SolingenJadual mengangkat garpu gunting hidraulikApakah peningkatan prestasi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-09-11 13:12:35

Dengan kemajuan masa, dan pertumbuhan ekonomi, bagaimana untuk memilih platform angkat bimbit? Anda tahu, lif memecahkan beberapa masalah kerja ketinggian tinggi dan menyediakan kesehatan untuk kerja ketinggian tinggi. Di bawah, mari kita mengikut editor untuk melihat bagaimana untuk memilih lif bimbit.

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Solingen.Tujuan platform hidraulik manual: Rancangan platform pemindahan hidraulik manual adalah baru, mekanisme adalah masuk akal, dan penggunaan adalah selesa. Sesuai untuk memuatkan, memuatkan mengendalikan, dan tumpukan drum di kilang, workshop, gudang, dan gudang minyak. Ia sangat sesuai untuk penggunaan bahan atau bahan-bahan di tempat kerja kimia dan makanan, dan boleh digunakan untuk memuatkan dan memuatkan objek berat pada trak dan tumpukan, bersama dengan trak drum hidraulik. Ia boleh meningkatkan kekuatan kerja dan mengurangkan intensiti kerja, dan juga boleh diubahsuai untuk memuatkan dan memuatkan, mengangkat objek berat. Ia adalah jenis baru daripada mesin yang ideal untuk menurunkan dan memuatkan tujuan berbilang.

Pada masa ini, peran yang luar biasa lif liga aluminum terlalu luas. lif liga aluminum Cina telah memasuki dan mengeksport ke luar negeri, menganggap sebahagian tertentu secara global. Kerana praktikal mereka, penggunaan luas, dan kuasa kerja, masa, dan kos yang jauh diperbaiki, mereka sesuai dengan penggunaan orang modern.

.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja,SolingenPlatform angkat hidraulik elektrik bergerak,SolingenPlatform angkat hidraulik, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.


SolingenJadual mengangkat garpu gunting hidraulikApakah peningkatan prestasi



Pastikan bekalan kuasa yang hebat di lokasi pemasangan, pasang kotak distribusi terpisah, dan tombol kebocoran elektrik mesti memenuhi keperluan untuk lif pembinaan bila menggunakan kotak distribusi. Jika lif pembinaan yang dipasang adalah frekuensi pembolehubah, tombol kebocoran mesti sepadan dengan penukar frekuensi bila memilihnya.

Jangan menyesuaikan valv solenoid pada motor secara arbitrari. valv solenoid disesuaikan sebelum meninggalkan kilang, dan penyesuaian rawak boleh mudah menyebabkan tekanan dalaman meningkat atau menurun. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh pendek kehidupan perkhidmatan motor.

Jika valv hidraulik rosak, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Quality department.Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.

Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.


SolingenJadual mengangkat garpu gunting hidraulikApakah peningkatan prestasi



2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar,SolingenPlatform angkat hidraulik bergerak, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.

production.Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Semak struktur keseluruhan untuk mana-mana deformasi dan kerosakan pada komponen penting terutama rod sokongan yang membawa muatan, rantai, dll.

Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Solingen.Pelarasan unit kuasa, sama ada ia adalah platform penunggang jenis gunting atau lif kargo jenis kereta api panduan, terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa mempunyai empat keluar semasa produksi, yang boleh disesuaikan untuk meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak. Kita boleh menyesuaikan kelajuan motor atau valv proporsional elektrohidraulik untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik; Faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik? semakin lama paip minyak hidraulik, panjang paip minyak patut diminumkan sebanyak yang mungkin dalam julat yang dibenarkan desain; Berdasarkan penyesuaian unit kuasa semasa pemasangan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat sambil memastikan peralatan memenuhi permintaan dan keselamatan biasa.

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Tombol yang biasanya ditutup kotor; Solusi adalah untuk membuang valv yang biasanya ditutup dan menggunakan ejen pembersihan atau pembersihan.