LinfenPlatform angkat hidraulik manualSkop penggunaan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-16 11:16:14

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Sewa lif memenuhi kekuatan tegangan; Setengah kabel lif digunakan untuk sambungan, dan elevator tinggi boleh mencapai lebih dari 100 meter. berat kabel 100 meter hampir 100 kg, jadi kabel mesti mempunyai kekuatan tegang yang cukup. Kini terdapat kabel terdedikasi pengawasan komposit lebar yang menyokong diri di pasar. Jenis kabel ini menyatukan kabel video koaksial, garis kuasa, garis data, dan garis besi untuk membentuk kabel pita lebar. Dengan cara ini, tekanan seluruh kabel dibawa oleh tali wayar besi, dan kekuatan tegangan tidak terlalu baik. Ia tidak akan pecah kabel isyarat disebabkan graviti semasa operasi lift.

Linfen.Menurut tiga kaedah di atas, ia boleh mengurangi penuaan sistem hidraulik platform angkat hidraulik, dengan tenang fikiran, kesenangan, dan kesenangan fikiran!

Lift harga platform yang meningkat dan platform yang meningkat digunakan untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi skala besar seperti terminal lapangan terbang perbaikan pesawat, stesen, dermaga, pusat belanja, ciri-ciri penduduk kilang dan pekerjaan perlombongan. Beberapa produk mempunyai fungsi berjalan aktif, membolehkan berjalan cepat dan perlahan dalam keadaan operasi yang berbeza. Dengan hanya satu orang di udara, mesin boleh beroperasi untuk menyelesaikan tindakan seperti naik dan turun, bergerak, mundur, dan berputar. Apabila mesin berada dalam keadaan tergantung, roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan dengan kuat pada cerun 6 darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi ultra luas menyediakan pengguna penyelenggaran berguna di atas tanah dan meningkatkan kekuatan tegangan semasa rem.

.Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.


LinfenPlatform angkat hidraulik manualSkop penggunaan



Pada masa ini, peran yang luar biasa lif liga aluminum terlalu luas. lif liga aluminum Cina telah memasuki dan mengeksport ke luar negeri, menganggap sebahagian tertentu secara global. Kerana praktikal mereka, penggunaan luas, dan kuasa kerja, masa, dan kos yang jauh diperbaiki, mereka sesuai dengan penggunaan orang modern.

Terdapat masalah dengan sistem pembayaran, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak pemindah momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik tidak digunakan) dosis, valv pengubah tekanan momen, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, valv pemindahan Pembocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan membuat penyelesaian masalah yang sepadan, penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan penyejut. Semak kualiti minyak hidraulik. Jembatan penerbangan hidraulik, juga dikenali sebagai platform pemuatan hidraulik, boleh mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Ralat struktur mudah, fleksibel dan selesa untuk digunakan, dan efisiensi kerja tinggi. Ia digunakan secara luas dan terkenal dalam pasar.

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Excellent quality.Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Sewa lif memenuhi kekuatan tegangan; Setengah kabel lif digunakan untuk sambungan,LinfenPlatform angkat tetap hidraulik, dan elevator tinggi boleh mencapai lebih dari 100 meter. berat kabel 100 meter hampir 100 kg, jadi kabel mesti mempunyai kekuatan tegang yang cukup. Kini terdapat kabel terdedikasi pengawasan komposit lebar yang menyokong diri di pasar. Jenis kabel ini menyatukan kabel video koaksial, garis kuasa, garis data, dan garis besi untuk membentuk kabel pita lebar. Dengan cara ini, tekanan seluruh kabel dibawa oleh tali wayar besi, dan kekuatan tegangan tidak terlalu baik. Ia tidak akan pecah kabel isyarat disebabkan graviti semasa operasi lift.

Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.


LinfenPlatform angkat hidraulik manualSkop penggunaan



Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik, dan apabila air dicampur di stesen hidraulik, kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, vaporisasi air, dan fenomena lain yang boleh menyebabkan kesan negatif atau hasil untuk lif hidraulik. Oleh itu,LinfenPlatform angkat hidraulik kecil elektrik, perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.

Service first.Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Kestabilan yang baik: Tombol overflow boleh mencegah tekanan sistem berlebihan semasa pergerakan ke atas. Tombol manual kecemasan: Dalam kes kegagalan kuasa, ia boleh menyebabkan kereta lif turun ke posisi lantai terdekat dan membuka pintu. Pompa manual: Apabila sistem gagal berfungsi, pompa manual boleh beroperasi untuk pompa minyak tekanan tinggi untuk meningkatkan kereta ke kedudukan lantai terdekat; Perlindungan suhu minyak tangki: Apabila suhu minyak dalam tangki melebihi nilai tetapan piawai peranti perlindungan suhu minyak menghantar isyarat untuk menggantung penggunaan lif. Lift hanya boleh dimulakan apabila suhu minyak turun.

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Linfen.Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Pembuat lif aluminum boleh digunakan dalam berbagai industri seperti penyelamatan, jurutera, logistik, penerbangan sipil, kilang, perang api,LinfenTruk platform angkat hidraulik pembebasan letupan, kereta api, dan sebagainya.

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.