MesworthPeralatan platform pembuat muatan hidraulikBagaimana kualiti

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-03 18:22:50

Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik dan apabila air dicampur di stesen hidraulik, kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, vaporisasi air, perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif,MesworthPlatform angkat hidraulik tekan-tarik, menyesuaikan cincin sistem PCS untuk menyesuaikan lubang sisinya dengan lubang bumbung debu, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, buang kekunci seluar motor.

Mesworth.Tarik semua minyak hidraulik dalam tangki minyak, buka tangki minyak, bersihkannya, dan kembalikannya ke tangki minyak. Isi tangki bahan bakar dengan minyak baru.

Sekarang kita mempunyai permintaan yang meningkat untuk lif kargo biar saya perkenalkan kerja penyelamatan lif kargo kereta api kepada anda. Apabila kita menggunakan lif keretapi panduan dalam kehidupan harian kita, kita perlu periksa, menyimpan dan menyimpannya secara terus menerus. Ini tidak hanya memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif keretapi panduan, tetapi juga membuatnya lebih kuat bila bekerja! Contohnya, bahagian transmisi sepatutnya mempunyai minyak yang cukup,MesworthLift hidraulik kecil, dan bahagian yang rentan mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara peribadi. Bolt mekanik, terutama bahagian yang sering bergetar, seperti bearing slewing dan lifting arm connecting bolt, mesti diperiksa untuk melepaskan. Jika ada kelepaskan, ia mesti ketat atau diganti segera. Di bawah ini terdapat perkenalan kepada 8 langkah penyelamatan: kerja penyelamatan penting untuk lif kereta api. Peribadi periksa tekanan ban dan keadaan membawa lif kereta api untuk memastikan mereka dalam keadaan baik; Peribadi periksa sama ada struktur kurungan dan panel dalam keadaan baik, dan tambah minyak dan lemak ke kandungan dan komponen dalam masa yang tepat, sekali sebulan; Bahagian yang terluka mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara terus menerus. Bahagian yang sering bergetar, seperti bolt dan perlindungan pembunuhan, mesti diperiksa untuk keseluruhan. Jika ada keseluruhan, ia mesti ketat atau diganti segera.

.Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.

Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi, untuk mempunyai pemahaman yang betul dan tahu bagaimana untuk mencapai kesucian yang baik.

Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual, penyelenggaran bulan, dan penyelenggaran tahunan. Kandungan setiap jenis penyelenggaran berbeza tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci, dengan rekod terperinci dan tandatangan dari kedua-dua pihak.


MesworthPeralatan platform pembuat muatan hidraulikBagaimana kualiti



Menangkat dan menurunkan

Rancangan unik; Kerja; Bingkai besi boleh menahan tekanan rata-rata, mengurangkan torsi bingkai, dan mempunyai kesiapan yang lebih kuat.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Recommendation and consultation.Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Pertahanan dan pertahanan.


MesworthPeralatan platform pembuat muatan hidraulikBagaimana kualiti



Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan

Discount.Jaga-jaga untuk pemasangan lif: Jalan akses lif konstruksi luaran bersih dan mempunyai ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Selepas pemeriksaan selesai, pembuat lif mengingatkan and a untuk memperhatikan menggunakan mesin udara termampat untuk menghentikan semua komponen sambungan elektrik di dalam kompartemen kepala untuk mencegah kelembapan daripada berkumpul di bahagian sambungan elektrik dan menyebabkan erosi.

Menurut undang-undang pembangunan lif, akan ada balasan apabila ada trough, dan jika ia tetap lemah, industri mungkin hilang; Kedua, ia adalah pembangkit untuk pemulihan industri, meningkatkan pembinaan infrastruktur, yang menyediakan peluang yang besar bagi industri; Kemudian, ia adalah&quo; Belt and Road” Permintaan dari negara-negara di sepanjang laluan adalah peluang lain untuk industri.

Mesworth.Bagaimana menggunakan lif hidraulik dan sama ada peranti hentian kecemasan berfungsi adalah sangat penting semasa digunakan. Jika keadaan istimewa muncul, hentian kecemasan boleh digunakan. Oleh itu, sebelum digunakan perlu periksa dengan teliti sama ada semua item normal dan pastikan kegunaan peranti rem.

Jika valv hidraulik rosak,MesworthPeralatan platform angkat hidraulik, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!