Hamburg-NordManual platform angkat hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-18 21:24:19

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Hamburg-Nord.Sistem: sistem kawalan elektronik anti letupan, sistem kawalan jauh, dan sistem PIC. Pembuat lif profesional mempunyai prestasi stabil, keselamatan, kepercayaan, dan boleh mencapai pemeliharaan bebas. Aras teknikal mereka telah mencapai aras rumah dan aras internasional maju produk yang sama

Pipa hidraulik mungkin terganggu. Pipa hidraulik juga merupakan kunci yang sangat penting, termasuk valv berhenti satu arah, valv arah elektromagnetik, valv kawalan proporsional, valv overflow, dll. Jika ada masalah, valv hidraulik patut dibersihkan atau digantikan secara tepat waktu, kerana minyak hidraulik mungkin berubah atau mengandungi kemudahan. Selepas minyak hidraulik digunakan secara kekal, mungkin ada kemudahan atau kerosakan dalam minyak hidraulik. Ambil sampel untuk pemeriksaan untuk melihat jika ia mengandungi partikel cair, perubahan warna, atau bau. Jika perlu, gantikan minyak hidraulik.

.Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif, semua orang mesti perhatikan keselamatan.

Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, elektrik, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan, pemeliharaan, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik, cahaya jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga, lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan perlombaan besar.

Lif kini sangat popular di antara orang dan boleh mudah membawa barang ke bangunan tinggi. Di antara mereka, lif hidraulik lebih populer di antara orang, dan orang-orang boleh memilih yang sesuai untuk mereka mengikut situasi sebenar mereka. Namun, semasa kerja normal, penting untuk memperhatikan kelajuan angkat lif hidraulik dan menghindari membuat kesalahan. Jadi faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik?


Hamburg-NordManual platform angkat hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat



Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Hari ini, penyunting akan bercakap tentang serangkaian peranti keselamatan dan aplikasi mereka pada platform pembangkit hidraulik kereta api. Pembuat lif profesional

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.

Convenient and efficient.Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi,Hamburg-NordFixed hydraulic pressure for lifting platform, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.

Persiapkan asas menurut rancangan asas, perhatikan mencari, mengatasi dan menyesuaikan titik, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.


Hamburg-NordManual platform angkat hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat



Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan yang memerlukan pengguna untuk melakukan pemeliharaan musim panas dan pemeliharaan di lif. Di bawah, editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.

For more, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, mesin angkat hidraulik garpu gunting, lif hidraulik mast, dan lif hidraulik lengan lurus mengikut mod kerja mereka. Lift hidraulik adalah produk pengganti lif lengan yang melipat (platform angkat) dan lif garpu gunting (platform angkat). Ia boleh digunakan secara luas untuk dekorasi dan dekorasi stesen, dermaga, lapangan terbang, hotel pos dan telekomunikasi, taman bandar, garaj, syarikat pembersihan, fakad bangunan awam, atau pemasangan dan penyelamatan sistem kuasa, dll. Lif ini mempunyai keuntungan berat ringan berjalan sendiri, pemulaan elektrik, kaki yang menyokong diri, operasi sederhana, kawasan kerja besar, dan terutama kemampuan untuk menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi.

Jaga-jaga untuk pemasangan lif: Jalan akses lif konstruksi luaran bersih dan mempunyai ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan,Hamburg-NordPlatform mengangkat hidraulik langsung atas, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Hamburg-Nord.Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian,Hamburg-NordLift platform angkat hidraulik, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, kita perlu periksa, menyimpan dan menyimpannya secara terus menerus. Ini tidak hanya memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif keretapi panduan, tetapi juga membuatnya lebih kuat bila bekerja! Contohnya, bahagian transmisi sepatutnya mempunyai minyak yang cukup, dan bahagian yang rentan mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara peribadi. Bolt mekanik terutama bahagian yang sering bergetar, mesti diperiksa untuk melepaskan. Jika ada kelepaskan, ia mesti ketat atau diganti segera. Di bawah ini terdapat perkenalan kepada 8 langkah penyelamatan: kerja penyelamatan penting untuk lif kereta api. Peribadi periksa tekanan ban dan keadaan membawa lif kereta api untuk memastikan mereka dalam keadaan baik; Peribadi periksa sama ada struktur kurungan dan panel dalam keadaan baik, dan tambah minyak dan lemak ke kandungan dan komponen dalam masa yang tepat, sekali sebulan; Bahagian yang terluka mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara terus menerus. Bahagian yang sering bergetar, seperti bolt dan perlindungan pembunuhan, mesti diperiksa untuk keseluruhan. Jika ada keseluruhan, ia mesti ketat atau diganti segera.

Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.