Hirsch HowardLift elektrik tetapBerapakah suhu yang betul

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-01-20 10:02:42

Hirsch HowardJadual angkat kecil, garis produksi

Jenis lif hidraulik ini terutama digunakan dalam industri logistik, dan medan lain, yang berkaitan dengan ciri-ciri produk. Produk ini mempunyai struktur yang stabil, kebarangkalian rendah kegagalan, operasi yang boleh dipercayai dan selamat, dan penyelamatan yang sesuai pada tahap kemudian. Semasa digunakan, lif hidraulik mempunyai berat ringan dan fleksibel apabila bergerak, memudahkan untuk satu orang untuk beroperasi.

Antara 1000 kilogram dan 4000 kilogram, dan tingginya sama sekali berbeza, berlainan dari 205 millimeter hingga 250 millimeter. Tinggi boleh mencapai 1300 millimeter, dan saiz countertop juga boleh mencapai 1300 millimeter&kali; Sekitar 850 milimeter. Jadi di hadapan produk seperti itu, kita perlu menggunakan kaedah yang betul untuk mengendalikannya dan membawanya. produk-produk ini boleh membawa berat relatif besar, dan mereka menggunakan stesen pompa kualiti tinggi, membuat tubuh kargo lebih stabil dan berkuasa.

Hirsch Howard.Pada masa ini, kehidupan bateri akan lebih panjang. Sebaliknya, jika bateri bukan litium digunakan, efisiensi kerja tidak dapat dijamin semasa operasi. Banyak medan memilih lif elektrik dalam proses pengangkutan kerana ia menyimpan banyak kuasa kerja dan kerja. Jika pengendalian manual dilakukan, ia tidak hanya mengambil masa dan usaha,Hirsch HowardSmall hand operated lifting platform, tetapi juga mempunyai biaya kerja relatif tinggi. Sebaliknya, jika lif elektrik digunakan, ia boleh meningkatkan efisiensi dan yang penting, mengurangi risiko kemalangan.

Apabila melakukan pemeliharaan silinder, perlu diperiksa jika ada minyak dalam tongkat dan paip udara plastik di dalam, tetapi minyak tidak sepatutnya terlalu banyak. Jika ada terlalu banyak minyak, komponen penyegelan silinder minyak juga akan gagal dalam situasi ini. Tentu saja, jika minyak dalam kotak mel terlalu penuh, ia juga akan mempengaruhi keefektivitasnya,Hirsch HowardLift rata kecil bergerak, dengan meningkat terus-menerus peralatan pengangkutan kargo, disebabkan perbezaan dalam prestasi teknik dalam terma muatan, keselamatan, angkat, dll., pemilihan di pasar masih berbeza. Di antara mereka, platform mengangkat liga aluminium telah secara perlahan-lahan menjadi peralatan pengangkutan kargo yang ideal, konfigurasi adalah pilihan. Semasa proses mengembangkan dan merancang platform mengangkat liga aluminium, penghasil menyediakan konfigurasi dan fungsi berbeza bagi pelanggan untuk memilih dari, untuk mencari konfigurasi yang lebih sesuai dan mencapai lebih keselamatan dan kestabilan semasa mengangkat dan pengangkutan barang. Dengan cara ini, ia akan masih lebih selamat semasa operasi, dan keperluan teknikal untuk setiap konfigurasi akan dikawal dengan ketat.

Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, terdapat banyak perincian yang tidak dapat diabaikan. Ia terutama menggunakan bekalan kuasa luaran, jadi apabila berfungsi, staf perlu menguasai pengetahuan operasinya, yang merupakan kandungan asas. Pada masa yang sama, juga perlu menguasai rancangan balas kecemasan yang sepadan. Apabila memproses, juga perlu memeriksa laluan yang sepadan, iaitu kandungan asas. Selain itu, penangkapan hidraulik


Hirsch HowardLift elektrik tetapBerapakah suhu yang betul



Jika mesin gagal mengangkat atau kekuatan mengangkat lemah, penyesuaian tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Semak untuk kebocoran dalaman dalam silinder minyak atau gantikan komponen silinder minyak. Semak untuk memeluk atau kebocoran dalaman valv reversing atau gantikan komponen valv. Aras minyak terlalu rendah, penapis masuk minyak diblokir, dan tambah minyak yang cukup, Sembersbersbersbersbersbersmenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenybersbersbersbersbersbersbersbersbersfiltfiltfiltfiltfilter minminminminminminminminminminminminminminminminminminminyang yang tidak mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengaigued or deformed, and if there is a problem with the heavy operating rod mechanism Laras dan ganti bahagian yang tidak berkualifikasi; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan masalah pemasangan, masalah kotoran)

Hari ini, teknologi terus berkembang dan maju, dengan lif elektrik menjadi manifestasi kemajuan teknologi. Jadi apa sifat lif elektrik? Mari kita berikan perkenalan terperinci di bawah.

Antara 1000 kilogram dan 4000 kilogram, dan tingginya sama sekali berbeza, berlainan dari 205 millimeter hingga 250 millimeter. Tinggi boleh mencapai 1300 millimeter, dan saiz countertop juga boleh mencapai 1300 millimeter&kali; Sekitar 850 milimeter. Jadi di hadapan produk seperti itu, kita perlu menggunakan kaedah yang betul untuk mengendalikannya dan membawanya. produk-produk ini boleh membawa berat relatif besar, dan mereka menggunakan stesen pompa kualiti tinggi, membuat tubuh kargo lebih stabil dan berkuasa.

Direct material.Design platform penangkapan hidraulik patut mempertimbangkan keperluan sebenar dan memperhatikan syarat platform yang relevan bila menggunakannya. Bila merancang, banyak perincian platform penangkapan adalah penting, membolehkan paparan produk dan pemahaman harga.

Butang anti letupan sistem elektrik SB1&flash; Putaran enjin SB6 dan pergerakan valv arah elektromagnetik yang tidak dapat meletup digunakan untuk menjaga meningkat atau menurun muatan, dan; LOGO” Pelarasan program lambat masa untuk mengelakkan gerakan motor yang sering mempengaruhi kehidupan perkhidmatan.

Untuk mengangkat platform tanpa perlindungan, ia dilarang untuk membawa orang semasa digunakan. Pada masa yang sama, perhatian perlu diberikan semasa digunakan untuk mencegah kerosakan tangan, kaki dan pakaian.


Hirsch HowardLift elektrik tetapBerapakah suhu yang betul



Tinggi lantai atas tidak terkesan dan boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi.

Finance Department.Dalam situasi ini, perlu periksa secara terus menerus semua wayar dan kabel yang digunakan untuk memastikan tiada kerosakan. Apabila ada pembungkus atau kerosakan, bahagian-bahagian patut diganti secara tepat waktu. Saya percaya ramai orang telah menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik. Dalam kes ini perlu menghentikan motor secara tepat waktu, untuk memperhatikan perkara-perkara yang berkaitan ruang motor boleh digunakan dan kesan adalah baik.

Operator lif perlu mematuhi prosedur operasi keselamatan semasa proses operasi, terutama sebelum operasi, mereka perlu fokus pada pemeriksaan rutin atau kerja penyelamatan. Penting untuk memegang sijil operasi istimewa sebelum memulakan kerja.

Apabila ada pemadaman kuasa, turun kecemasan manual boleh digunakan, yang selamat, nyaman, cepat, dan praktik.

Hirsch Howard.Platform angkat elektrik juga perlu dikekalkan dengan baik semasa digunakan. Jika ia boleh dikekalkan dengan baik, maka siklus perkhidmatan boleh diperluaskan. Jadi bagaimana platforma angkat elektrik boleh lebih baik dijaga?

Tengah operasi selamat; Pilih kasut panduan berguling, dengan ketepatan tinggi, memakai perlawanan, penting bagi orang untuk memahami ciri-ciri dan situasi tindakan pencegahan lain. Banyak pegawai teknikal juga perlu menggabungkan isu platform dan kandungan lain untuk menentukan apabila operasi, sehingga pengangkutan dan penggunaan platform dan barang-barang ini boleh mencapai keputusan dan perlindungan yang lebih baik.