X LinhausenPeralatan platform angkat hidraulik tetapPenyelenggaraan komponen utama

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-03-09 16:42:38

Apabila memasang, nyahpasang, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Apabila lif kargo gagal berfungsi, unit penyelamatan akan tiba di lokasi dalam masa yang ditentukan (masa yang ditentukan tidak ditentukan di Beijing, tetapi dalam 30 minit).

X Linhausen.Karakteristik lif hidraulik: Produk platform angkat hidraulik dibahagi menjadi mesin angkat hidraulik lengan lengan lengan lengan, mesin angkat hidraulik garpu gunting, lif hidraulik mast, dan lif hidraulik lengan lurus mengikut mod kerja mereka. Lift hidraulik adalah produk pengganti lif lengan yang melipat (platform angkat) dan lif garpu gunting (platform angkat). Ia boleh digunakan secara luas untuk dekorasi dan dekorasi stesen, dermaga lapangan terbang, hotel, pos dan telekomunikasi, taman bandar, garaj, syarikat pembersihan, fakad bangunan awam, atau pemasangan dan penyelamatan sistem kuasa, dll. Lif ini mempunyai keuntungan berat ringan, berjalan sendiri, pemulaan elektrik, kaki yang menyokong diri, operasi sederhana, kawasan kerja besar, dan terutama kemampuan untuk menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi.

Di atas ialah analisis kelajuan perlahan lif kereta api dalam aplikasi. Saya harap ia boleh membantu semua orang. Jika ada sebarang masalah, sila menyelidiki mereka satu per satu dan selesaikan mereka dalam masa yang tepat. lif sidang aluminum adalah mesin besar yang boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita, saya akan bercakap tentang sebab dan solusi untuk kelajuan perlahan platafom mengangkat sidang aluminum.

.Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana,X LinhausenLift hidraulik, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

Cahaya penunjuk menyala,X LinhausenPlatform angkat hidraulik belakang, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.


X LinhausenPeralatan platform angkat hidraulik tetapPenyelenggaraan komponen utama



Pada hari ini, yang mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja dan perlu dibuang. Jadi apa penyelesaian untuk permukaan rust lif spiral?

Rahsia untuk memastikan operasi sehat sistem hidraulik platform angkat hidraulik adalah mudah, iaitu untuk memastikan kesuciannya. Dasar kotoran dan kotoran lain patut dihalangi dari memasuki sistem. Bahkan partikel-partikel kecil boleh menggaruk valve, jam pompa, blok lubang, dan menyebabkan perbaikan mahal.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

original.Lif pembangunan biasanya digunakan di lokasi industri atau pembangunan dalam kehidupan harian kita,X LinhausenDouble cylinder hydraulic lifting platform, terutama untuk mengangkut orang dan barang. Kita boleh gunakan lif pembinaan untuk meningkatkan efisiensi operasi dan mengurangkan beban kerja operator. Kau tahu?

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.


X LinhausenPeralatan platform angkat hidraulik tetapPenyelenggaraan komponen utama



Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.

Which one is better.Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Kabur satu arah rosak. Kabur satu arah direka untuk mencegah kembali minyak. Jika ada masalah, mungkin ada beberapa aliran belakang, jadi ia boleh diganti pada masa ini.

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

X Linhausen.Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.

Semasa pemasangan keretapi panduan,

Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, ia mempunyai tingkat tertentu popularitas, persahabatan, dan penyebaran.