bandar selatanPlatform angkat hidraulik elektrik kecilUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-07-04 15:39:17

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Lift lengan melipat kebanyakan dipandu oleh cara hidraulik, dan sumber kuasa bagi sistem hidraulik adalah minyak hidraulik. Hanya apabila kuantiti minyak hidraulik cukup dan kualiti minyak adalah tinggi, boleh lif lengan melipat menyediakan output momen yang lebih besar, dengan itu meningkatkan efisiensi kerja. Bagaimana kita boleh menentukan sama ada kuantiti minyak hidraulik yang baru ditambah cukup? Berapa piawai kuantiti minyak hidraulik?

bandar selatan.Persamaan dan pakaian selang dan perlindungan; Isi komponen di atas dengan minyak. Tambahkan kehidupan perkhidmatan.

Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.

.Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Setiap kotak, kotak distribusi, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Sebelum memasang kandungan lif, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.


bandar selatanPlatform angkat hidraulik elektrik kecilUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya



Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan,bandar selatanPlatform angkat hidraulik ketepatan tinggi, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

Pastikan pembersihan di tempat kerja, misalnya, apabila memasang paip minyak dari platform angkat hidraulik dan menggantikan gabungan paip minyak, ia patut digantikan segera. Jangan tinggalkan gabungan paip minyak di luar untuk masa yang lama untuk mencegah debu

Syarikat perkhidmatan peralatan logistik yang besar yang dijalankan secara langsung oleh penghasil dengan harga yang dijamin dan perkhidmatan yang dijamin. Kerana lif tetap adalah peralatan mekanik kualiti produk dan prestasi adalah baik. Jangan menerima produk dari beberapa penghasil yang tidak memenuhi standar kualiti untuk menghindari bahaya keselamatan potensi semasa digunakan.

how much.Pipa hidraulik mungkin terganggu. Pipa hidraulik juga merupakan kunci yang sangat penting, memeriksa sama ada pipa hidraulik licin. Fokus pada memeriksa sama ada terdapat tanda-tanda kongesti atau jamming dalam pelbagai valv hidraulik, termasuk valv berhenti satu arah, valv arah elektromagnetik, valv kawalan proporsional, valv overflow dll. Jika ada masalah, valv hidraulik patut dibersihkan atau digantikan secara tepat waktu, kerana minyak hidraulik mungkin berubah atau mengandungi kemudahan. Selepas minyak hidraulik digunakan secara kekal, mungkin ada kemudahan atau kerosakan dalam minyak hidraulik. Ambil sampel untuk pemeriksaan untuk melihat jika ia mengandungi partikel cair, perubahan warna, atau bau. Jika perlu, gantikan minyak hidraulik.

Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

Lift lengan melipat kebanyakan dipandu oleh cara hidraulik, dan sumber kuasa bagi sistem hidraulik adalah minyak hidraulik. Hanya apabila kuantiti minyak hidraulik cukup dan kualiti minyak adalah tinggi, boleh lif lengan melipat menyediakan output momen yang lebih besar, dengan itu meningkatkan efisiensi kerja. Bagaimana kita boleh menentukan sama ada kuantiti minyak hidraulik yang baru ditambah cukup? Berapa piawai kuantiti minyak hidraulik?


bandar selatanPlatform angkat hidraulik elektrik kecilUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya



Lift harga platform yang meningkat dan platform yang meningkat digunakan untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi skala besar seperti terminal lapangan terbang, perbaikan pesawat, stesen, pusat belanja, tempat sukan, ciri-ciri penduduk, kilang dan pekerjaan perlombongan. Beberapa produk mempunyai fungsi berjalan aktif, membolehkan berjalan cepat dan perlahan dalam keadaan operasi yang berbeza. Dengan hanya satu orang di udara, mesin boleh beroperasi untuk menyelesaikan tindakan seperti naik dan turun, bergerak, mundur, dan berputar. Apabila mesin berada dalam keadaan tergantung,bandar selatanPlatform angkat hidraulik Hubei, roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan dengan kuat pada cerun 6 darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi ultra luas menyediakan pengguna penyelenggaran berguna di atas tanah dan meningkatkan kekuatan tegangan semasa rem.

How many?.Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk selamat datang untuk bertanya

Jika panjang tali keselamatan kurang dari 3 meter,bandar selatanPlatform penangkapan hidraulik Tonage besar, penimbal patut ditambah.

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

bandar selatan.Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Selepas membeli lif bimbit, penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.

Apa penyelesaian untuk masalah rust permukaan di lif spiral?