GenovaPlatform angkat portable kecilKeperluan untuk bahan kajian

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-01-19 11:23:02

platforma angkat elektrik digunakan dalam banyak industri, yang boleh memenuhi keperluan automati modern dan memenuhi keperluan operasi orang. Jadi platformnya memerlukan pemeriksaan setahun?

Apabila memilih platform angkat hidraulik listrik, maklumat berkaitan patut dipertimbangkan, dan beberapa platform angkat yang berkesan pada biaya patut dipilih apabila melakukan penyelidikan data. Ia boleh memenuhi keperluan teknikal yang lebih baik dan mempunyai universaliti dan praktikal yang kuat. Apabila memecahkan masalah, fungsi ini juga sangat penting Banyak pelanggan patut memperhatikan keperluan atau situasi yang berkaitan dengan operasi mekanik pengiraan semasa memilih.

Genova.Pada hari ini, lif-lif sangat terkemuka di pasar, yang berkaitan dengan kemajuan dan pembangunan teknologi. Pada hari ini, banyak ladang menggunakan lif untuk barang-barang, jadi apa keuntungan lif-lif liga aluminium?

Jika tekanan lif kargo elektrik terlalu tinggi, ia juga boleh menyebabkan masalah. Oleh itu, penghasil lif kargo elektrik telah memasang valv overflow, yang boleh jauh menghindari situasi tekanan tinggi semasa proses naik lif kargo. Jika ada situasi yang tidak dijangka dengan bekalan kuasa lif kargo elektrik, valv manual kecemasan perlu digunakan untuk membawa lif ke lantai terdekat dan kemudian memindahkan barang.

.Menurut keperluan plot, mencipta atmosfera khusus dan kesan boleh dicapai melalui mesin panggung. Bahkan mesin panggung sederhana sering berpartisipasi dalam aktiviti prestasi,GenovaFixed hydraulic pressure for lifting platform, mencipta atmosfera dan kesan tidak dijangka menurut keperluan plot. Contohnya, menggunakan turun kelajuan rendah platform angkat untuk mewakili kapal tenggelam di laut, menggunakan valv pada platform angkat dan tiba-tiba hilang dan penampilan pelakon di platform angkat.

Pemilihan peralatan patut mempertimbangkan persekitaran tertentu. Lift kargo elektrik adalah jenis peralatan mekanik angkat berat yang boleh digunakan untuk membawa barang dengan bantuan bangunan-bangunan tinggi. Bila memilih produk ia boleh digunakan untuk membawa barang antara lantai kerja berbeza, terutama dalam beberapa gudang bawah tanah atau kerja produksi lain. Penggunaan lif kargo automatik di gudang kerja adalah sangat penting, dan bila digunakan, Tetapan peranti keselamatannya sangat baik, yang boleh mencapai operasi yang baik dan prestasi yang lebih baik.

Apabila menggunakan lif hidraulik periksa sambungan masing-masing bahagian semasa digunakan dan ketatkan mereka dengan cara yang tepat jika terdapat pelepasan. Semua saluran sambungan memerlukan penggunaan pin pecahan untuk memastikan penggunaan yang cukup dan penggunaan yang lebih baik.


GenovaPlatform angkat portable kecilKeperluan untuk bahan kajian



Apabila menggunakan lif hidraulik, periksa sambungan masing-masing bahagian semasa digunakan dan ketatkan mereka dengan cara yang tepat jika terdapat pelepasan. Semua saluran sambungan memerlukan penggunaan pin pecahan untuk memastikan penggunaan yang cukup dan penggunaan yang lebih baik.

Jadi apabila memproses lif kargo angkat elektrik, titik proses di atas perlu diperhatikan dan ditangkap, untuk membuat lif kargo jenis ini lebih efektif.

Platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan tahunan kerana ia bukan peralatan istimewa dan boleh digunakan oleh kilang dan individu. Walaupun platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan setahun,GenovaPlatform angkat tetap hidraulik, untuk pelanggan yang menggunakannya, pemeriksaan kecil diperlukan setiap bulan, sama ada motor telah rosak dan sama ada minyak hidraulik telah berkurang atau terganggu. Kerana situasi ini boleh mempengaruhi operasi normal peralatan, perlu memeriksa bahagian-bahagian ini setiap bulan.

Project scope.Platform angkat elektrik perlu bekerja di bawah muatan menurut peraturan pada plat nama semasa digunakan, tetapi muatan berlebihan dilarang semasa digunakan. Terutama dalam situasi kecemasan, ia hanya boleh terlalu banyak muatan dengan 10%.

Apabila menjalankan platform mengangkat liga aluminium, peralatan elektrik ini mempunyai banyak kerja perlindungan atau sangat penting, dan dengan bantuan lapisan berbeza mengangkat barang, mereka seharusnya dapat memenuhi keperluan tertentu. Struktur setiap produk sangat besar dan kapasitas pembawa muatan juga sangat besar, dan pembangkitan sangat licin dan licin. Jadi semasa proses pemasangan, platform angkat ini boleh mencapai efisiensi kerja yang lebih tinggi, dan juga akan ada operator profesional yang boleh menggunakannya lebih baik semasa operasi.

Design platform penangkapan hidraulik patut mempertimbangkan keperluan sebenar dan memperhatikan syarat platform yang relevan bila menggunakannya. Bila merancang, banyak perincian platform penangkapan adalah penting, membolehkan paparan produk dan pemahaman harga.


GenovaPlatform angkat portable kecilKeperluan untuk bahan kajian



Keperluan untuk kesehatan dan penyelamatan kerja meningkatkan kekuatan operasi ketinggian tinggi. Jadi, apabila memilih pembuat yang sesuai untuk menyesuaikan peralatan platform angkat tetap, perlu menyelesaikan operasi ketinggian tinggi berdasarkan penggunaan sebenar. Hanya dengan cara ini boleh ada peningkatan yang signifikan dalam efisiensi kerja rumah, dan pilihan yang diberikan kepada pelanggan akan lebih menenangkan, benar-benar mempertimbangkan setiap titik terperinci.

High quality and low price.Jika mesin gagal mengangkat atau kekuatan mengangkat lemah, penyesuaian tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Semak untuk kebocoran dalaman dalam silinder minyak atau gantikan komponen silinder minyak. Semak untuk memeluk atau kebocoran dalaman valv reversing atau gantikan komponen valv. Aras minyak terlalu rendah, penapis masuk minyak diblokir, dan tambah minyak yang cukup, Sembersbersbersbersbersbersmenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenybersbersbersbersbersbersbersbersbersfiltfiltfiltfiltfilter minminminminminminminminminminminminminminminminminminminyang yang tidak mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengaigued or deformed, and if there is a problem with the heavy operating rod mechanism Laras dan ganti bahagian yang tidak berkualifikasi; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

Julat muatan terperinci. Apabila mengangkut dan memindahkan barang pada platform angkat elektrik, ia juga perlu mempertimbangkan isu julat bearing muatan. Untuk memastikan penggunaan yang efektif, perlu mengikuti julat pembawa muatan yang dinyatakan oleh platform angkat. Jika ia melebihi julat pembawa muatan, kesan pada platform boleh dikatakan sangat signifikan.

Setiap peralatan mekanik mempunyai prinsip kerja tertentu, dan komponen penting sangat penting bila menggunakan platform angkat. Apabila membuat pemilihan, platform angkat patut mampu memahami prinsip kerja tertentu semasa digunakan. Apabila berfungsi, ia dibentuk oleh pompa vane dengan tekanan tertentu dan boleh beroperasi melalui valv arah penapis minyak, valv throttle, dll, Ia boleh membuat aktiviti ke atas dan mengangkat objek berat. Semasa operasi, tekanan boleh disesuaikan, dan pengukur tekanan juga boleh digunakan untuk mengamati beberapa maklumat.

Genova.Lif dan lif barang telah muncul dengan pembangunan industri penghasilan,

Untuk memenuhi keperluan kecerdasan dan layout pentas; Produk; Dalam panggung muzik dan teater tari yang diatur dalam corak zigzag, platform penangkapan bantuan sering diatur di hadapan, kiri, dan kanan dari platform penangkapan panggung pentas utama. Platform penangkapan bantuan sisi dan belakang digunakan untuk pembukaan licin platform sisi dan meja belakang kenderaan, sementara platform penangkapan bantuan depan digunakan untuk meletakkan meja belakang kenderaan di dekat pintu platform. Platform mengangkat aras di bawah platform sisi dan jadual pusingan kenderaan belakang boleh digunakan untuk mengangkat platform selepas platform sisi atau jadual pusingan kenderaan belakang dibuang keluar, sehingga seluruh platform tidak mempunyai perbezaan tinggi, memastikan keselamatan ahli-ahli cast.

Apabila melakukan pemeliharaan silinder, perlu diperiksa jika ada minyak dalam tongkat dan paip udara plastik di dalam,GenovaPlatform angkat mudah kecil, tetapi minyak tidak sepatutnya terlalu banyak. Jika ada terlalu banyak minyak, komponen penyegelan silinder minyak juga akan gagal dalam situasi ini. Tentu saja, jika minyak dalam kotak mel terlalu penuh, ia juga akan mempengaruhi keefektivitasnya