CasoriaLift bergerak kecilPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2023-12-15 17:17:10

fokus utama adalah sama ada ia normal dan sama ada ada bunyi semasa penggunaan. Apabila ralat ditemui penyelesaian masalah tepat masa diperlukan untuk memastikan operasi normal dan penggunaan mesin. Semasa pemasangan, diperlukan untuk nyahkumpulkan atau menyesuaikan mekanisme putaran. Dalam kes ini, diperlukan untuk memastikan mekanisme putaran boleh selari dengan garis tengah pengurang dan garis tengah gear, dan tentu saja, kebebasan meshing juga sepatutnya sesuai. Jika ini tidak sesuai, platform penangkapan jenis traksi membuat efisiensi operasi ketinggian tinggi lebih tinggi dan lebih dijamin. Selain itu apabila panjang platform penangkapan tidak cukup, ia boleh dilambangkan ke kedudukan yang sangat panjang, dan ia juga boleh membuat kemanusiaan kita sendiri lebih kuat. tidak kira seberapa tinggi atau berapa lama ia, ia boleh dilambangkan secara efektif. ini kerana penghasil yang sepadan mempertimbangkan praktikal apabila membuat benda-benda ini, Jika perkara-perkara ini tidak terlalu praktik, maka pengguna juga tidak bersedia, jadi kerana mereka sesuai dengan kebutuhan masyarakat kita mereka diterima dan dikenali oleh semua orang.

Casoria.Platform angkat tetap, platform angkat bimbit. Compared to the latter, the former has poor mobility and cannot be moved anytime, anywhere. Jika anda mahu bergerak, anda mesti menggunakan alat khusus untuk mengangkat platform angkat tetap dan kemudian meletakkannya di tempat lain. Walaupun kemampuan yang lemah, kepercayaannya kuat, banyak syarikat telah memilih peranti ini.

Platform angkat elektrik perlu bekerja di bawah muatan menurut peraturan pada plat nama semasa digunakan, tetapi muatan berlebihan dilarang semasa digunakan. Terutama dalam situasi kecemasan, ia hanya boleh terlalu banyak muatan dengan 10%.

.Fungsi lif kargo elektrik sangat berbeza, dan banyak reka peralatan sangat kompleks. Jika perlukan penghantaran ideal boleh dicapai semasa operasi, keadaan penyegelan, keadaan kritik khusus, Beberapa maklumat keselamatan juga sangat penting, dan penting untuk memperhatikan ciri-ciri prestasi.

Kita boleh menyelesaikan operasi ketinggian tinggi yang sepadan tidak kira-kira tinggi atau tinggi, yang sangat berkesan untuk pemasangan peralatan industri kita sendiri.

Jadi sekarang platform penunggang lengan boleh disokong, dan ia sangat selesa untuk berjalan sendiri. Oleh itu, beberapa produk seperti ini juga boleh membantu kita memperbaiki diri kita dalam proses penggunaan. Perkara yang baik tentang dia adalah bahawa dia boleh melipat lengannya jika kita menghadapi situasi yang luas, kita boleh mengurangi perkara-perkara ini, dan ia juga telah menjadi produk alternatif menegak, jadi terdapat stabil relatif tinggi semasa proses operasi.


CasoriaLift bergerak kecilPunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya



Adakah tuan bimbang tentang penghilangan kuasa apabila menggunakan lif kereta api panduan? Sebenarnya, ia tidak sama sekali mustahil kerana lif tersebut boleh turun secara manual semasa pemadaman kuasa, jadi walaupun di tempat tanpa kuasa atau pemadaman kuasa tiba-tiba, butang berhenti kecemasan boleh turun secara manual. ini benar-benar cara yang nyaman, cepat, dan sangat praktik bagi kita. bayangkan jika ada pemadaman kuasa tiba-tiba dan lif kita sendiri tidak boleh turun, Jadi kita hanya boleh tinggal di ketinggian tinggi sepanjang masa, yang sebenarnya merugikan masa. oleh itu, apabila penghasil membuat benda-benda ini, mereka akan mempertimbangkan isu-isu substantif dan mempunyai tetapan sandar untuk isu-isu yang sepadan, yang lebih selesa.

Pada hari ini, banyak tempat memilih untuk menggunakan platform angkat elektrik bila membawa atau memindahkan barang, kerana dibandingkan dengan jenis lain platform angkat

Lift kargo elektrik mempunyai lima peranti keselamatan: pompa manual, valve patah saluran paip, perlindungan suhu minyak tank, valve overflow, dan valve manual kecemasan. Apabila ada kerosakan dalam sistem lif elektrik atau sistem lain, perlu beroperasi pompa manual untuk memindahkan lif ke lantai terdekat, kemudian periksa dan perbaiki lif. Jika ada masalah dengan patah paip sistem hidraulik di lif kargo elektrik, valv patah paip diperlukan untuk memotong sirkuit minyak dan mencegah lif turun.

Range.Tubuh utama dari platform mengangkat liga aluminum adalah liga aluminum. Dan selai aluminum, sebagai bahan, mempunyai karakteristik menjadi ringan jadi platform mengangkat selai aluminum mempunyai keuntungan daripada menjadi ringan dalam berat badan. Berbanding dengan platforma angkat yang dibuat dari bahan lain, jenis platform ini mempunyai keuntungan saiz kecil dan faktor keselamatan tinggi. Untuk kilang yang menghargai keselamatan, anda boleh pilih jenis platform ini.

Langkah patut diambil untuk meningkatkan sistem perkhidmatan selepas menjual. Apabila pelanggan menghadapi masalah cacat fungsi, perlu mengambil masa untuk memperbaikinya dan memastikan mereka tidak akan terpengaruh dalam terma operasi. Jadi, dalam proses platform angkat tetap, sistem perkhidmatan lengkap juga akan diterima oleh pelanggan. Apabila dibandingkan, diperlukan untuk melihat bahawa ruang antara satu sama lain akan menjadi signifikan, dan standar pembelian yang dibawa kepada pelanggan akan terus meningkat, mendapatkan pengenalan dan kepercayaan mereka.

Putaran berhenti kecemasan, papan dasar dirancang untuk mencegah jatuh. Dengan cara ini, keselamatan boleh dicapai pada platform angkat elektrik dan tanah. Boleh dilihat selepas reka pemasangan konfigurasi ini, keselamatan pegawai semasa proses angkat akan sangat dijamin. Setelah semua, penyesuaian tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Semak untuk kebocoran dalaman dalam silinder minyak atau gantikan komponen silinder minyak. Semak untuk memeluk atau kebocoran dalaman valv reversing atau gantikan komponen valv. Aras minyak terlalu rendah, penapis masuk minyak diblokir, dan tambah minyak yang cukup, Sembersbersbersbersbersbersmenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenybersbersbersbersbersbersbersbersbersfiltfiltfiltfiltfilter minminminminminminminminminminminminminminminminminminminyang yang tidak mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengaigued or deformed, and if there is a problem with the heavy operating rod mechanism Laras dan ganti bahagian yang tidak berkualifikasi; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

agent.Jadi sekarang platform penunggang lengan boleh disokong, dan ia sangat selesa untuk berjalan sendiri. Oleh itu, beberapa produk seperti ini juga boleh membantu kita memperbaiki diri kita dalam proses penggunaan. Perkara yang baik tentang dia adalah bahawa dia boleh melipat lengannya jika kita menghadapi situasi yang luas, kita boleh mengurangi perkara-perkara ini, dan ia juga telah menjadi produk alternatif menegak, jadi terdapat stabil relatif tinggi semasa proses operasi.

Semasa penggunaan, berbagai situasi boleh berlaku di tanah, yang boleh menyebabkan kerosakan yang sepadan pada lantai marmar atau kayu. Dalam kes ini, jika dibangun dalam ruang yang sempit, kombinasi berbeza dan penampilan adalah relatif indah. Terdapat banyak penghasil di pasar sekarang, dan mereka boleh digunakan secara luas di banyak medan berdasarkan tempat kerja yang berbeza pelanggan, saiz muatan kerja spesifikasi, dan sebagainya. Boleh dilihat bahawa platforma mengangkat liga aluminium boleh digunakan secara luas di banyak medan.

Dengan kemajuan teknologi terus menerus, lif automatik kini digunakan secara luas di banyak medan, jadi terdapat juga banyak penghasil yang menghasilkan lif automatik. Apabila membuat pilihan ramai orang tidak mempunyai pilihan selain untuk memilih. Banyak orang akan bertanya apa jenis pembuat yang harus dipilih untuk lif automatik?

Casoria.Tengah operasi selamat; Pilih kasut panduan berguling, dengan ketepatan tinggi, memakai perlawanan, dan mengangkat licin.

Tersesuai untuk berbagai lapangan kasar di liar, dengan julat luas operasi ruang, terutama digunakan untuk pembinaan, pembinaan jambatan pembinaan kapal, lapangan terbang, tambang, terminal pelabuhan, pembinaan fasilitas komunikasi dan kuasa, dan peralatan mesin iklan luar.

Setiap peralatan mekanik mempunyai prinsip kerja tertentu, dan komponen penting sangat penting bila menggunakan platform angkat. Apabila membuat pemilihan, platform angkat patut mampu memahami prinsip kerja tertentu semasa digunakan. Apabila berfungsi, ia dibentuk oleh pompa vane dengan tekanan tertentu dan boleh beroperasi melalui valv arah penapis minyak, valv throttle, dll, Ia boleh membuat aktiviti ke atas dan mengangkat objek berat. Semasa operasi, tekanan boleh disesuaikan, dan pengukur tekanan juga boleh digunakan untuk mengamati beberapa maklumat.