NurembergPlatform penangkapan hidraulik lajur gandaKeperluan pemeriksaan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-08-08 12:44:16

Semasa pemasangan keretapi panduan,

Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.

Nuremberg.Apabila bekerja, jaringan keselamatan atau tali pinggang keselamatan mesti digunakan.

Jaga-jaga untuk pemasangan lif: Jalan akses lif konstruksi luaran bersih dan mempunyai ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

.2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.

Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan, yang memerlukan pengguna untuk melakukan pemeliharaan musim panas dan pemeliharaan di lif. Di bawah, editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.

Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik,NurembergPlatform lif hidraulik, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, jika tidak mereka boleh mudah gagal, yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi,NurembergPlatform penangkapan hidraulik jenis garpu, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?


NurembergPlatform penangkapan hidraulik lajur gandaKeperluan pemeriksaan



Pompa peralatan yang dipakai, tua atau rosak; Solusi adalah untuk menggantikan pompa perlengkapan. Kami menyediakan pelbagai penghasil lif kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama, dengan penyelesaian di situ dan operasi jujur.

Berjalan: diberi bantuan dengan gerakan diri, memandu diri dan perubahan kereta.

Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik,NurembergBiaya lif hidraulik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

property right.Tombol yang biasanya ditutup kotor; Solusi adalah untuk membuang valv yang biasanya ditutup dan menggunakan ejen pembersihan atau pembersihan.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, serta untuk membawa peralatan. Gerakan pelayar pada kereta panduan memerlukan peralatan panduan tambahan. Banyak kali, kereta panduan digunakan bersama aksesori skru bola, dan tentu saja, ia juga boleh digunakan bersama peralatan panduan lain.

Jambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan jumlah besar kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang

Nuremberg.Dengan kemajuan masa-masa, lif keretapi panduan digunakan secara luas, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.

Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, elektrik dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan, pemeliharaan, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar elektrik, cahaya jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga, lapangan terbang dan pelabuhan, memperkaya kesan berbilang-fungsi panggung. Pangkalan teleskopik sesuai untuk peralatan seperti auditorium, cinema dewan berbilang-fungsi, dewan siaran, tempat sukan budaya, menjadikan jarak antara platform teleskopik dan platform tetap kecil semasa proses terjemahan, operasi stabil, perubahan kelajuan tanpa langkah, dan peralatan penyegerakan Pemacu elektrik mengadopsi peranti pemacu kelajuan rendah dan momentum besar, yang selari, bebas, dan boleh secara automatik mencapai aras semasa proses pengeluaran. Aplikasi dan ciri-ciri lif tahap berputar mengandungi berbagai fungsi seperti mengangkat, berputar, dan melukis. Ia mengadopsi tindakan perlindungan seperti penguncian diri, interlocking, perjalanan switch, had mekanik, hidraulik-anti letupan, dll. Jadikan panggung stabil dan boleh dipercayai digunakan secara luas di tempat budaya dan hiburan seperti dewan, bioskop, dewan berbilang fungsi, dewan prestasi, tempat sukan budaya, hotel, dll. Karakteristik lif panggung adalah: struktur panggung angkat hidraulik adalah sempit dan stabil, dan boleh menyesuaikan kepada operasi terus-menerus frekuensi tinggi.