EdeIndoor fixed lifting cargo elevatorAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2023-08-22 11:11:45

Apa masalah umum dengan elevator liga aluminium? Lift tidak boleh angkat atau kekuatan angkat lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan kepada nilai yang diperlukan. Periksa atau gantikan komponen silinder minyak untuk kebocoran dalaman

. Kelihatan cantik, operasi mudah, paparan visual kedudukan kereta lif di lantai, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, dengan pilihan automatik dan manual.

Ede.Sudah tentu, penyesuaian juga boleh dibuat mengikut keperluan pelanggan. Jika kapasitas pembawa relatif besar, ia boleh dipilih berdasarkan model, yang akan menghasilkan penghantaran tunggal. Apabila memilih lif elektrik, anda juga perlu melihat

Lift lengan lengan lengan treiler: boleh digantung pada kereta, disegerakkan dengan kereta, sesuai untuk operasi ketinggian tinggi di luar. Kaedah mengangkat: Tidak sesuai untuk menggunakan bekalan kuasa, tetapi ia boleh dipandu untuk mengangkat. Kelihatan cantik dan berjalan lancar.

.Apa masalah umum dengan elevator liga aluminium? Lift tidak boleh angkat atau kekuatan angkat lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan kepada nilai yang diperlukan. Periksa atau gantikan komponen silinder minyak untuk kebocoran dalaman

Adakah tuan bimbang tentang penghilangan kuasa apabila menggunakan lif kereta api panduan? Sebenarnya, ia tidak sama sekali mustahil kerana lif tersebut boleh turun secara manual semasa pemadaman kuasa, jadi walaupun di tempat tanpa kuasa atau pemadaman kuasa tiba-tiba, butang berhenti kecemasan boleh turun secara manual. ini benar-benar cara yang nyaman, cepat, dan sangat praktik bagi kita. bayangkan jika ada pemadaman kuasa tiba-tiba dan lif kita sendiri tidak boleh turun Jadi kita hanya boleh tinggal di ketinggian tinggi sepanjang masa, yang sebenarnya merugikan masa. oleh itu, apabila penghasil membuat benda-benda ini, mereka akan mempertimbangkan isu-isu substantif dan mempunyai tetapan sandar untuk isu-isu yang sepadan,EdeJadual angkat kecil, yang lebih selesa.

Terdapat banyak platforma penunggang lengan di pasar semasa, jadi bagaimana kita, boleh memilih dari produk-produk ini? Pertama, jika kita membuat benda-benda ini sendiri, kita perlu mempertimbangkan praktikal mereka. Contohnya, kita boleh mempunyai beberapa mesin yang menyokong berjalan automatik, yang membuat ia mudah bagi kita untuk menyelesaikan kerja kita. Terdapat banyak platform angkat lama yang masih tidak boleh bergerak sendiri. Oleh itu, yang agak mengganggu dan juga membuang banyak masa.


EdeIndoor fixed lifting cargo elevatorAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan



Lift lengan lengan diesel: Ia tidak memerlukan bekalan kuasa luar dan sesuai untuk kerja pemasangan ketinggian tinggi di luar. Ia menggunakan kuasa diesel untuk memandu berjalan dan mengangkat kita perlu beroperasi mereka sendiri,EdePlatform penunggahan tonasi besar tetap, dengan kuasa tinggi dan kelajuan berjalan cepat.

Jadi apa ciri-ciri platform angkat bimbit?

Apabila melakukan pemeriksaan perlahan, perlu memadamkan bekalan kuasa. Pada masa ini, prinsip sirkuit boleh digunakan untuk mengukur nilai perlahan, dan kemudian analisis yang sepadan pada titik ralat boleh dilakukan. Saya percaya semua orang telah menguasai banyak dasar melalui perkenalan ini.

index.Platform angkat elektrik juga perlu dikekalkan dengan baik semasa digunakan. Jika ia boleh dikekalkan dengan baik, maka siklus perkhidmatan boleh diperluaskan. Jadi bagaimana platforma angkat elektrik boleh lebih baik dijaga?

Platform mengangkat liga aluminium lebih fleksibel dan boleh dipercayai dalam rancangan struktur, jadi ia masih lebih selesa semasa penyediaan dan perbaikan. Hanya apabila rancangan ini lebih saintifik dan unik, dan fungsi yang dipaparkan akan semakin kaya, ia boleh dikenali dan dipercayai oleh pelanggan apabila dilaksanakan.

Platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan tahunan kerana ia bukan peralatan istimewa dan boleh digunakan oleh kilang dan individu. Walaupun platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan setahun, untuk pelanggan yang menggunakannya, pemeriksaan kecil diperlukan setiap bulan, terutama untuk memeriksa sama ada rantai peralatan telah berkarat, sama ada motor telah rosak, dan sama ada minyak hidraulik telah berkurang atau terganggu. Kerana situasi ini boleh mempengaruhi operasi normal peralatan, perlu memeriksa bahagian-bahagian ini setiap bulan.


EdeIndoor fixed lifting cargo elevatorAnalisis sebab-sebab penurunan jumlah penjualan



Cilinder minyak dibangun ke dalam platform.

Create brilliance.Terutama apabila paipnya sedang digunakan, ia agak membosankan dan boleh roll, jadi dalam kes ini, mereka perlu diblokir atau terikat ketat. Ini relatif sesuai, jadi perlu memperhatikan perincian ini semasa digunakan. Terutama untuk platforma pengangkut perlindungan tanpa pegawai, ia tidak dibenarkan untuk membawa orang semasa digunakan, dan ia sangat dilarang untuk membawa orang. Jika platform angkat elektrik membawa orang semasa digunakan, yang terutama digunakan untuk menghalang paip minyak daripada pecah atau menyebabkan bangku kerjanya gagal semasa digunakan dan kemudian turun.

Sudah tentu, apabila memahami keutamaan-keutamaan bekas platform angkat elektrik, selain daripada membandingkan dua aspek di atas, juga perlu membuat perbandingan tertentu dalam aspek lain. Hanya dengan cara ini kita boleh memastikan biaya-efektif tinggi.

Apabila platform angkat hidraulik gagal berfungsi perlu mengambil masa untuk bersedia sesuai dengan itu. Pada masa ini, perlu memberikan balas balik tepat masa atau berkomunikasi dengan pembuat. Jika julat tegangan digunakan untuk mengesan platform angkat hidraulik, perlu menyalakan kuasa dalam kes ini. Skema litar digunakan untuk mengukur litar elektrik. Pada masa ini, nilai tegangan boleh diukur,EdeMeja angkat hidraulik kecil, dan nilai tegangan juga boleh memahami di mana titik ralat. Oleh itu, dalam kes ini, perlu belajar untuk menganalisis.

Ede.Sudah tentu, seperti memerlukan pegawai profesional untuk memasang semasa pemasangan. Jika ada latihan profesional atau pengajaran semasa operasi juga perlu memahami perkhidmatan selepas menjual mereka. Servis selepas menjual yang baik boleh membantu pelanggan menyelesaikan banyak masalah, ia boleh menjadi selesa untuk beroperasi.

Apabila memilih pembuat lif automatik, perkara pertama untuk dipertimbangkan adalah reputasi pembuat. Jika pembuat mempunyai reputasi yang baik, ia menunjukkan bahawa ia mempunyai reputasi yang baik untuk pembangunan dalam industri, dan kualiti produk adalah baik, rancangan adalah masuk akal, dan kualiti bahan yang digunakan adalah baik. Jenis lif automatik ini mempunyai siklus perkhidmatan yang lebih panjang.

Platform boleh digunakan. Sekarang adalah era teknologi, dan kerja kita akan lebih lambat dan lebih banyak tenaga dan sumber-sumber akan dibuang.