Shi qieqingPlatform penangkapan hidraulik XinxiangPasaran terkini

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-07-29 16:18:37

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan

Memasang perlindungan untuk lif mungkin kelihatan mudah, tetapi ia juga penting untuk memperhatikan beberapa perincian, seperti: sebenarnya sukar untuk mendorong perlindungan ke dalam pin peluru apabila memasang terlalu banyak. Bagaimanapun, kadang-kadang, beberapa orang mungkin berfikir untuk menggunakan palu untuk memukul perlindungan untuk kesehatan, dan menggunakan kekuatan brute semasa pemasangan. Sebenarnya, langsung memukul perlindungan dengan palu boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan pada perlindungan, yang merupakan sebab utama untuk mengandungi kerosakan dan mengurangi hidup perkhidmatan perlindungan.

Shi qieqing.Dalam tahun-tahun terakhir, yang hanya disebabkan oleh operator peralatan yang tidak sesuai. Jenis kedua ialah lif sederhana seperti lift gantung yang telah disemak di China dan tidak dibenarkan untuk digunakan. Jenis lif ini mempunyai terlalu banyak bahaya potensi, dan kerana negara telah melarang produksi lif sederhana seperti itu,Shi qieqingPlatform mengangkat kawalan hidraulik, peralatan yang wujud sering tua, yang lebih cenderung kepada kemalangan. Jenis ketiga ialah kualiti produksi yang berat dan tidak sesuai dengan piawai, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

.Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.


Shi qieqingPlatform penangkapan hidraulik XinxiangPasaran terkini



Pipa hidraulik mungkin terganggu. Pipa hidraulik juga merupakan kunci yang sangat penting, memeriksa sama ada pipa hidraulik licin. Fokus pada memeriksa sama ada terdapat tanda-tanda kongesti atau jamming dalam pelbagai valv hidraulik,Shi qieqingStesen hidraulik untuk platform angkat, termasuk valv berhenti satu arah, valv arah elektromagnetik, valv kawalan proporsional, valv overflow dll. Jika ada masalah, kerana minyak hidraulik mungkin berubah atau mengandungi kemudahan. Selepas minyak hidraulik digunakan secara kekal, mungkin ada kemudahan atau kerosakan dalam minyak hidraulik. Ambil sampel untuk pemeriksaan untuk melihat jika ia mengandungi partikel cair, perubahan warna, atau bau. Jika perlu, gantikan minyak hidraulik.

Selepas pemeriksaan selesai, pembuat lif mengingatkan and a untuk memperhatikan menggunakan mesin udara termampat untuk menghentikan semua komponen sambungan elektrik di dalam kompartemen kepala untuk mencegah kelembapan daripada berkumpul di bahagian sambungan elektrik dan menyebabkan erosi.

2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.


Shi qieqingPlatform penangkapan hidraulik XinxiangPasaran terkini



Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, ia mempunyai tingkat tertentu popularitas, persahabatan dan penyebaran.

Word of mouth recommendation.Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.

Pertahanan harian peralatan naik jenis kereta api panduan patut memberi perhatian kepada pemeriksaan dan penyelamatan biasa, menghapuskan bahaya tersembunyi, menghapuskan kesalahan, dan mencapai keuntungan ini untuk meningkatkan efisiensi kerja, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan memastikan prestasi keselamatan lif.

Terdapat objek asing di dalam paip penghantaran minyak dari platform angkat hidraulik, yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik, yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.

Shi qieqing.Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

Pertama, perlu mempunyai posisi sistemik imej syarikat, dan kemudian merancang iklan imej syarikat, logo, tanda dagangan, markah, dll. berdasarkan posisi yang ditentukan. Kemudian, internet dan media akan mengekspresikan dan menyampaikan filosofi syarikat kepada pengguna. Tugas utama bangunan tanda ialah mempunyai kaedah komunikasi yang bersatu dan terpusat, untuk mencipta jabatan perancangan syarikat, terutama untuk mencipta imej tanda yang direncanakan dan untuk mempunyai kampanye iklan yang direncanakan dan ditujukan, yang boleh mencapai keputusan yang signifikan dengan dana terbatas. terutama dalam internet yang dikembangkan hari ini, terdapat berbagai cara untuk promosi seperti platform kerja tinggi, Berdasarkan ciri-ciri dan titik jualan brand sendiri, memutuskan saluran mana untuk dipilih untuk iklan. Hanya dengan menentukan imej brand yang baik kita boleh memimpin pasar.

Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual,Shi qieqingHydraulic lifting platform equipment, dibahagi menjadi setengah bulan penyelenggaran, penyelenggaran bulan, dan penyelenggaran tahunan. Kandungan setiap jenis penyelenggaran berbeza, tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci, dengan rekod terperinci dan tandatangan dari kedua-dua pihak.