BarendhurtCargo LiftMengenai pilihan pemasangan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-07-05 09:05:41

Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Bagaimana untuk memasang dan menggunakan perlindungan lif? Semasa proses menggunakan peranti perlindungan lif, kita tidak sentiasa boleh memastikan bahawa peranti perlindungan mempunyai orientasi yang betul, yang tidak dapat diharapkan untuk beberapa peranti tidak berada di tempat atau memindahkan. Bila masalah ini berlaku dalam peranti, ia akan menyebabkan ruang antara perlindungan menjadi terlalu kecil, dan kemudian membuat ia mustahil bagi cincin dalaman dan luar perlindungan berada di pusat putaran yang sama. Jadi perlu menggunakan alat khusus bila memasang perlindungan, dan pada masa depan, juga perlu menggunakan alat ujian untuk menguji pemasangan perlindungan, untuk memastikan keberhasilan pemasangan perlindungan.

Barendhurt.Kabur mengalir lebar: mampu menghalang laluan saluran paip minyak dan mengalihkan aliran, biasanya digunakan dalam kes dimana paip minyak meletup,BarendhurtPlatform angkat bimbit hidraulik elektrik, menyebabkan peralatan jatuh dan menyebabkan kehilangan yang berat.

Lif bergerak biasanya digunakan dalam pencakar langit di mana lif elektrik digunakan, kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen, sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

.Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Biasanya, diperlukan untuk memeriksa sama ada setiap organisasi berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara. Jika mana-mana halangan ditemui, mereka mesti dibuang dengan cepat.


BarendhurtCargo LiftMengenai pilihan pemasangan



Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Ralat sambungan motor. Apabila motor sambungan segitiga secara salah disambung ke dalam bentuk bintang, motor masih beroperasi pada muatan penuh,BarendhurtPlatform angkat bimbit hidraulik, dan semasa mengalir melalui angin stator melebihi semasa bernilai, walaupun menyebabkan motor berhenti sendiri. Jika masa tutup sedikit lebih panjang dan bekalan kuasa tidak dipotong, angin tidak hanya akan terlalu panas berat, tetapi juga membakar keluar. Apabila enjin yang disambung bintang secara salah disambung ke dalam segitiga, atau enjin dengan kumpulan kole berbilang disambung dalam siri ke dalam cabang secara salah disambung ke dalam dua cabang selari, ia akan menyebabkan inti angin dan besi terlalu panas, dan dalam kes-kes yang berat, angin akan terbakar keluar.

Persiapkan asas menurut rancangan asas, dan menyesuaikan titik mengatasi, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.

High quality brand.Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas,BarendhurtPlatform angkat hidraulik Jiangsu, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.


BarendhurtCargo LiftMengenai pilihan pemasangan



Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum, goresan, dan batu kecil pada ban memandu juga boleh ada titik pelepasan, yang akan menyebabkan kerosakan kecil pada masa. Kerana kebanyakan bekas luka ini kecil dan mudah terlepas. Oleh itu, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

Online consultation.Pertanyaan bagaimana untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan platforma angkat hidraulik akan dibahas secara singkat di sini. Banyak orang mungkin tidak biasa dengan jenis peralatan ini, terutama orang yang tidak tahu kilang mana yang menghasilkan peralatan tersebut. Ia dicadangkan rakan-rakan boleh mencari secara online kerana banyak syarikat yang menjual dan menghasilkan peralatan jenis ini kini mempunyai laman web rasmi mereka sendiri, Terdapat perkenalan yang lebih terperinci tentang penyelenggaran dan menjaga pengetahuan online, dan cat lif bukan sahaja lapisan yang indah; Pakaian&#quo;, Ia juga lapisan perlindungan utama. Lukisan boleh mengisolasi udara, menghindari hubungan langsung antara besi dan udara, dan memperlambat kemajuan kerosakan. Namun, terdapat beberapa pengetahuan umum yang and a tidak sedar. Seterusnya, biar saya meminta kami untuk menjelaskan tip untuk pengubatan anti kerosakan lapisan cat saluran angkat: pilih tanda yang boleh dipercayai untuk cat lif, murah dan tidak serakah. Kami tidak boleh meminta kualiti, hanya harga. Contohnya, Chenhong, Lipang, dan yang lain adalah tanda yang boleh dipercayai; Laksanakan cat anti rust langsung selepas tembakan kencing. Sesuai untuk minyak mineral umum dan cairan hidraulik, tidak sesuai untuk cairan hidraulik air. Kerana tidak diharamkan oleh keadaan mengendalikan lif, lif besar sering memilih kaedah pemilihan dan fosfat asid ini. Tersesuai untuk semua media, tetapi diharamkan oleh pemicuan asid dan tangki fosfat, lif tidak boleh terlalu besar; Ledakan pasir dan menyemprot plastik. Sesuai untuk semua lif media, tetapi diharamkan oleh peralatan kering, saluran angkat tidak boleh terlalu besar;

Ada beberapa sebab untuk pemanasan berlebihan disebabkan oleh motor sendiri: sirkuit terbuka dalam angin motor. Apabila satu fasa pembangian motor terbuka berputar, atau apabila satu cabang dalam cabang selari terbuka berputar, ia akan menyebabkan ketidakseimbangan semasa tiga fasa dan menyebabkan motor overheat.

Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Barendhurt.Di atas ialah analisis kelajuan perlahan lif kereta api dalam aplikasi. Saya harap ia boleh membantu semua orang. Jika ada sebarang masalah, sila menyelidiki mereka satu per satu dan selesaikan mereka dalam masa yang tepat. lif sidang aluminum adalah mesin besar yang boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita, tetapi sentiasa ada banyak masalah yang ditemui semasa penggunaan. Hari ini, saya akan bercakap tentang sebab dan solusi untuk kelajuan perlahan platafom mengangkat sidang aluminum.

Pada masa ini, peran yang luar biasa lif liga aluminum terlalu luas. lif liga aluminum Cina telah memasuki dan mengeksport ke luar negeri, menganggap sebahagian tertentu secara global. Kerana praktikal mereka penggunaan luas, dan kuasa kerja masa, dan kos yang jauh diperbaiki, mereka sesuai dengan penggunaan orang modern.

Persiapkan asas menurut rancangan asas, perhatikan mencari, mengatasi, dan menyesuaikan titik, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.