IsilemurinoFixed high-altitude lifting platformPrinsip proses ubah bentuk

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-01-19 18:24:48

Maklumat profesional platform mengangkat liga aluminium dan pembangunan peralatan berbeza adalah penting. Dalam proses pemahaman, seseorang patut mampu memahami dan memperhatikan automatasinya, serta memahami inovasinya dalam penggunaan. Banyak perancang profesional akan belajar tentang maklumat platform mengangkat ini dan situasi penggunaan khusus mereka ketika merancang platform.

Secara ringkasan, penggunaan lif kargo elektrik dalam persekitaran yang berbeza adalah sama sekali berbeza, dan harga semasa di pasar juga sama sekali berbeza. oleh itu, kita boleh melanjutkan mengikut situasi spesifik kita. tentu saja, markah besar yang boleh menerima pujian secara unanimus di seluruh negara bernilai lebih banyak pilihan orang sama ada ia adalah laman pembinaan, elektrik komunikasi, lapangan terbang, atau bahkan supermarket biasa, jadi serangkaian perkara ini telah membawa kita lebih selesa dan juga membawa pembangunan besar dan perubahan kepada kesempatan kita yang lebih banyak.

Isilemurino.Pada hari ini, lif-lif sangat terkemuka di pasar, yang berkaitan dengan kemajuan dan pembangunan teknologi. Pada hari ini banyak ladang menggunakan lif untuk barang-barang, jadi apa keuntungan lif-lif liga aluminium?

Rancangan lif kargo elektrik juga melibatkan pemilihan parameter teknik. Ia penting untuk mempertimbangkan keperluan teknik ini semasa proses tetapan, serta kemungkinan pengembangan dan kontraksi. Oleh itu, apabila memahami, ia sepatutnya mungkin menambah item individu, dan ia juga sepatutnya mungkin untuk beroperasi dengan lebih selamat dan bebas. Pada masa yang sama apabila memilih lif kargo, orang juga perlu mampu mempunyai topik dan kandungan lain untuk dipertimbangkan. Mengenai pemilihan lif, penting untuk memahami maklumat tanda dan situasi utama.

.Apabila menggunakan platform angkat elektrik, perlu tinggal untuk sementara masa. Pada masa ini, perlu melakukan penyelamatan di bawah bangku kerja, terutama untuk memeriksa tongkat sokongannya untuk mencegah bangku kerja tiba-tiba jatuh dan menyakiti orang. Terutama, valve overflow tidak boleh disesuaikan secara arbitrari, yang boleh mempengaruhi pendaratan tiba-tiba di bangku kerja, dan dalam kes ini, kedua-dua orang dan mesin akan sangat rosak.

Apabila menggunakan platform angkat elektrik, ia sepatutnya mungkin mengikut kaedah operasi yang betul, dan semasa proses desain penyahpepijatan yang berkaitan sepatutnya dilakukan untuk memastikan semua indikator teknikal kunci memenuhi keperluan desain. Apabila menggunakan, sistem elektrik juga sepatutnya disambung ke bekalan kuasa dan memenuhi julat operasi dan piawai operasi yang ditentukan sebelum operasi boleh dilakukan. Pada masa yang sama, apabila melaksanakan pemeriksaan, sistem platform ini juga sangat penting. Mereka sepatutnya boleh memeriksa untuk setiap bocor, supaya mereka boleh digunakan dengan lebih lancar pada tahap kemudian.

Lift lengan lengan lengan treiler: boleh digantung pada kereta, disegerakkan dengan kereta, sesuai untuk operasi ketinggian tinggi di luar. Kaedah mengangkat: Tidak sesuai untuk menggunakan bekalan kuasa, dan komponen penting sangat penting bila menggunakan platform angkat. Apabila membuat pemilihan, platform angkat patut mampu memahami prinsip kerja tertentu semasa digunakan. Apabila berfungsi, ia dibentuk oleh pompa vane dengan tekanan tertentu dan boleh beroperasi melalui valv arah penapis minyak, valv throttle, dll, Ia boleh membuat aktiviti ke atas dan mengangkat objek berat. Semasa operasi, tekanan boleh disesuaikan, dan pengukur tekanan juga boleh digunakan untuk mengamati beberapa maklumat.

Semasa proses aplikasi peralatan angkat yang biasanya popular di pasar, ia boleh ditemui bahawa mereka mempunyai banyak keuntungan berbeza dalam desain.

Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan, seperti penyukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penyukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan), dosis, valv penyukar tekanan momen, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan mereka. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, valv penyukar tekanan,IsilemurinoLift tetap hidraulik, valv Kebocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan hapuskannya sesuai. Penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan elevator liga aluminium nama tanda. Selepas membersihkan lif, badan lif patut dibersihkan. Beberapa bahan sisa yang tersisa semasa proses penangkapan mungkin merusak lif.

Sincere service.Untuk memenuhi keperluan koreograf dan koreograf dalam permainan yang berbeza, tinggi berbeza platform angkat boleh digunakan untuk mengubah bentuk panggung menurut keperluan koreograf dan koreograf, untuk menyesuaikan kepada keperluan plot untuk pemandangan atau tempat, dan menyimpan tenaga manusia dan sumber bahan untuk menetapkan. Menggunakan peranti penutup platform angkat untuk membentuk jadual penutup, yang boleh menentukan lebih baik kesan dalam pelbagai prestasi.

Kedua, lihat perkhidmatan profesional selepas menjual. Lif elektrik semua mempunyai jangka panjang, yang memerlukan pemahaman yang baik tentang perkhidmatan selepas menjual pembuat semasa membeli. Hanya apabila sistem selepas menjual selesai dan masalah diselesaikan kapan-kapan, membuat pelanggan merasa lebih percaya diri semasa memesan. Jadi, perkhidmatan profesional semakin terkenal, dan pilihan yang mereka bawa kepada pelanggan juga boleh dipercayai.

Tersesuai untuk struktur baja 2-3 tingkat atau workshop beton, kedua-dua dalaman dan luar.


IsilemurinoFixed high-altitude lifting platformPrinsip proses ubah bentuk



Anda juga boleh buang atau nyahkumpulkan valv turun, meletupkan plunger udara termampat bersih, dan kemudian memasang semula untuk penggunaan biasa. Minyak hidraulik perlu dihapuskan sepenuhnya, kongsi perlu dihapuskan. Dalam kes ini, penapis penghisap minyak perlu digunakan. Dalam kes ini, ia perlu dihapuskan dan kemudian dikembalikan ke kotak mel untuk menyambung saluran paip.

A complete range of products.Sekarang, lif hidraulik digunakan secara luas di banyak medan kerja ketinggian tinggi, dan juga boleh mengangkut barang antara lantai bangunan tinggi. Penyerangan tetapan boleh beroperasi menggunakan butang, yang bermakna ia memenuhi keperluan modernisasi. Lift hidraulik mempunyai struktur yang kuat dan kapasitas pembawa beban yang relatif besar, yang boleh mengangkat dan rendah dengan lancar. Penjagaan semasa pemasangan juga relatif mudah, dan ia juga boleh menggantikan pemindahan barang dalam lif yang tinggi rendah. Bagaimana dengan lif hidraulik? Apa ciri-ciri semasa digunakan?

Semua orang tahu bahawa keselamatan kampus sangat penting kerana ia secara langsung mempengaruhi ribuan rumah tangga.

Sudah tentu, platform angkat hidraulik menggunakan struktur perlindungan dua, yang boleh membuat kerja relatif lebih selamat. Apabila mengangkat, sehingga platform mengangkat akan lebih selamat semasa operasi. Proses operasi platform angkat hidraulik sepatutnya dijandardizkan, supaya penyelamatan dan penyahpepijatan boleh dilakukan sebelum meninggalkan kilang. Pada masa yang sama, ia juga boleh memastikan bahawa semua indikator teknikal boleh memenuhi keperluan desain, tetapi diperlukan untuk menyambung wayar tanah semasa digunakan. Sudah tentu, sistem elektrik hidraulik tidak perlu disesuaikan dalam situasi ini.

Isilemurino.Berapa julat yang berlaku dari platform pemberontak hidraulik keretapi panduan?

. Kelihatan cantik, operasi mudah, paparan visual kedudukan kereta lif di lantai, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, dengan pilihan automatik dan manual.

Tersesuai untuk berbagai lapangan kasar di liar, dengan julat luas operasi ruang, terutama digunakan untuk pembinaan, pembinaan jambatan,IsilemurinoPlatform angkat tetap 4 ton, pembinaan kapal, tambang terminal pelabuhan, pembinaan fasilitas komunikasi dan kuasa, dan peralatan mesin iklan luar.