KielPlatform hidraulik mengangkat jenis lubangBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-28 11:37:59

pembangunan teknologi

Dengan kemajuan masa, dan pertumbuhan ekonomi, terdapat jutaan jenis lif yang dijual di pasar. Bagaimanapun, bagaimana untuk memilih platform angkat bimbit? Anda tahu, lif memecahkan beberapa masalah kerja ketinggian tinggi dan menyediakan kesehatan untuk kerja ketinggian tinggi. Di bawah, mari kita mengikut editor untuk melihat bagaimana untuk memilih lif bimbit.

Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, jika tidak mereka boleh mudah gagal yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Kiel.Serye produk ini mempunyai kapasitas muatan 0.1 hingga 0.8 ton,KielPlatform angkat hidraulik manual, dan juga boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna, dengan kapasitas muatan sehingga 10 ton.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

.Syarikat perkhidmatan peralatan logistik yang besar yang dijalankan secara langsung oleh penghasil dengan harga yang dijamin dan perkhidmatan yang dijamin. Kerana lif tetap adalah peralatan mekanik, kualiti produk dan prestasi adalah baik. Jangan menerima produk dari beberapa penghasil yang tidak memenuhi standar kualiti untuk menghindari bahaya keselamatan potensi semasa digunakan.

Kerja ketinggian tinggi sekarang juga sangat umum, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif, dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun, perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah, dan tiada siapa mahu melihat situasi seperti itu berlaku. Apa tindakan pencegahan pemasangan untuk lif?

Kemudian lanjutkan pemasangan.


KielPlatform hidraulik mengangkat jenis lubangBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa



Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan, garis trek, tali wayar besi, rantai, dengan bahan kuat untuk memastikan keselamatan.

Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi, bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

reform.Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Syarikat perkhidmatan peralatan logistik yang besar yang dijalankan secara langsung oleh penghasil dengan harga yang dijamin dan perkhidmatan yang dijamin. Kerana lif tetap adalah peralatan mekanik, kualiti produk dan prestasi adalah baik. Jangan menerima produk dari beberapa penghasil yang tidak memenuhi standar kualiti untuk menghindari bahaya keselamatan potensi semasa digunakan.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.


KielPlatform hidraulik mengangkat jenis lubangBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat

Installation requirements.Semak secara biasa untuk akumulasi air dan kemudahan. Ia tidak dapat dihindari bagi kenderaan kerja ketinggian tinggi untuk memandu dalam cuaca hujan dan salji, atau jalan lumpur. Bawah dan beberapa ruang, serta lantai dalam, cenderung untuk akumulasi lumpur. Jika pemilik tidak membersihkannya dengan tepat waktu, ia akan menyebabkan kemudahan bersembunyi. Oleh itu pinggir luar hub roda, sudut bawah batang pokok, lubang kunci dan kurungan pemotong, dan kawasan lain kegiatan perlu diperiksa secara terus menerus, dan lubang pembuangan pintu dan berbagai bahagian harus disimpan tanpa diharamkan untuk memastikan selimut kerusi kereta, seperti kemudahan, karpet, dan lantai, mencegah rusting aksesori.

Kekuatan angkat pengurang tidak kuat atau kekuatan angkat lemah: peraturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan untuk menyesuaikan tekanan kepada nilai yang diperlukan; Rujuk kepada item pembersihan 5 di atas untuk kebocoran dalam silinder minyak; Tombol arah terperangkap atau bocor dalam; Aras minyak terlalu rendah dan penapis masuk minyak diblokir; Pompa bekalan bahan bakar mempunyai kelemahan; Periksa pakaian dan air mata inti valv satu arah dan kerusi valv, dan periksa jika spring valv satu arah lelah atau terganggu.

Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual, dibahagi menjadi setengah bulan penyelenggaran, penyelenggaran bulan, dan penyelenggaran tahunan. Kandungan setiap jenis penyelenggaran berbeza, tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci, dengan rekod terperinci dan tandatangan dari kedua-dua pihak.

Kiel.Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran,KielPlatform penangkapan hidraulik elektrik kecil, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten,KielPlatform angkat hidraulik Hubei, dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.

Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai