WeertPlatform angkat tetapKerosakan yang sering dihadapi

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-03-24 14:43:15

Apabila menggunakan platform angkat elektrik, ia sepatutnya mungkin mengikut kaedah operasi yang betul, dan semasa proses desain, penyahpepijatan yang berkaitan sepatutnya dilakukan untuk memastikan semua indikator teknikal kunci memenuhi keperluan desain. Apabila menggunakan, sistem elektrik juga sepatutnya disambung ke bekalan kuasa dan memenuhi julat operasi dan piawai operasi yang ditentukan sebelum operasi boleh dilakukan. Pada masa yang sama, apabila melaksanakan pemeriksaan, sistem platform ini juga sangat penting. Mereka sepatutnya boleh memeriksa untuk setiap bocor, dengan julat luas operasi ruang, terutama digunakan untuk pembinaan, pembinaan jambatan, pembinaan kapal, lapangan terbang, tambang, terminal pelabuhan, pembinaan fasilitas komunikasi dan kuasa, dan peralatan mesin iklan luar.

Weert.Pada masa ini, kehidupan bateri akan lebih panjang. Sebaliknya, jika bateri bukan litium digunakan, efisiensi kerja tidak dapat dijamin semasa operasi. Banyak medan memilih lif elektrik dalam proses pengangkutan kerana ia menyimpan banyak kuasa kerja dan kerja. Jika pengendalian manual dilakukan ia tidak hanya mengambil masa dan usaha, tetapi juga mempunyai biaya kerja relatif tinggi. Sebaliknya,WeertMesin platform angkat tetap, jika lif elektrik digunakan, ia boleh meningkatkan efisiensi dan, yang penting mengurangi risiko kemalangan.

Stesen pam mengadopsi stesen pam perusahaan kongsi dan stesen pam impor Itali. Jika keperluan kelajuan terlalu tinggi, stesen pam kongsi yang disesuaikan digunakan untuk memenuhi keperluan penghantaran yang ideal. Cilinder minyak dan komponen penyegerakan platform mengangkat lif kargo pembantu jenis kereta api menggunakan komponen yang diimport untuk menyelesaikan masalah tekanan minyak yang tidak stabil dan bocoran minyak komponen untuk pelanggan.

.Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan, seperti penyukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, penyukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan), dosis, valv penyukar tekanan momen, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan mereka. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, valv Kebocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan hapuskannya sesuai. Penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan elevator liga aluminium nama tanda. Selepas membersihkan lif, badan lif patut dibersihkan. Beberapa bahan sisa yang tersisa semasa proses penangkapan mungkin merusak lif.

Selama operasi lif elektrik, penting bagi orang untuk memahami ciri-ciri dan situasi tindakan pencegahan lain. Banyak pegawai teknikal juga perlu menggabungkan isu platform dan kandungan lain untuk menentukan apabila operasi, sehingga pengangkutan dan penggunaan platform dan barang-barang ini boleh mencapai keputusan dan perlindungan yang lebih baik.

Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan, seperti penyukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penyukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai,WeertMeja angkat elektrik kecil, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan), dosis, valv penyukar tekanan momen, valv penyukar tekanan, valv Kebocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan hapuskannya sesuai. Penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan elevator liga aluminium nama tanda. Selepas membersihkan lif, badan lif patut dibersihkan. Beberapa bahan sisa yang tersisa semasa proses penangkapan mungkin merusak lif.


WeertPlatform angkat tetapKerosakan yang sering dihadapi



Lift lengan lengan lengan treiler: boleh digantung pada kereta, disegerakkan dengan kereta, sesuai untuk operasi ketinggian tinggi di luar. Kaedah mengangkat: Tidak sesuai untuk menggunakan bekalan kuasa, tetapi ia boleh dipandu untuk mengangkat. Kelihatan cantik dan berjalan lancar.

Terdapat banyak keuntungan lif liga aluminium, terutama di lapangan di mana mereka digunakan yang tidak terbatas. Ia boleh dipasang dalam kawasan 1 meter kuasa dua, dan biaya semasa operasi relatif rendah, jadi kemungkinan kegagalan adalah relatif kecil. Dalam proses produksi, sistem hidraulik digunakan, jadi kaedahnya adalah relatif baik, terutama dalam proses aplikasi, yang boleh mengandungi berat 30 ton. Oleh itu, dan tentu saja, ia juga mencapai beberapa titik, yang boleh dicapai semasa proses naik atau turun tangga, untuk mencapai kesan penggunaan yang selamat. Perkara penting ialah strukturnya adalah kuat, jadi kapasitas pembawa beban adalah relatif stabil.

Platform angkat elektrik perlu bekerja di bawah muatan menurut peraturan pada plat nama semasa digunakan, tetapi muatan berlebihan dilarang semasa digunakan. Terutama dalam situasi kecemasan ia hanya boleh terlalu banyak muatan dengan 10%.

target.Lift lengan lengan diesel: Ia tidak memerlukan bekalan kuasa luar dan sesuai untuk kerja pemasangan ketinggian tinggi di luar. Ia menggunakan kuasa diesel untuk memandu berjalan dan mengangkat, dengan kuasa tinggi dan kelajuan berjalan cepat.

Apa masalah umum dengan elevator liga aluminium? Lift tidak boleh angkat atau kekuatan angkat lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan kepada nilai yang diperlukan. Periksa atau gantikan komponen silinder minyak untuk kebocoran dalaman

Pada hari ini, platforma angkat elektrik digunakan dalam banyak industri, yang boleh memenuhi keperluan automati modern dan memenuhi keperluan operasi orang. Jadi platformnya memerlukan pemeriksaan setahun?


WeertPlatform angkat tetapKerosakan yang sering dihadapi



Maklumat profesional platform mengangkat liga aluminium dan pembangunan peralatan berbeza adalah penting. Dalam proses pemahaman, seseorang patut mampu memahami dan memperhatikan automatasinya serta memahami inovasinya dalam penggunaan. Banyak perancang profesional akan belajar tentang maklumat platform mengangkat ini dan situasi penggunaan khusus mereka ketika merancang platform.

Sincere service.Pada masa ini, pembuat peralatan angkat mempunyai teknologi maju dalam kajian dan produksi, dan konfigurasi yang mereka bawa kepada pelanggan akan terus berkembang. Di antara mereka, platform angkat tetap baru telah menjadi terkenal di antara pelanggan di pasar, tetapi persaingan antara mereka adalah relatif ganas. Jadi, apa tindakan utama untuk meningkatkan jualan di pasar?

Pemasangan dan pemasangan lif bangunan memerlukan latihan profesional, dan pegawai profesional dengan sijil operasi diperlukan untuk operasi dan penyelamatan. Selepas pemasangan, lif kargo elektrik perlu dipasang dan nyahpepijat, yang penting untuk kualiti dan ketepatannya. Terutama,WeertJadual mengangkat gunting kecil, perlu memasang program tertulis atau teknologi berkaitan untuk ujian. Selepas melewati ujian, visa diperlukan, dll., untuk dimasukkan ke dalam operasi.

Apabila melakukan pemeriksaan perlahan, perlu memadamkan bekalan kuasa. Pada masa ini, prinsip sirkuit boleh digunakan untuk mengukur nilai perlahan, dan kemudian analisis yang sepadan pada titik ralat boleh dilakukan. Saya percaya semua orang telah menguasai banyak dasar melalui perkenalan ini.

Weert.Jadi, platform penangkapan jenis gunting perlu mempertimbangkan keperluan penggunaannya sendiri, dan kerana benda-benda ini unik dalam rancangan, mereka perlu mencegah cedera pinch. Produk itu sendiri juga termasuk fungsi perlindungan keselamatan berlebihan, yang akan lebih selamat. Mengingat masalah penyelenggaran masa depan, kawasan keselamatan juga disediakan, yang akan lebih sesuai. Dalam industri penyelenggaran atau penghasilan, jenis peralatan ini boleh digunakan untuk membantu diri sendiri bekerja lebih baik.

Lif sering dilihat dalam kehidupan harian kita dan biasanya berjalan dengan baik bila digunakan. Apa yang sedang berlaku di pasar

Lif sering dilihat dalam kehidupan harian kita dan biasanya berjalan dengan baik bila digunakan. Apa yang sedang berlaku di pasar