ShanghaiFixed hydraulic pressure for lifting platformKesalahan dan penyelesaian biasa

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-02-24 15:28:54

perkara pertama untuk dipertimbangkan adalah reputasi pembuat. Jika pembuat mempunyai reputasi yang baik, ia menunjukkan bahawa ia mempunyai reputasi yang baik untuk pembangunan dalam industri, dan kualiti produk adalah baik, rancangan adalah masuk akal, dan kualiti bahan yang digunakan adalah baik. Jenis lif automatik ini mempunyai siklus perkhidmatan yang lebih panjang.

Shanghai.Untuk memenuhi pelbagai keperluan logistik dan perusahaan pembinaan, pelbagai pembinaan lif sedang meningkatkan, memulihkan, dan merancang jenis lif baru. Namun, tidak kira-kira jenis lif, pemeliharaan biasa diperlukan. Jika kerja penyelenggaran lif diabaikan, prestasi lif akan terus menurun. Jadi, komponen apa yang perlu diperhatikan apabila menjaga lif?

Pada tahun-tahun terakhir dengan jumlah yang meningkat penghasil penanda platform angkat elektrik, boleh dikatakan bahawa pilihan setiap pelanggan berbeza, dan masih akan ada perbezaan dalam penyesuaian konfigurasi fungsi. Di antara mereka, platform angkat seharusnya mempunyai keuntungan keselamatan, kestabilan, kelajuan, dan prestasi yang baik pembawa muatan semasa operasi. Jadi, apabila dibuat oleh pembuat, terdapat empat konfigurasi kualiti tinggi untuk memastikan keselamatan meningkat semasa operasi.

.Tambah slaid untuk memastikan kawasan yang lebih besar. Dengan cara ini, getaran semasa mengangkat dan menurunkan boleh dikurangkan jauh semasa operasi, dan ia akan menjadi lebih lembut dan lebih selesa semasa operasi. Ia boleh dilihat bahawa dalam proses penghasilan dan desain platform angkat elektrik, ia juga akan membantu besar dalam mengembangkan kawasan, sehingga konfigurasi boleh lebih maju dan dipercayai.

Orang sering menggunakan peranti ini untuk mengangkut produk ke lokasi yang ditentukan dengan cara yang tepat semasa proses pengangkutan, dan peranti ini juga mempunyai kestabilan kerja yang baik.

Pemilihan platforma lift hidraulik elektrik juga patut mematuhi prinsip tertentu dan terdapat banyak jenis tanda apabila memahami. Pelanggan juga boleh menghadapi beberapa isu dalam pemilihan tanda apabila memahami. Oleh itu, apabila membeli, jangan buta-buta memilih. Perlu memahami pasar dengan teliti, mampu melakukan pemeriksaan di situ, Dengan cara ini, akan ada penilaian yang lebih baik bila membuat pilihan.


ShanghaiFixed hydraulic pressure for lifting platformKesalahan dan penyelesaian biasa



Apabila melakukan pemeliharaan silinder, perlu diperiksa jika ada minyak dalam tongkat dan paip udara plastik di dalam, tetapi minyak tidak sepatutnya terlalu banyak. Jika ada terlalu banyak minyak, komponen penyegelan silinder minyak juga akan gagal dalam situasi ini. Tentu saja, jika minyak dalam kotak mel terlalu penuh, ia juga akan mempengaruhi keefektivitasnya, jadi perlu memperhatikan keselamatan.

Namun apabila menggunakan lif konstruksi, perkara pertama untuk memastikan keselamatan hidup pekerja. keuntungan menggunakan peralatan ini adalah bahawa ia boleh meningkatkan efisiensi kerja. Namun, ada beberapa penghasil lif di pasar sekarang, dan apabila membuat pembelian, perlu memilih mengikut keperluan individu.

Tahap angkat termasuk beberapa jenis tahap, termasuk tahap teleskopik, tahap putaran, dan tahap angkat teleskopik. Oleh itu, sebelum mengangkat atau menurunkan panggung, pembeli mesti berkomunikasi dengan penyanyi untuk memahami keperluan mereka. Jika keperluan seorang penyanyi hanya boleh dipenuhi oleh tahap angkat yang boleh dikembalikan maka membeli tahap yang boleh dikembalikan pasti tidak boleh dilakukan,ShanghaiLift kecil tetap, orang-orang yang membuat pembelian mesti memperhatikan pembuat dan harga tahap angkat.

Superior quality.Tersesuai untuk berbagai lapangan kasar di liar, dengan julat luas operasi ruang, pembinaan jambatan, pembinaan kapal, lapangan terbang, tambang, terminal pelabuhan, pembinaan fasilitas komunikasi dan kuasa, dan peralatan mesin iklan luar.

Antara 1000 kilogram dan 4000 kilogram, dan tingginya sama sekali berbeza, berlainan dari 205 millimeter hingga 250 millimeter. Tinggi boleh mencapai 1300 millimeter, dan saiz countertop juga boleh mencapai 1300 millimeter&kali; Sekitar 850 milimeter. Jadi di hadapan produk seperti itu, kita perlu menggunakan kaedah yang betul untuk mengendalikannya dan membawanya. produk-produk ini boleh membawa berat relatif besar, dan mereka menggunakan stesen pompa kualiti tinggi, membuat tubuh kargo lebih stabil dan berkuasa.

Jika and a mahu lif untuk mengurangi penyelenggaran dan meningkatkan efisiensi kerja, maka pertama-tama, anda perlu memilih lif liga aluminium yang sesuai bila membeli. Untuk memilih lif liga aluminium pemilihan buta tidak dibenarkan. Jika keadaan baik, pemeriksaan di situ patut dilakukan untuk mencegah banyak perniagaan kecil daripada bertahan beberapa produk yang tidak sesuai untuk mencari keuntungan, Walaupun harga lif pedagang ini sangat cenderung, sering ada banyak isu kualiti, jadi perlu memilih pembuat yang sah dan dijamin bila menggunakan lif. Selepas memilih lif yang sesuai, tiba masanya untuk menjelaskan peraturan penggunaan dan tindakan pencegahan lif. Pertama, operator mesti mengikut piawai operasi lif liga aluminium, yang merupakan faktor utama untuk menghindari kemalangan. Peranti jatuh lift juga merupakan komponen penting lif liga aluminium. Peranti jatuh digunakan untuk mencegah kemalangan jatuh yang berpotensi semasa proses lif, dan pemasangan peranti anti jatuh meningkatkan keselamatan lif.


ShanghaiFixed hydraulic pressure for lifting platformKesalahan dan penyelesaian biasa



Jika mesin gagal mengangkat atau kekuatan mengangkat lemah, penyesuaian tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Semak untuk kebocoran dalaman dalam silinder minyak atau gantikan komponen silinder minyak. Semak untuk memeluk atau kebocoran dalaman valv reversing atau gantikan komponen valv. Aras minyak terlalu rendah, penapis masuk minyak diblokir, dan tambah minyak yang cukup, Sembersbersbersbersbersbersmenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenybersbersbersbersbersbersbersbersbersfiltfiltfiltfiltfilter minminminminminminminminminminminminminminminminminminminyang yang tidak mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengaigued or deformed, and if there is a problem with the heavy operating rod mechanism Laras dan ganti bahagian yang tidak berkualifikasi; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

High value.Jika tekanan lif kargo elektrik terlalu tinggi, penghasil lif kargo elektrik telah memasang valv overflow, yang boleh jauh menghindari situasi tekanan tinggi semasa proses naik lif kargo. Jika ada situasi yang tidak dijangka dengan bekalan kuasa lif kargo elektrik, valv manual kecemasan perlu digunakan untuk membawa lif ke lantai terdekat dan kemudian memindahkan barang.

Jadi,ShanghaiLift jenis garpu gunting tetap, apa aspek yang perlu diperhatikan bila memilih platform angkat tetap?

Saluran aluminium lajur tunggal

Shanghai.Platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan tahunan kerana ia bukan peralatan istimewa dan boleh digunakan oleh kilang dan individu. Walaupun platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan setahun, untuk pelanggan yang menggunakannya, pemeriksaan kecil diperlukan setiap bulan, terutama untuk memeriksa sama ada rantai peralatan telah berkarat, sama ada motor telah rosak, dan sama ada minyak hidraulik telah berkurang atau terganggu. Kerana situasi ini boleh mempengaruhi operasi normal peralatan, perlu memeriksa bahagian-bahagian ini setiap bulan.

Untuk memenuhi keperluan kecerdasan dan layout pentas; Produk; Dalam panggung muzik dan teater tari yang diatur dalam corak zigzag, platform penangkapan bantuan sering diatur di hadapan, belakang, kiri, dan kanan dari platform penangkapan panggung pentas utama. Platform penangkapan bantuan sisi dan belakang digunakan untuk pembukaan licin platform sisi dan meja belakang kenderaan, sementara platform penangkapan bantuan depan digunakan untuk meletakkan meja belakang kenderaan di dekat pintu platform. Platform mengangkat aras di bawah platform sisi dan jadual pusingan kenderaan belakang boleh digunakan untuk mengangkat platform selepas platform sisi atau jadual pusingan kenderaan belakang dibuang keluar, sehingga seluruh platform tidak mempunyai perbezaan tinggi, memastikan keselamatan ahli-ahli cast.

Dalam terma teknologi mesin penywelding, perlu mencapai penywelding licin, dan tanda-tanda akan menjadi lebih kecil dan bahkan sukar untuk dilihat. Setelah semua, penghasil pembuat besi akan memperkenalkan peralatan penywelding untuk menyelesaikan pemprosesan, untuk menaikkan proses dan memastikan keputusan penywelding sebenar yang lebih baik. Dengan cara ini ia boleh dilihat bahawa kualiti pemprosesan akan lebih baik. Dalam terma rawatan penampilan, proses galvanized digunakan untuk membentuk lapisan perlindungan. Di satu sisi, ia tidak hanya boleh meningkatkan kehidupan perkhidmatan kerangka besi, tetapi juga meningkatkan perlawanan korosinya dalam persekitaran istimewa yang berbeza. Ia boleh dilihat bahawa ia akan membuat keperluan teknikal untuk rawatan penampilan lebih ketat