BarendhurtPlatform angkat hidraulik dasarPermintaan untuk produk semakin meningkat

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-15 20:50:35

Pada hari ini, lif digunakan secara luas dan terlibat dalam banyak industri. Lift spiral bukan pengecualian dan mempunyai kesan yang sangat baik. Tapi kadang-kadang permukaan lif spiral akan berkarat, yang mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja dan perlu dibuang. Jadi apa penyelesaian untuk permukaan rust lif spiral?

Lif pembangunan biasanya digunakan di lokasi industri atau pembangunan dalam kehidupan harian kita, terutama untuk mengangkut orang dan barang. Kita boleh gunakan lif pembinaan untuk meningkatkan efisiensi operasi dan mengurangkan beban kerja operator. Kau tahu?

Barendhurt.Tekanan platform angkat sangat penting. Bila angkat barang, tekanan platform angkat akan menguji berat barang. Jika ia dimuatkan berlebihan, platform angkat umum akan meminta, yang berkhidmat sebagai perlindungan. Oleh itu, platform angkat sekarang disediakan dengan ukur tekanan. Mesin hidraulik sepatutnya mengingatkan semua orang untuk memperhatikan titik-titik berikut: tindakan pencegahan untuk menggunakan platform angkat kecil berdasarkan tekanan. Kapasiti pembawa muatan mereka sangat lemah dan saiz mereka sangat kecil. Apabila menggunakan platform angkat, perlu memperhatikan penggunaannya. Jika dimuatkan terlalu banyak, ia akan menyebabkan kerosakan struktur pada platform angkat. Kami telah menyebutkan ini banyak kali sebelum menggunakannya.

Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

.Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus,BarendhurtPlatform penangkapan hidraulik kilang,BarendhurtPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanja, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri syarikat, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan restoran, periksa dengan hati-hati wayar mendarat, peranti keselamatan, sumber penimbal, dll. Pastikan persekitaran penggunaan yang selamat.

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

how much.Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, ketinggian 7 meter, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, tinggi angkat ialah 0 meter, saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, tinggi angkat, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)

Sekarang and a memahami cara menggunakan lif hidraulik, ia menyediakan kami persekitaran kerja yang selamat untuk operator kami,BarendhurtPlatform angkat hidraulik bergerak kecil, dan meningkatkan efisiensi dan kualiti kerja penurunan.

Semasa penggunaan lif hidraulik, jika tidak beroperasi dengan betul, akan sentiasa ada masalah. Banyak pelanggan telah melaporkan bahawa lif hidraulik kadang-kadang tidak boleh ditangkap. Jika pompa lif hidraulik boleh terus berfungsi, masalah lain perlu dianggap. Di bawah, editor akan menjelaskan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak dan memecahkan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi, bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

Tujuan platform hidraulik manual: Rancangan platform pemindahan hidraulik manual adalah baru, mekanisme adalah masuk akal, dan penggunaan adalah selesa. Sesuai untuk memuatkan, memuatkan, mengendalikan, dan tumpukan drum di kilang, workshop gudang, dan gudang minyak. Ia sangat sesuai untuk penggunaan bahan atau bahan-bahan di tempat kerja kimia dan makanan, dan boleh digunakan untuk memuatkan dan memuatkan objek berat pada trak dan tumpukan, bersama dengan trak drum hidraulik. Ia boleh meningkatkan kekuatan kerja dan mengurangkan intensiti kerja, dan juga boleh diubahsuai untuk memuatkan dan memuatkan, mengangkat objek berat. Ia adalah jenis baru daripada mesin yang ideal untuk menurunkan dan memuatkan tujuan berbilang.

Apabila menambah minyak hidraulik, juga perlu memperhatikan struktur silinder minyak. Beberapa silinder minyak adalah relatif kompleks dalam, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu, apabila mengisi, cuba menambah sebanyak yang mungkin, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.

Barendhurt.Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.