AucklandPlatform angkat kecil makmalBuat kecemerlangan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-06-16 15:30:52

Pemilihan peralatan patut mempertimbangkan persekitaran tertentu. Lift kargo elektrik adalah jenis peralatan mekanik angkat berat yang boleh digunakan untuk membawa barang dengan bantuan bangunan-bangunan tinggi. Bila memilih produk, ia boleh digunakan untuk membawa barang antara lantai kerja berbeza terutama dalam beberapa gudang bawah tanah atau kerja produksi lain. Penggunaan lif kargo automatik di gudang kerja adalah sangat penting, dan bila digunakan, Tetapan peranti keselamatannya sangat baik, yang boleh mencapai operasi yang baik dan prestasi yang lebih baik.

Fungsi lif kargo automatik ialah penggunaan lif kargo elektrik boleh sangat stabil, tanpa bunyi, dan penyelenggaran juga sangat selesa. Hidup perkhidmatan juga sangat panjang. Untuk mencapai keputusan yang lebih selamat semasa penggunaan dan operasi, beberapa maklumat atau komponen yang berkaitan seharusnya dapat mencapai

Auckland.Platform mengangkat tetap dengan kapasitas pembawa muatan yang kuat biasanya menguasai banyak ruang. Jika syarikat perlu menggunakan platform angkat berat dan ruang workshop relatif kecil, ia baik untuk menyesuaikan bentangan workshop untuk membuatnya lebih kompak dan mengakomodasikan lebih banyak peralatan. Apabila memilih platform angkat, syarikat tidak hanya perlu fokus pada ruang dan kapasitas muatan yang dipenuhi, tetapi juga memperhatikan harganya. Jika harganya terlalu tinggi, ia mungkin mempengaruhi aliran wang wang syarikat, yang tidak menyebabkan operasi syarikat.

Tersesuai untuk struktur baja 2-3 tingkat atau workshop beton, kedua-dua dalaman dan luar.

.Tengah operasi selamat; Pilih kasut panduan berguling, dengan ketepatan tinggi, memakai perlawanan, perlu mengambil masa untuk bersedia sesuai dengan itu. Pada masa ini, perlu memberikan balas balik tepat masa atau berkomunikasi dengan pembuat. Jika julat tegangan digunakan untuk mengesan platform angkat hidraulik, perlu menyalakan kuasa dalam kes ini. Skema litar digunakan untuk mengukur litar elektrik. Pada masa ini, nilai tegangan boleh diukur, dan nilai tegangan juga boleh memahami di mana titik ralat. Oleh itu, dalam kes ini, perlu belajar untuk menganalisis.

Keperluan untuk kesehatan dan penyelamatan kerja meningkatkan kekuatan operasi ketinggian tinggi. Jadi, apabila memilih pembuat yang sesuai untuk menyesuaikan peralatan platform angkat tetap, perlu menyelesaikan operasi ketinggian tinggi berdasarkan penggunaan sebenar. Hanya dengan cara ini boleh ada peningkatan yang signifikan dalam efisiensi kerja rumah,AucklandPlatform penangkapan mikro bimbit,AucklandLif bimbit mengangkat kecil, dan pilihan yang diberikan kepada pelanggan akan lebih menenangkan, benar-benar mempertimbangkan setiap titik terperinci.


AucklandPlatform angkat kecil makmalBuat kecemerlangan



Terutama apabila paipnya sedang digunakan, ia agak membosankan dan boleh roll, jadi dalam kes ini, mereka perlu diblokir atau terikat ketat. Ini relatif sesuai, jadi perlu memperhatikan perincian ini semasa digunakan. Terutama untuk platforma pengangkut perlindungan tanpa pegawai, ia tidak dibenarkan untuk membawa orang semasa digunakan, ia dipasang dengan kereta api atau valv anti retak, yang terutama digunakan untuk menghalang paip minyak daripada pecah atau menyebabkan bangku kerjanya gagal semasa digunakan dan kemudian turun.

Dalam masa lalu, di workshops besar, jika barang perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, ia akan sangat mahal. Untuk memuatkan memuatkan, dan memindahkan 2 ton barang, ia akan memerlukan 10 orang untuk bekerja secara terus-menerus selama beberapa jam menggunakan forklift untuk beroperasi dan berbilang forklift untuk bekerja secara serentak selama satu atau dua jam. Selain itu, menggunakan forklift juga memerlukan pemandu forklift profesional, dan biaya menggunakannya sering tinggi. Adakah ada cara untuk melakukannya, Bolehkah ia memenuhi kedua-dua muatan cepat dan membuang barang-barang dan keperluan mahal? Sudah tentu, itu adalah aplikasi pemuatan dan pembuatan platform tetap. Platform muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan yang terutamanya menyelesaikan muatan dan muatan cepat barang. Ia mempunyai fungsi penyesuaian, dan trak mempunyai tinggi tertentu untuk mengangkut barang dari gudang

Untuk memenuhi keperluan kecerdasan dan layout pentas; Produk; Dalam panggung muzik dan teater tari yang diatur dalam corak zigzag, platform penangkapan bantuan sering diatur di hadapan,AucklandPlatform penunggahan tonasi besar tetap, belakang, kiri, dan kanan dari platform penangkapan panggung pentas utama. Platform penangkapan bantuan sisi dan belakang digunakan untuk pembukaan licin platform sisi dan meja belakang kenderaan, sementara platform penangkapan bantuan depan digunakan untuk meletakkan meja belakang kenderaan di dekat pintu platform. Platform mengangkat aras di bawah platform sisi dan jadual pusingan kenderaan belakang boleh digunakan untuk mengangkat platform selepas platform sisi atau jadual pusingan kenderaan belakang dibuang keluar, sehingga seluruh platform tidak mempunyai perbezaan tinggi, memastikan keselamatan ahli-ahli cast.

Inspection basis.. Kelihatan cantik, operasi mudah, paparan visual kedudukan kereta lif di lantai, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, dengan pilihan automatik dan manual.

Apabila melakukan pemeliharaan silinder perlu diperiksa jika ada minyak dalam tongkat dan paip udara plastik di dalam, tetapi minyak tidak sepatutnya terlalu banyak. Jika ada terlalu banyak minyak, komponen penyegelan silinder minyak juga akan gagal dalam situasi ini. Tentu saja jika minyak dalam kotak mel terlalu penuh, ia juga akan mempengaruhi keefektivitasnya, jadi perlu memperhatikan keselamatan.

Jadi sekarang platform penunggang lengan boleh disokong, beberapa produk seperti ini juga boleh membantu kita memperbaiki diri kita dalam proses penggunaan. Perkara yang baik tentang dia adalah bahawa dia boleh melipat lengannya jika kita menghadapi situasi yang luas, kita boleh mengurangi perkara-perkara ini, dan ia juga telah menjadi produk alternatif menegak, jadi terdapat stabil relatif tinggi semasa proses operasi.


AucklandPlatform angkat kecil makmalBuat kecemerlangan



Jika platform angkat elektrik digunakan, ia diperiksa dalam tertib enam bulan atau 500 jam. Jika platform angkat elektrik telah digunakan selama 500 jam, perlu mengangkat sepenuhnya platform angkat dan menyokong tongkat sokongan. Ia juga diperlukan untuk memeriksa semua saluran paip hidraulik atau gabungan, tetapi perlu dikatakan bahawa saluran paip tidak boleh rosak dan gabungan tidak boleh terlepas, terutama apabila gabungan ketat.

Quality risk.Platform angkat tetap digunakan secara luas di banyak bidang industri, dan efisiensi kerja mereka sangat tinggi semasa digunakan, yang boleh menyelamatkan banyak masa kerja orang dan meningkatkan efisiensi kerja.

Jika menghadapi atau mempengaruhi prestasi teknikal keselamatan lif konstruksi, perlu menyediakan lebih dari 6 bulan sebelum melanjutkan, dan juga perlu menguji semula lif konstruksi dan menguji hasil penerimaan sebelum melanjutkan. Oleh itu, titik ini memerlukan perhatian dan pemahaman semua orang. Apabila melakukan perbaikan atau penyelamatan, perlu mengikut arahan lif pembinaan. Tujuan utama pembinaan atau penyelamatan lif adalah memastikan setiap komponen boleh berfungsi dengan baik. Untuk lif kilang, ujian muatan bernilai diperlukan. Terutama untuk lif yang sedang dibangun, perlu melakukan ujian berat badan rendah setiap tiga bulan, memotong bekalan kuasa semasa penyelenggaran, dan tetapkan tanda amaran menangkap mata. lif bangunan dengan bahaya keselamatan tidak dibenarkan digunakan.

Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan, seperti penyukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, penyukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan), dosis, valv penyukar tekanan momen, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan mereka. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, valv penyukar tekanan valv Kebocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan hapuskannya sesuai. Penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan elevator liga aluminium nama tanda. Selepas membersihkan lif, iaitu yang intensiti kerja sangat tinggi. Setelah melakukan kerja yang kuat, orang sering menggunakan platform angkat tetap untuk operasi.

Platform angkat elektrik perlu bekerja di bawah muatan menurut peraturan pada plat nama semasa digunakan, tetapi muatan berlebihan dilarang semasa digunakan. Terutama dalam situasi kecemasan, ia hanya boleh terlalu banyak muatan dengan 10%.

Peranti seperti pompa manual dan valv pecahan saluran paip meningkatkan keselamatan lif kargo elektrik, mengurangi kemungkinan bahawa barang akan rosak semasa proses angkat, dan meningkatkan efisiensi penyelenggaran. Jadi, semakin banyak pembuat lif elektrik yang memasang peranti-peranti ini, dan syarikat-syarikat yang membeli lif kargo juga memperhatikan sama ada mereka mempunyai peranti-peranti ini.