MentougouJadual angkat kecilJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar berjaya

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-06-23 21:40:16

Keselamatan dan kepercayaan yang kuat diperlukan, kerana standar keselamatan yang diperlukan berbeza bergantung pada tinggi lift. Jadi, apabila menyesuaikan platform angkat tetap, perlu menentukan dengan jelas tujuan, dan kemudian secara rasional mengawal titik keselamatan untuk menjadi lebih selamat dalam proses menyokong penggunaan, sekurang-kurangnya menjadi lebih dipercayai semasa penggunaan.

Lift hidraulik kereta panduan dibahagi menjadi lif hidraulik lengan lengan lengan lengan, lif hidraulik mast, dan lif hidraulik lengan lurus mengikut mod kerja mereka. Lift hidraulik adalah produk pengganti lif lengan yang melipat (platform angkat) dan lif garpu gunting (platform angkat). Ia boleh digunakan secara luas untuk perhiasan dan perhiasan stesen, lapangan terbang, hotel, pos dan telekomunikasi, taman bandar, depot biji, syarikat pembersihan, fakad bangunan awam, atau pemasangan dan penyelamatan sistem kuasa. Lif ini mempunyai keuntungan berat ringan, berjalan sendiri, pemulaan elektrik, kaki yang menyokong diri operasi sederhana, kawasan kerja besar,MentougouPlatform lifting mikro elektrik, dan terutama kemampuan untuk menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi.

Mentougou.Sudah tentu, untuk platforma angkat elektrik selain keuntungan di atas dalam desain, jika perlu aspek penggunaan ini, anda boleh cuba memilih jenis peralatan angkat ini, selepas semua, ia mempunyai banyak keselamatan dalam semua aspek.

Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan seperti penyukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penyukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan) dosis, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan mereka. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, valv penyukar tekanan, valv Kebocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan hapuskannya sesuai. Penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan elevator liga aluminium nama tanda. Selepas membersihkan lif, badan lif patut dibersihkan. Beberapa bahan sisa yang tersisa semasa proses penangkapan mungkin merusak lif.

.Pilih tombol magnet kekal pengarahan dedikasi lif, yang mempunyai kesan pengarahan yang baik.

Lift lengan lengan diesel: Ia tidak memerlukan bekalan kuasa luar dan sesuai untuk kerja pemasangan ketinggian tinggi di luar. Ia menggunakan kuasa diesel untuk memandu berjalan dan mengangkat, dengan kuasa tinggi dan kelajuan berjalan cepat.

Butang anti letupan sistem elektrik SB1&flash; Putaran enjin SB6 dan pergerakan valv arah elektromagnetik yang tidak dapat meletup digunakan untuk menjaga meningkat atau menurun muatan, dan; LOGO” Pelarasan program lambat masa untuk mengelakkan gerakan motor yang sering mempengaruhi kehidupan perkhidmatan.


MentougouJadual angkat kecilJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar berjaya



Semak atau gantikan komponen valv untuk aras minyak rendah, penapis minyak masukan terkunci,MentougouPlatform angkat mudah kecil, dan tambah minyak yang cukup untuk membersihkan penapis minyak. Semak atau gantikan pam. Peranti pembebasan tidak mengangkat atau kekuatan pembebasan lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Jika aras minyak dalam silinder minyak terlalu rendah, ia boleh dikeluarkan Penapis masuk minyak diblokir, dan pompa bekalan minyak rosak. Periksa kebocoran valv satu arah. Periksa penggunaan dan merobek inti valv satu arah dan kursi valv, dan periksa sama ada spring valv satu arah lelah atau terganggu. Periksa, tetapkan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

Pada hari ini, ia digunakan secara luas di banyak medan, tetapi ia memerlukan pemeliharaan dan pemeliharaan biasa semasa digunakan. Sekarang mari kita perkenalkan secara terperinci.

Pada masa ini, ada semakin banyak pembuat peralatan angkat di pasar, dan setiap pembuat mempunyai kekuatan teknikal yang berbeza, fungsi konfigurasi, harga kvotasi, dll. Selepas perbandingan, pelanggan juga akan mempunyai pilihan yang berbeza. Di antara mereka, terdapat permintaan tinggi untuk lif elektrik di pasar.

The cheapest.Prinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprin elevatelevatelevat adalah bahabahabahabahabahabahabahabahaminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminfifififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififinilai pembacaan pada ukuran tekanan.

Semak atau gantikan komponen valv untuk aras minyak rendah, penapis minyak masukan terkunci, dan tambah minyak yang cukup untuk membersihkan penapis minyak. Semak atau gantikan pam. Peranti pembebasan tidak mengangkat atau kekuatan pembebasan lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Jika aras minyak dalam silinder minyak terlalu rendah, ia boleh dikeluarkan Penapis masuk minyak diblokir, dan pompa bekalan minyak rosak. Periksa kebocoran valv satu arah. Periksa penggunaan dan merobek inti valv satu arah dan kursi valv dan periksa sama ada spring valv satu arah lelah atau terganggu. Periksa, tetapkan, dan gantikan bahagian cacat mekanisme tali operasi berat; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

Dalam situasi ini, perlu periksa secara terus menerus semua wayar dan kabel yang digunakan untuk memastikan tiada kerosakan. Apabila ada pembungkus atau kerosakan, bahagian-bahagian patut diganti secara tepat waktu. Saya percaya ramai orang telah menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik. Dalam kes ini, perlu menghentikan motor secara tepat waktu, dan kemudian mengatasi masalah sebelum terus menggunakannya. Dengan cara ini, ruang motor boleh digunakan dan kesan adalah baik.


MentougouJadual angkat kecilJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar berjaya



Perkenalan terperinci di atas berharap bahawa semua orang boleh mempunyai pemahaman yang meliputi lif hidraulik. Kami berharap semua orang mempunyai pemahaman yang lebih meliputi lif hidraulik.

Quality department.Apabila mengangkat platform, kita perlu mempertimbangkan keperluan penggunaan kita sendiri. jika keperluan penggunaan tidak terlalu besar, kita boleh menggunakan platform mengangkat dengan beban yang lebih rendah. bagaimanapun, jika kita memerlukan kapasitas bearing yang lebih tinggi, kita boleh memilih produk dengan berat 4000 kilogram yang mungkin lebih baik memenuhi keperluan kita sendiri. Sudah tentu, apabila menggunakan platform angkat gunting jenis, kita juga perlu menguji peralatan yang sepadan. secara umum, pedagang akan mengujinya untuk kita, dan kemudian, ini menyelamatkan kita banyak masa dan juga membuat kita lebih percaya diri dalam menggunakannya.

Biaya penggunaan yang masuk akal. Kepopularitas tahap angkat di pasar juga berkaitan dengan biaya penggunaan. Kebanyakan penghasil membuat keputusan harga yang masuk akal di pasar, dan volatiliti harga adalah relatif kecil. Dan ini sangat penting untuk membeli-belah orang, mereka boleh mempunyai lebih faham biaya penggunaan.

Apabila memilih platform angkat hidraulik listrik, maklumat berkaitan patut dipertimbangkan, dan beberapa platform angkat yang berkesan pada biaya patut dipilih apabila melakukan penyelidikan data. Ia boleh memenuhi keperluan teknikal yang lebih baik dan mempunyai universaliti dan praktikal yang kuat. Apabila memecahkan masalah, fungsi ini juga sangat penting, Banyak pelanggan patut memperhatikan keperluan atau situasi yang berkaitan dengan operasi mekanik pengiraan semasa memilih.

Mentougou.Jika platform angkat elektrik digunakan, ia diperiksa dalam tertib enam bulan atau 500 jam. Jika platform angkat elektrik telah digunakan selama 500 jam, ia perlu diperiksa atau dikekalkan. Apabila melaksanakan penyelenggaran, perlu mengangkat sepenuhnya platform angkat dan menyokong tongkat sokongan. Ia juga diperlukan untuk memeriksa semua saluran paip hidraulik atau gabungan, tetapi perlu dikatakan bahawa saluran paip tidak boleh rosak dan gabungan tidak boleh terlepas, terutama apabila gabungan ketat.

Maklumat pemilihan dan situasi platform angkat elektrik sangat penting. Apabila berfungsi, perlu dapat mengikut kaedah operasi yang betul ini, dan apabila menggunakannya

Terdapat banyak platforma penunggang lengan di pasar semasa, jadi bagaimana kita, sebagai pengguna, boleh memilih dari produk-produk ini? Pertama, jika kita membuat benda-benda ini sendiri, kita perlu mempertimbangkan praktikal mereka. Contohnya, kita boleh mempunyai beberapa mesin yang menyokong berjalan automatik, yang membuat ia mudah bagi kita untuk menyelesaikan kerja kita. Terdapat banyak platform angkat lama yang masih tidak boleh bergerak sendiri. Oleh itu, apabila kita mengubah kawasan untuk kerja, kita perlu beroperasi mereka sendiri, yang agak mengganggu dan juga membuang banyak masa.