satu arah dan kerusi valv dan periksa jika spring valv satu arah lelah atau terganggu.

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

.Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor lif hidraulik, perlu menghentikannya pada masa yang tepat, dan teruskan berjalan. Penurunan motor sepatutnya dalam keadaan baik.

Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.


ZeistSistem hidraulik meja mengangkatHarga Menurang Sedikit Menurang



Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, ketinggian 7 meter, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, tinggi angkat, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)

Berdasarkan maklumat yang and a telah siasat, memilih mesin angkat yang berkesan pada biaya seharusnya berdasarkan parameter teknik,ZeistPlatform penangkapan hidraulik kilang, praktikal, dan versatiliti. Biasanya terdapat banyak jenis mesin angkat selatan aluminum, termasuk lif yang diletak kereta, lif yang tetap, platforma angkat hidraulik, garpu gunting, dll. Setiap jenis mempunyai parameter teknik dan penggunaan sedikit berbeza, tetapi juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, Sebagai pelanggan, and a perlu membuat pembelian bertujuan yang termasuk apa yang anda perlu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, jenis mekanisme angkat yang boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang. Selain itu, selepas peralatan tiba, semasa pemeriksaan nyahpakkan, perlu memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod pemeriksaan nyahpakkan. Prinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprin mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengakepada tektektekterttertterttertterttert, dan masuk ke ke ujujujujujujujujujiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPengukur tekanan mengamati nilai pembacaan pada pengukur tekanan.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Interpretation and observation.Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, ia mempunyai tingkat tertentu popularitas, persahabatan, kerana kemungkinan situasi ini berlaku adalah relatif rendah.

Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.


ZeistSistem hidraulik meja mengangkatHarga Menurang Sedikit Menurang



Dalam mesin ini, akan ada berus elektrik, dan bahagian antara berus mesti disimpan bersih. Periksaan biasa juga diperlukan diantara pelbagai tindakan di dalam mesin, terutama bila menambah mentega ke tindakan. Jika mentega tidak cukup, ia akan menyebabkan pakaian dan air mata yang berat semasa operasi tindakan, mempengaruhi kehidupan perkhidmatan mesin. Terdapat berbeza wayar dan kabel di dalam mesin, dan selepas tempoh penggunaan diperlukan untuk memeriksa wayar dan kabel. Jika ada kerosakan pada wayar dan kabel, diperlukan untuk memperbaikinya atau menggantikannya. Peribadi semak sama ada skru pada sambungan ini terlepas. Jika mana-mana skru ditemukan terlepas, ia patut ketat. Beberapa skru mesti memenuhi keperluan momen tertentu. Dalam ketiadaan peralatan profesional yang berkaitan, anda boleh guna peralatan profesional untuk ketat skru di kedai perbaikan. Ia diperlukan untuk memastikan skru memenuhi keperluan momen yang berkaitan.

Energy costs.Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Lif luar dan lif kargo kilang adalah peralatan mekanik angkat berat. Lif luar digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan, dan adalah produk lif kargo hidraulik khusus. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza; Garaj menegak dan naik kereta antara lantai garaj. Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap lantai dan bangku kerja platform untuk mencapai operasi berbilang titik.

Terdapat objek asing di dalam paip penghantaran minyak dari platform angkat hidraulik, yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik, yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.

Zeist.Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Selepas membeli lif bimbit, penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.