WuyiPlatform angkat hidraulik bergerak kecilLangkah berjaga-jaga digunakan terutamanya dibahagikan kepada tiga perkara

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-15 10:41:44

Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Semuanya untuk perkenalan singkat kepada jenis lif umum. Saya harap semua orang boleh mempunyai pemahaman yang lebih baik tentang produk ini. Sementara ini, jenis produk ini dijual dengan baik di China, sebab banyak tempat memerlukan penggunaan produk ini dengan fungsi angkat dan pergerakan fleksibel. Syarikat yang khusus dalam menghasilkan jenis produk ini mempromosikannya pada skala besar melalui internet Kawan-kawan yang memerlukan boleh langsung mencari syarikat yang sepadan di internet dan mempunyai pemahaman singkat tentang model, prestasi, dan maklumat harga produk-produk ini. Mereka boleh membeli langsung melalui internet.

Wuyi.Sistem pembukaan kereta platform pengumpulan hidraulik manual boleh dibahagi ke jenis pedal dan jenis kawalan manual untuk pemilihan, yang mudah dan mudah beroperasi. Model kenderaan dibahagi menjadi garpu tetap dan bergerak, dengan pelbagai pilihan untuk kaki biasa dan kaki garis. Ia sangat sesuai untuk meletakkan dan mengekstrak barang di gudang, supermarket, dan industri retail. Pembuat lif profesional mempunyai ujian ketat, jaminan kualiti, dan aktiviti promosi sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan

.Semasa pemasangan keretapi panduan,

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

Pompa peralatan yang dipakai, dengan penyelesaian di situ dan operasi jujur.


WuyiPlatform angkat hidraulik bergerak kecilLangkah berjaga-jaga digunakan terutamanya dibahagikan kepada tiga perkara



Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Penapisan bahan bakar biasa diperlukan untuk menyimpan lif: Semasa penggunaan lif, disebabkan muatan besar,WuyiTruk lift platform hidraulik kaki, terdapat juga pecahan yang signifikan antara pelbagai komponen, terutama rantai lif dan pin shaft lif. Ia diperlukan untuk memastikan jumlah minyak yang sesuai ditambah sebelum setiap penggunaan untuk memastikan fleksibiliti dan tidak mengganggu semasa operasi. Jika lif sedang berfungsi dan sekali-kali muncul; Squeak dan Squeak&#quo; Bunyi pecahan boleh ditentukan pada dasarnya kerana kekurangan minyak di lif. Ia diperlukan untuk segera berhenti bekerja dan menyelidiki penyebab, dan tidak boleh secara paksa beroperasi, yang mudah menyebabkan bahaya tersembunyi yang tidak terduga. Ringkasan: Penapisan bahan bakar biasa tidak dibenarkan bila menyimpan lif.

Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap,WuyiHydraulic lifting platform equipment, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

Discount.Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.

Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%


WuyiPlatform angkat hidraulik bergerak kecilLangkah berjaga-jaga digunakan terutamanya dibahagikan kepada tiga perkara



Menangkat dan menurunkan

Encyclopedic knowledge.Pelarasan unit kuasa, sama ada ia adalah platform penunggang jenis gunting atau lif kargo jenis kereta api panduan terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa mempunyai empat keluar semasa produksi, yang boleh disesuaikan untuk meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak. Kita boleh menyesuaikan kelajuan motor atau valv proporsional elektrohidraulik untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik; Faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik? semakin lama paip minyak hidraulik, semakin lama masa angkat. Oleh itu, semasa pemasangan, panjang paip minyak patut diminumkan sebanyak yang mungkin dalam julat yang dibenarkan desain; Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat sambil memastikan peralatan memenuhi permintaan dan keselamatan biasa.

Lupakan kerja dalam persekitaran di mana penggunaan platform angkat hidraulik patut dihentikan dalam kes hujan, salji, atau keadaan cuaca lain,WuyiPlatform angkat hidraulik elektrik tiga roda, untuk mencegah kejadian sirkuit pendek, yang boleh menyebabkan bocor dan kejutan elektrik; Pekerja bukan profesional dilarang secara ketat memasang peralatan elektrik tanpa kebenaran, seperti platforma angkat hidraulik. Jika kemalangan ditemui, memberitahu fenomena kemalangan, dan memimpin pembuat untuk menyelesaikan penyelenggaran atau meminta pembuat menghantar pekerja untuk perbaikannya; Jangan membuang peralatan elektrik tanpa izin!

Semasa penggunaan lif hidraulik, jika tidak beroperasi dengan betul, akan sentiasa ada masalah. Banyak pelanggan telah melaporkan bahawa lif hidraulik kadang-kadang tidak boleh ditangkap. Jika pompa lif hidraulik boleh terus berfungsi, masalah lain perlu dianggap. Di bawah, editor akan menjelaskan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak dan memecahkan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik, dan apabila air dicampur di stesen hidraulik, kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, vaporisasi air, dan fenomena lain yang boleh menyebabkan kesan negatif atau hasil untuk lif hidraulik. Oleh itu perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.