YumboPlatform angkat hidraulik 5 meterCara memilih pengeluaran

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-30 18:27:31

Lift harga platform yang meningkat dan platform yang meningkat digunakan untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi skala besar seperti terminal lapangan terbang, perbaikan pesawat, stesen, dermaga, pusat belanja, ciri-ciri penduduk, kilang dan pekerjaan perlombongan. Beberapa produk mempunyai fungsi berjalan aktif, membolehkan berjalan cepat dan perlahan dalam keadaan operasi yang berbeza. Dengan hanya satu orang di udara, mesin boleh beroperasi untuk menyelesaikan tindakan seperti naik dan turun, bergerak, mundur, dan berputar. Apabila mesin berada dalam keadaan tergantung, roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan dengan kuat pada cerun 6 darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi ultra luas menyediakan pengguna penyelenggaran berguna di atas tanah dan meningkatkan kekuatan tegangan semasa rem.

Pada hari ini, lif digunakan secara luas dan terlibat dalam banyak industri. Lift spiral bukan pengecualian dan mempunyai kesan yang sangat baik. Tapi kadang-kadang permukaan lif spiral akan berkarat, yang mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja dan perlu dibuang. Jadi apa penyelesaian untuk permukaan rust lif spiral?

Yumbo.Semak semua tombol perjalanan untuk melepaskan. Jika ada, ketatkan mereka, terutama perhatikan strok perlindungan ultra-tinggi platform angkat hidraulik untuk mengelakkan peralatan melebihi tinggi keselamatan tinggi dan menyebabkan kemalangan; Periksa jika pins (pins telinga dan pins tengah) kering dan jika mereka kering, serta-merta gunakan minyak sesuai; Periksa apa-apa kacang, kacang, skru, dll. di situ, dan jika demikian, segera kuatkan mereka; Pastikan penangkapan lembut platform penangkapan hidraulik; Outriggers (untuk platform kerja ketinggian tinggi)

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.

.Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Dengan kemajuan masa-masa, lif keretapi panduan digunakan secara luas, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.


YumboPlatform angkat hidraulik 5 meterCara memilih pengeluaran



Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern,YumboFixed hydraulic pressure for lifting platform,YumboPlatform angkat hidraulik elektrik, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.

Sama seperti apabila ada kerosakan dalam bahagian berjalan platform angkat,YumboPlatform angkat hidraulik berfungsi kaki, operator mesti menguasai pengetahuan umum tentang kerosakan penyelamatan peralatan, supaya mereka tidak kelihatan terlalu terganggu apabila kerosakan berlaku. Secara umum, kesalahan umum bahagian berjalan platform angkat dibahagi ke:; Masalah kegagalan seperti membakar semak-semak, kotak paksi yang membakar, menarik motor yang membakar, perlahankan ban, runtuhan, dll. Di bawah, editor akan berkongsi dengan semua orang solusi.

Pemeriksaan pembangunan yang betul di lapangan terbang adalah untuk pertama kali memeriksa dasar untuk melihat apakah ada akumulasi air dan untuk melihat apakah sistem mendarat memenuhi keperluan. Kita juga perlu melihat bagaimana bolt struktur bingkai ini ketat, dan sama ada ada ada pecahan dalam penyelamat. Dalam transmisi mekanik ia boleh dibahagi menjadi dua jenis: jenis terbuka dan jenis tertutup. Sudah tentu, ada juga banyak peralatan keselamatan untuk lif.

Analysis project.4: Pembuangan rust pneumatik atau elektrik skala kecil berdasarkan prinsip menggunakan pemampatan udara untuk menghasilkan segitian atau kesan elektromagnetik untuk mencurahkan dan membuang rust di permukaan lif spiral. Ia boleh digunakan untuk tongkat tekanan instrumen tepat atau untuk syarikat yang memerlukan operasi mikro lif spiral.

Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.


YumboPlatform angkat hidraulik 5 meterCara memilih pengeluaran



Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Quality management.4: Pembuangan rust pneumatik atau elektrik skala kecil berdasarkan prinsip menggunakan pemampatan udara untuk menghasilkan segitian atau kesan elektromagnetik untuk mencurahkan dan membuang rust di permukaan lif spiral. Ia boleh digunakan untuk tongkat tekanan instrumen tepat atau untuk syarikat yang memerlukan operasi mikro lif spiral.

Klasifikasi platform hidraulik secara manual: kenderaan platform angkat hidraulik secara manual boleh dibahagi ke kenderaan platform pengendalian hidraulik secara manual, kenderaan platform pemasangan hidraulik secara manual, dan kenderaan platform jenis pemasangan hidraulik secara manual.

Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, auditorium, dan sebagainya.

Yumbo.Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.

Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, seperti bekalan kuasa AC tiga fasa bekalan kuasa AC satu fasa, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.