AfragolaLift platform angkat hidraulikIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada masalah

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-09-09 21:13:32

Lift lengan melipat kebanyakan dipandu oleh cara hidraulik, dan sumber kuasa bagi sistem hidraulik adalah minyak hidraulik. Hanya apabila kuantiti minyak hidraulik cukup dan kualiti minyak adalah tinggi, boleh lif lengan melipat menyediakan output momen yang lebih besar, dengan itu meningkatkan efisiensi kerja. Bagaimana kita boleh menentukan sama ada kuantiti minyak hidraulik yang baru ditambah cukup? Berapa piawai kuantiti minyak hidraulik?

Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Afragola.Bagaimana untuk menjaga lif dengan betul dan terus menggantikan minyak hidraulik lif: minyak hidraulik yang digunakan dalam lif dibahagi menjadi musim sejuk dan musim panas, yang merupakan sesuatu yang banyak pelanggan lif tidak memberi banyak perhatian. Biasanya minyak hidraulik digunakan secara tidak jelas untuk masa yang lama, dan ia hanya ditemui apabila ia menyebabkan operasi abnormal silinder hidraulik lif.

Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang

.Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza,AfragolaPlatform angkat hidraulik, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Lif bergerak biasanya digunakan dalam pencakar langit di mana lif elektrik digunakan kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, jadi lif cepat diperlukan. Pertama pergi ke lobi langit tinggi (lobi elevator tinggi, Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen, sementara yang lain ditetapkan di dalam kabin, sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.


AfragolaLift platform angkat hidraulikIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada masalah



Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, sebagai pelanggan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Paparan ringkasan platform hidraulik manual: Platform hidraulik manual adalah platform mekanik mengangkat kecil yang terutama digunakan untuk mengangkat, mengangkat, bergerak, dan meletakkan item, serta untuk mengendalikan item-item kecil yang berharga. Produk ini mempunyai penampilan yang murah hati dan indah, struktur yang kuat, kestabilan, keselamatan, dan kepercayaan, dan prestasinya dan kehidupan perkhidmatan telah mencapai tingkat maju peralatan yang sama. Pada masa ini, aliran utama pasar adalah mengangkat hidraulik kerana saiz kompak dan kemampuan yang sesuai, ia digunakan secara luas dalam pengangkutan logistik, pengurusan gudang, perpustakaan, supermarket, dan penghasilan peralatan kecil biasa.

Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Lets see.Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Kerja ketinggian tinggi sekarang juga sangat umum, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif, dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah, dan tiada siapa mahu melihat situasi seperti itu berlaku. Apa tindakan pencegahan pemasangan untuk lif?

Biasanya, mereka mesti dibuang dengan cepat.


AfragolaLift platform angkat hidraulikIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada masalah



Tombol yang biasanya ditutup kotor; Solusi adalah untuk membuang valv yang biasanya ditutup dan menggunakan ejen pembersihan atau pembersihan.

Direct material.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Pertahanan harian peralatan naik jenis kereta api panduan patut memberi perhatian kepada pemeriksaan dan penyelamatan biasa, menghapuskan bahaya tersembunyi, menghapuskan kesalahan, dan mencapai keuntungan ini untuk meningkatkan efisiensi kerja, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan memastikan prestasi keselamatan lif.

Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.

Afragola.Pada masa ini peran yang luar biasa lif liga aluminum terlalu luas. lif liga aluminum Cina telah memasuki dan mengeksport ke luar negeri,AfragolaPlatform angkat hidraulik elektrik tiga roda, menganggap sebahagian tertentu secara global. Kerana praktikal mereka penggunaan luas, dan kuasa kerja, masa, mereka sesuai dengan penggunaan orang modern.

Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Skenario aplikasi lif bergerak mungkin memerlukan beberapa atau bahkan puluhan lif penumpang di beberapa bangunan pejabat dan hospital. Untuk meningkatkan kelajuan, efisiensi, dan kawasan yang boleh digunakan lif elektrik, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.