Belsko biawaPlatform angkat hidraulik berfungsi kakiTeknologi penyimpanan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-29 13:21:05

Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Belsko biawa.Pastikan untuk menyokong brace.

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

.Penjagaan dan penjagaan harian lif kargo patut dilakukan oleh pasukan profesional (disahkan oleh Pengarahan Negeri Pengawalan Kualiti dan Quarantine). Kami pembuat lif dan lif jangka panjang.

Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih,Belsko biawaPlatform angkat hidraulik lift, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Sebelum digunakan, periksa dengan hati-hati wayar mendarat, peranti keselamatan, sumber penimbal, dll. Pastikan persekitaran penggunaan yang selamat.

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Sincere service.Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.


Belsko biawaPlatform angkat hidraulik berfungsi kakiTeknologi penyimpanan



1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat, kertas pasir boleh digunakan untuk mengosongkan dan membuang rust.

technical service.Kemudian lanjutkan pemasangan.

Platform angkat hidraulik adalah mesin berat yang mengangkut orang atau objek secara menegak. Ia juga merujuk kepada peralatan yang digunakan untuk pengangkutan menegak dalam sistem logistik seperti kilang dan gudang automatik. Platform mengangkat sering juga mempunyai peralatan pengangkutan rata berbeza sebagai peralatan menyambung untuk mengangkut garis tinggi berbeza. Biasanya dipandu oleh tekanan hidraulik, ia dipanggil platform angkat hidraulik. Selain digunakan untuk mengangkut barang di tinggi yang berbeza, ia digunakan secara luas untuk pemasangan altitud tinggi, penyelenggaran, dan operasi lain. Karakteristik lift telah digunakan secara luas dalam penyelenggaran bandar dermaga, transportasi kargo pusat logistik, dekorasi bangunan, dll. Ia dilengkapi dengan chassis kereta, chassis kereta, dll. Ia boleh berjalan,Belsko biawaManual platform angkat hidraulik, berjalan sendiri, pemulaan elektrik, kaki menyokong diri sendiri, operasi sederhana, permukaan kerja besar, dan mampu menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi seperti putaran 360 darjah.

Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

Belsko biawa.Pertahanan dan pertahanan.

Kerja ketinggian tinggi sekarang juga sangat umum, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif, dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun, perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah, dan tiada siapa mahu melihat situasi seperti itu berlaku. Apa tindakan pencegahan pemasangan untuk lif?

Semak valv satu arah dalam kumpulan valv untuk menurunkan secara alami platform angkat. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah.