AjkaPlatform lift hidraulikJalankan dan penyelenggaraan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-30 14:36:26

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus,AjkaPlatform angkat tetap hidraulik, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih,AjkaPlatform angkat hidraulik ketepatan tinggi, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Ajka.Penjagaan dan pemeriksaan betul gulung, selatan, dan perlindungan platform angkat hidraulik; Pin silinder dan

Mengenai bagaimana membeli platforma angkat bimbit dan mesin angkat, tidak perlu memilih secara buta. Ia perlu melakukan kajian pasar yang cukup dan pemeriksaan di situ untuk menentukan saiz dan darjah syarikat. Ini adalah perkara pertama dan diperlukan. banyak perusahaan skala kecil di pasar memotong sudut untuk membuat keuntungan, yang mengurangkan kualiti produk angkat. walaupun mereka mungkin menjualnya dengan sangat murah, jenis mesin ini tidak bertahan lama dan mempunyai faktor risiko yang tinggi. Oleh itu, sebagai manusia, yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.

Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, jika tidak mereka boleh mudah gagal, yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Selain itu, apabila menambah minyak hidraulik, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik, kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan, tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.


AjkaPlatform lift hidraulikJalankan dan penyelenggaraan



Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Jembatan naik boleh dibahagi menjadi dua bentuk: jembatan naik bimbit dan jembatan naik tetap. Perkenalan singkat ke skop aplikasi jembatan naik tetap dan penggunaan jembatan naik bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan memuatkan platform atau di mana pemuatan dan pembuatan bimbit barang diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik,AjkaPeralatan platform angkat hidraulik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Pemuatan dan pembuatan cepat barang boleh dicapai hanya dengan satu orang yang berfungsi dan tanpa perlukan bekalan kuasa.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

project.Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk, puluhan juta produk untuk anda memilih dari, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.


AjkaPlatform lift hidraulikJalankan dan penyelenggaraan



Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.

Fair price.Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Jaga sistem bersih dan terus menggantikan minyak dan penapis. Minyak hidraulik yang baik mengandungi pelbagai additif yang boleh mencegah kerosakan minyak atau penghalangan komponen sistem. Namun, additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh itu, minyak patut digantikan secara terus menerus untuk memastikan bahawa additif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.

Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Ajka.Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Kedua ialah bahawa besi akan mempunyai kesan pengembangan panas yang jelas pada suhu rendah. Walaupun sifat besi ini akan dianggap ketika merancang dan memproduksi lif hidraulik, persekitaran berbeza selepas semua. Dalam keadaan rendah, besi akan mempunyai beberapa prestasi yang tidak stabil, seperti peningkatan keras, penurunan keras dll. Pada masa ini, lebih perhatian patut diberikan kepada penyelamatan peralatan untuk menyimpan bahagian-bahagian kunci untuk menghindari kering.

Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.