ShaanxiPlatform angkat hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-24 12:18:58

hubungi pembuat dalam masa sebenar untuk menghindari melebihi masa jaminan.

Selepas pemeriksaan berhati-hati, ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.

Shaanxi.Design platform angkat hidraulik tidak masuk akal. Jika para desainer menghadapi masalah dengan dimensi desain, sudut, dan aspek lain bila merancang silinder minyak, silinder, dan tongkat, pasti akan ada masalah dalam tahap kemudian. Jadi apabila ia berkaitan dengan platform angkat hidraulik, ia masih perlu untuk mengesahkan kekuatan teknik pembuat; Apa masalahnya dengan bunyi silinder minyak dari platform angkat hidraulik? Jika produksi dan kumpulan platform angkat hidraulik tidak secara ketat sesuai dengan lukisan desain desainer semasa proses produksi mesin, dan sudut produksi silinder minyak sedikit terputus, ia akan menyebabkan pecahan antara tong silinder dan tong, yang menyebabkan situasi bunyi; Kualiti segel yang digunakan pada platform angkat hidraulik juga boleh mempengaruhi bunyi silinder minyak. Segel yang dibuat dari bahan keras yang terus menggosok dinding silinder boleh menyebabkan bunyi yang kuat, dan pakaian dan air mata jangka panjang boleh menyebabkan bocoran minyak disebabkan goresan pada silinder minyak. Oleh itu, penting untuk bertanya dengan pembuat mengenai tanda dan bahan segel yang digunakan; Sesetengah situasi pemindahan mekanik tidak dapat dikeluarkan. Walaupun semua tiga situasi di atas adalah normal, mungkin masih ada bunyi. Jika tiada masalah selepas penyelidikan, maka tidak perlu bimbang. Ia hanya masalah pemindahan antara komponen mekanik. Jika anda menjalankannya berbilang kali, bunyi akan hilang secara alami.

Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

.Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik elektrik, dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan,ShaanxiPlatform angkat hidraulik elektrik yang bergerak sendiri, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik, cahaya jalanan, iklan komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan perlombaan besar.


ShaanxiPlatform angkat hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan



Hari ini,ShaanxiPlatform lift hidraulik, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi, bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

Semak struktur keseluruhan untuk mana-mana deformasi dan kerosakan pada komponen penting terutama rod sokongan yang membawa muatan, rantai, dll.

Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan, yang memerlukan pengguna untuk melakukan pemeliharaan musim panas dan pemeliharaan di lif. Di bawah editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.

knowledge.Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik, pompa minyak hidraulik, kumpulan kawalan kelajuan motor, dll. Editor berikut akan memperkenalkan kepada anda empat sebab untuk kelajuan perlahan dan kaedah mediasi.


ShaanxiPlatform angkat hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan



Kabel lif bermain peran penting dalam lif, tetapi anda tahu bagaimana untuk memilih kabel yang baik? Di bawah,ShaanxiLift hidraulik bergerak, editor akan singkatkan bagaimana untuk memilih kabel lif yang baik untuk semua orang.

target.Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.

Koncep jambatan penerbangan hidraulik adalah sistem kuasa jambatan penerbangan. Cilinder minyak besar mengangkat keseluruhan peralatan yang bersandar. Apabila ia ditangkap ke tinggi besar, silinder minyak kecil mula berfungsi, memperluas plat lidah tali. Semua plat peralatan dibuat dari plat besi berpotensi tinggi tinggi yang berkualiti tinggi dan profil, yang secara efektif ditambah dan mempunyai kehidupan perkhidmatan panjang.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Shaanxi.Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.

Bagaimana menggunakan lif hidraulik dan sama ada peranti hentian kecemasan berfungsi adalah sangat penting semasa digunakan. Jika keadaan istimewa muncul, hentian kecemasan boleh digunakan. Oleh itu, sebelum digunakan, perlu periksa dengan teliti sama ada semua item normal dan pastikan kegunaan peranti rem.

Elevator adalah peranti penghantaran umum yang boleh dipilih di medan yang berbeza. Elevator kereta api panduan adalah jenis peralatan yang kita semua tahu tentang, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dan tidak memerlukan titik angkat atas, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal, lajur ganda, empat lajur). Jadi bagaimana jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan dalam aplikasi?