BayannurPlatform angkat hidraulikApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggaraan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-28 16:17:37

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Bayannur.Menghindari, dan menghindari hujan dan cuaca salji semasa kerja. Perbaikan profesional jaminan kualiti untuk penghasil lif. Aktiviti promosi sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.

.Semasa pemasangan keretapi panduan,

Lif bergerak biasanya digunakan dalam pencakar langit di mana lif elektrik digunakan, kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, jadi lif cepat diperlukan. Pertama pergi ke lobi langit tinggi (lobi elevator tinggi Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen, sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

Mengenai bagaimana membeli platforma angkat bimbit dan mesin angkat, tidak perlu memilih secara buta. Ia perlu melakukan kajian pasar yang cukup dan pemeriksaan di situ untuk menentukan saiz dan darjah syarikat. Ini adalah perkara pertama dan diperlukan. banyak perusahaan skala kecil di pasar memotong sudut untuk membuat keuntungan, yang mengurangkan kualiti produk angkat. walaupun mereka mungkin menjualnya dengan sangat murah, sebagai manusia, seseorang tidak boleh menginginkan sedikit harga dan mengakibatkan penyesalan yang lebih besar.


BayannurPlatform angkat hidraulikApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggaraan



Sekarang kita mempunyai permintaan yang meningkat untuk lif kargo biar saya perkenalkan kerja penyelamatan lif kargo kereta api kepada anda. Apabila kita menggunakan lif keretapi panduan dalam kehidupan harian kita, kita perlu periksa, menyimpan dan menyimpannya secara terus menerus. Ini tidak hanya memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif keretapi panduan, tetapi juga membuatnya lebih kuat bila bekerja! Contohnya, bahagian transmisi sepatutnya mempunyai minyak yang cukup,BayannurPlatform angkat hidraulik 5 meter, dan bahagian yang rentan mesti diperiksa diselesaikan, atau diganti secara peribadi. Bolt mekanik, terutama bahagian yang sering bergetar, seperti bearing slewing dan lifting arm connecting bolt, mesti diperiksa untuk melepaskan. Jika ada kelepaskan, ia mesti ketat atau diganti segera. Di bawah ini terdapat perkenalan kepada 8 langkah penyelamatan: kerja penyelamatan penting untuk lif kereta api. Peribadi periksa tekanan ban dan keadaan membawa lif kereta api untuk memastikan mereka dalam keadaan baik; Peribadi periksa sama ada struktur kurungan dan panel dalam keadaan baik, dan tambah minyak dan lemak ke kandungan dan komponen dalam masa yang tepat, sekali sebulan; Bahagian yang terluka mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara terus menerus. Bahagian yang sering bergetar, seperti bolt dan perlindungan pembunuhan,BayannurPlatform angkat hidraulik elektrik bergerak, mesti diperiksa untuk keseluruhan. Jika ada keseluruhan, ia mesti ketat atau diganti segera.

Sebelum digunakan, periksa dengan hati-hati wayar mendarat, peranti keselamatan, sumber penimbal, dll. Pastikan persekitaran penggunaan yang selamat.

Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat bimbit, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40 dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

Home page recommendation.Kedua ialah bahawa besi akan mempunyai kesan pengembangan panas yang jelas pada suhu rendah. Walaupun sifat besi ini akan dianggap ketika merancang dan memproduksi lif hidraulik, persekitaran berbeza selepas semua. Dalam keadaan rendah, besi akan mempunyai beberapa prestasi yang tidak stabil, seperti peningkatan keras, penurunan keras, dll. Pada masa ini, lebih perhatian patut diberikan kepada penyelamatan peralatan untuk menyimpan bahagian-bahagian kunci untuk menghindari kering.

Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.

Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan,BayannurPlatform angkat tetap hidraulik, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!


BayannurPlatform angkat hidraulikApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggaraan



Konfigurasi lain lif keretapi panduan, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan, kereta panduan, kasut panduan, dll., mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Promotion.Lift harga platform yang meningkat dan platform yang meningkat digunakan untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi skala besar seperti terminal lapangan terbang, perbaikan pesawat, stesen, dermaga, ciri-ciri penduduk tempat sukan, kilang dan pekerjaan perlombongan. Beberapa produk mempunyai fungsi berjalan aktif, membolehkan berjalan cepat dan perlahan dalam keadaan operasi yang berbeza. Dengan hanya satu orang di udara, mesin boleh beroperasi untuk menyelesaikan tindakan seperti naik dan turun, bergerak, mundur, dan berputar. Apabila mesin berada dalam keadaan tergantung, roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan dengan kuat pada cerun 6 darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi ultra luas menyediakan pengguna penyelenggaran berguna di atas tanah dan meningkatkan kekuatan tegangan semasa rem.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik. Minyak hidraulik memasuki bahagian atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari bahagian bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv kawalan hidraulik satu arah, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan. Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, sehingga kelajuan turun tidak berubah kerana objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan naik dan turun. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan dipercayai dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat dalam kes pecah secara tidak sengaja paip hidraulik. Penggera kawalan bunyi dimuatkan berlebihan telah dipasang untuk membezakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan.

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, buang kekunci seluar motor.

Bayannur.Biasanya, semua wayar dan kabel diperiksa untuk kerosakan. Kita perlu cepat pakai pakaian dan menggantikan jabatan yang rosak. Pembuat lif profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Semuanya untuk perkenalan singkat kepada jenis lif umum. Saya harap semua orang boleh mempunyai pemahaman yang lebih baik tentang produk ini. Sementara ini, jenis produk ini dijual dengan baik di China, sebab banyak tempat memerlukan penggunaan produk ini dengan fungsi angkat dan pergerakan fleksibel. Syarikat yang khusus dalam menghasilkan jenis produk ini mempromosikannya pada skala besar melalui internet, Kawan-kawan yang memerlukan boleh langsung mencari syarikat yang sepadan di internet dan mempunyai pemahaman singkat tentang model, prestasi, dan maklumat harga produk-produk ini. Mereka boleh membeli langsung melalui internet.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.