KefeldFabrik platform angkat hidraulikPedagang Berkualiti

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-08-30 09:02:52

Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, dan sebagainya.

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Kefeld.Periksa gulung, peluru tengah-tengah dan perlindungan; Pin silinder minyak dan tindakan; Persamaan dan pakaian selang dan kandungan letupan; Tambah minyak ke komponen di atas untuk menyimpan lif luar dan lif kilang. Tambahkan kehidupan perkhidmatan.

Semak secara biasa untuk akumulasi air dan kemudahan. Ia tidak dapat dihindari bagi kenderaan kerja ketinggian tinggi untuk memandu dalam cuaca hujan dan salji, atau jalan lumpur. Bawah dan beberapa ruang, serta lantai dalam, cenderung untuk akumulasi lumpur. Jika pemilik tidak membersihkannya dengan tepat waktu, ia akan menyebabkan kemudahan bersembunyi. Oleh itu, pinggir luar hub roda, pintu, sudut bawah batang pokok, lubang kunci dan kurungan pemotong dan kawasan lain kegiatan perlu diperiksa secara terus menerus,KefeldPlatform angkat hidraulik bergerak elektrik, dan lubang pembuangan pintu dan berbagai bahagian harus disimpan tanpa diharamkan untuk memastikan selimut kerusi kereta, seperti kemudahan karpet, dan lantai, mencegah rusting aksesori.

.Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, kumpulan kawalan kelajuan motor, dll. Editor berikut akan memperkenalkan kepada anda empat sebab untuk kelajuan perlahan dan kaedah mediasi.

Tetapkan semula brek; Seksyen pemasangan dan penyelamatan. Seksyen penyelamatan secara umum dipasang dalam seksyen keempat. Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis pembuat lif dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti.


KefeldFabrik platform angkat hidraulikPedagang Berkualiti



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat

Periksa sama ada peranti mengunci diri pelindung perbezaan normal sebelum operasi ketinggian tinggi.

Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Meticulous workmanship.Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.

Dimensi produksi yang tidak konsisten bagi rod sokongan platform angkat hidraulik adalah cacat kualiti peralatan platform angkat sendiri. Disarankan bahawa pembuat menggantikannya, kerana kemungkinan situasi ini berlaku adalah relatif rendah.


KefeldFabrik platform angkat hidraulikPedagang Berkualiti



Mengajar anda bagaimana untuk memilih kabel lif. Apabila memilih kabel lif, anda perlu mengikut dua prinsip berikut: parameter elektrik yang baik; Semasa pergerakan kabel dengan lif, akan ada bahagian di tengah yang mengalami deformasi bengkok disebabkan graviti, menyebabkan perubahan dalam parameter elektrik seperti impedance dan kapasitas yang disebarkan kabel. Apabila kabel dengan kualiti yang tidak baik mengalami deformasi paksa, perubahan parameter yang signifikan boleh menyebabkan ketidaksepadan impedance, meningkat perlawanan video, dan refleksi isyarat, yang boleh menyebabkan menurun nisbah isyarat-bunyi bagi isyarat video dan menghasilkan gangguan video. Oleh itu, ia disarankan untuk memilih kabel video dengan perisai yang baik dan diameter wayar tebal sebanyak yang mungkin.

How much does it cost?.Paksi putaran tidak konsisten bagi rod sokongan di tengah-tengah platform angkat hidraulik menghasilkan platform angkat tidak dapat berfungsi dengan betul, menyebabkan kerosakan serius pada platform dan menyebabkan jadual menuju. Sila periksa dengan hati-hati sama ada platform kerja jenis pemotong umum tinggi tinggi tidak diuji secara ketat untuk menuju sebelum meninggalkan kilang, menyebabkan banyak kemalangan. Untuk perusahaan kecil, mereka tidak terlalu bimbang tentang aspek ini pengesan penutup, Ini juga sebabnya ada banyak peralatan angkat dengan masalah ini. Masalah dengan silinder minyak dan sistem unit kuasa sering disebabkan kekuatan yang tidak cukup dan kualiti silinder minyak yang tidak piawai, yang juga adalah masalah yang sangat penting untuk perusahaan sendiri.

Tujuan platform hidraulik manual: Rancangan platform pemindahan hidraulik manual adalah baru, dan penggunaan adalah selesa. Sesuai untuk memuatkan, memuatkan, mengendalikan, dan tumpukan drum di kilang,KefeldPlatform hidraulik angkat bimbit, workshop, gudang, dan gudang minyak. Ia sangat sesuai untuk penggunaan bahan atau bahan-bahan di tempat kerja kimia dan makanan, dan boleh digunakan untuk memuatkan dan memuatkan objek berat pada trak dan tumpukan, bersama dengan trak drum hidraulik. Ia boleh meningkatkan kekuatan kerja dan mengurangkan intensiti kerja, dan juga boleh diubahsuai untuk memuatkan dan memuatkan, mengangkat objek berat. Ia adalah jenis baru daripada mesin yang ideal untuk menurunkan dan memuatkan tujuan berbilang.

Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif

Kefeld.Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten, dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.

Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.