Bandar BaruPlatform penangkapan hidraulik tidak boleh ditangkapImpuls hitam lemah dan peningkatan harga tidak bertahan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-25 16:18:56

Semasa penggunaan lif hidraulik, jika tidak beroperasi dengan betul, akan sentiasa ada masalah. Banyak pelanggan telah melaporkan bahawa lif hidraulik kadang-kadang tidak boleh ditangkap. Jika pompa lif hidraulik boleh terus berfungsi, masalah lain perlu dianggap. Di bawah, editor akan menjelaskan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak dan memecahkan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan menyimpannya antara keduanya.

Bandar Baru.Penggunaan yang betul lif hidraulik boleh memperpanjang kehidupan perkhidmatan mereka dan juga bermain peran penting.

Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik, valv hidraulik pompa minyak hidraulik, dll. Editor berikut akan memperkenalkan kepada anda empat sebab untuk kelajuan perlahan dan kaedah mediasi.

.Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.


Bandar BaruPlatform penangkapan hidraulik tidak boleh ditangkapImpuls hitam lemah dan peningkatan harga tidak bertahan



Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda kumpulan kawalan kelajuan motor, persahabatan, dan penyebaran.

Kategori utama lif liga aluminum di pasar Cina berdasarkan bentuk struktur lif liga aluminum. Platform lif liga aluminum boleh dibahagi kepada jenis berikut: platform lif liga aluminum lajur tunggal, yang ringan dan kecil dalam peralatan, fleksibel dalam pergerakan, umumnya tidak lebih dari 12 meter tinggi, dan umumnya mempunyai kapasitas muatan kurang dari 150 kilogram, terutama sesuai untuk operasi satu orang.

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif, menyesuaikan cincin sistem PCS untuk menyesuaikan lubang sisinya dengan lubang bumbung debu,Bandar BaruPlatform angkat hidraulik bergerak, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.

Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.

Pada hari ini, lif digunakan secara luas dan terlibat dalam banyak industri. Lift spiral bukan pengecualian dan mempunyai kesan yang sangat baik. Tapi kadang-kadang permukaan lif spiral akan berkarat yang mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja dan perlu dibuang. Jadi apa penyelesaian untuk permukaan rust lif spiral?


Bandar BaruPlatform penangkapan hidraulik tidak boleh ditangkapImpuls hitam lemah dan peningkatan harga tidak bertahan



Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

quality.Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.

Ia diharamkan secara ketat menggunakan tali pinggang keselamatan yang telah melebihi masa kehendak mereka apabila bekerja di persekitaran berikut: dalam skenario di mana kerja ketinggian tinggi diperlukan, pekerja mesti memakai tali pinggang keselamatan apabila memasuki tempat kerja; Kerja di tinggi lebih dari dua meter mesti memakai tali pinggang keselamatan; tali pinggang keselamatan mesti digunakan bila bekerja pada ketinggian yang lebih dari 5 meter dalam persekitaran di mana peluru tidak digunakan atau di mana tidak ada pagar pada peluru; tali pinggang keselamatan mesti digunakan bila bekerja pada bumbung cerun; Di tingkat atas rumah rata, tali pinggang keselamatan mesti digunakan apabila tiada pagar perlindungan ditetapkan dalam 2 meter dari pinggir bumbung atau terbuka bumbung; Platform atau bangku kerja berada dalam keadaan ditangguh; Jika ada terbuka di atas tanah dekat bumbung atau tangga, tali pinggang keselamatan mesti digunakan; Kerja ketinggian tinggi memerlukan penggunaan alat keselamatan tanpa tindakan pencegahan jatuh yang selamat.

Sekarang kita mempunyai permintaan yang meningkat untuk lif kargo biar saya perkenalkan kerja penyelamatan lif kargo kereta api kepada anda. Apabila kita menggunakan lif keretapi panduan dalam kehidupan harian kita,Bandar BaruKereta platforma trak lift hidraulik, kita perlu periksa, menyimpan dan menyimpannya secara terus menerus. Ini tidak hanya memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif keretapi panduan, tetapi juga membuatnya lebih kuat bila bekerja! Contohnya, bahagian transmisi sepatutnya mempunyai minyak yang cukup, dan bahagian yang rentan mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara peribadi. Bolt mekanik, terutama bahagian yang sering bergetar, seperti bearing slewing dan lifting arm connecting bolt, mesti diperiksa untuk melepaskan. Jika ada kelepaskan ia mesti ketat atau diganti segera. Di bawah ini terdapat perkenalan kepada 8 langkah penyelamatan: kerja penyelamatan penting untuk lif kereta api. Peribadi periksa tekanan ban dan keadaan membawa lif kereta api untuk memastikan mereka dalam keadaan baik; Peribadi periksa sama ada struktur kurungan dan panel dalam keadaan baik, dan tambah minyak dan lemak ke kandungan dan komponen dalam masa yang tepat,Bandar BaruSemi automatic hydraulic lifting platform, sekali sebulan; Bahagian yang terluka mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara terus menerus. Bahagian yang sering bergetar, seperti bolt dan perlindungan pembunuhan, mesti diperiksa untuk keseluruhan. Jika ada keseluruhan, ia mesti ketat atau diganti segera.

Bandar Baru.Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.