Grand NovaStesen hidraulik untuk platform angkatDaily operation specifications for the maintenance and repair manual

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-25 16:34:11

Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik, valv hidraulik,Grand NovaPlatform operasi angkat hidraulik tetap, pompa minyak hidraulik, kumpulan kawalan kelajuan motor, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Grand Nova.Bagaimana untuk mencegah kejutan elektrik secara efektif dengan menggunakan platform angkat hidraulik? Menambah perlindungan bocor adalah konfigurasi biasa dan berkesan pada biaya, yang kedua-dua boleh diterima dan selamat, dan dapat mencegah kejutan elektrik secara efektif.

Setiap mesin perlu dikekalkan selepas digunakan, walaupun mesin besar. Kekalkan yang buruk lif selepas digunakan boleh mengurangkan jangka hidup lif. Hari ini, penyunting akan memberitahu anda bagaimana untuk mengekalkan lif selepas digunakan. Untuk mengekalkan keadaan teknikal yang baik mesin lif, memastikan penggunaan selamat mesin pembinaan di lokasi, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan mengurangkan kegagalan mekanik, perusahaan pembinaan mesti mengekalkan mengikut peraturan yang berkaitan Menurut peraturan penyelamatan, kerja penyelamatan peralatan yang diperlukan patut dilakukan. Ia tidak dibenarkan untuk fokus hanya pada penggunaan dan penyelamatan peralatan, dan ia dilarang secara ketat untuk peralatan diambil daripada jaminan atau perbaikan.

.Lif bergerak biasanya digunakan dalam pencakar langit di mana lif elektrik digunakan, kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, jadi lif cepat diperlukan. Pertama pergi ke lobi langit tinggi (lobi elevator tinggi, Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen, sementara yang lain ditetapkan di dalam kabin sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik, dan apabila air dicampur di stesen hidraulik, kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, vaporisasi air dan fenomena lain yang boleh menyebabkan kesan negatif atau hasil untuk lif hidraulik. Oleh itu, perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.

Pembuat lif aluminum boleh digunakan dalam berbagai industri seperti penyelamatan, jurutera, logistik, penerbangan sipil, kilang, perang api, kereta api, dan sebagainya.


Grand NovaStesen hidraulik untuk platform angkatDaily operation specifications for the maintenance and repair manual



Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

Ganti dengan minyak baru dan jangan guna minyak lama secara terus-menerus, sebaliknya bahagian bergerak dalam sistem akan mempercepat pakaian. Promosion jangka panjang penghasil lif, 20 tahun brand, dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijamin!

Kabel lif bermain peran penting dalam lif, tetapi anda tahu bagaimana untuk memilih kabel yang baik? Di bawah, editor akan singkatkan bagaimana untuk memilih kabel lif yang baik untuk semua orang.

ranking.Kedua ialah bahawa besi akan mempunyai kesan pengembangan panas yang jelas pada suhu rendah. Walaupun sifat besi ini akan dianggap ketika merancang dan memproduksi lif hidraulik, persekitaran berbeza selepas semua. Dalam keadaan rendah, seperti peningkatan keras,Grand NovaPlatform angkat hidraulik lif kargo angkat hidraulik, penurunan keras, lebih perhatian patut diberikan kepada penyelamatan peralatan untuk menyimpan bahagian-bahagian kunci untuk menghindari kering.

Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum,Grand NovaPlatform angkat hidraulik, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.


Grand NovaStesen hidraulik untuk platform angkatDaily operation specifications for the maintenance and repair manual



Skenario aplikasi lif bergerak mungkin memerlukan beberapa atau bahkan puluhan lif penumpang di beberapa bangunan pejabat dan hospital. Untuk meningkatkan kelajuan, efisiensi, dan kawasan yang boleh digunakan lif elektrik, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.

equipment maintenance .Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan pasang garis pengawal atas kandang.

Terdapat beberapa alasan mengapa muatan menyebabkan motor overheat. Dalam terma muatan, terdapat sebab berikut untuk motor overheat: operasi overhoad motor. Apabila peralatan tidak sepadan dan kuasa muatan enjin lebih besar daripada kuasa nominal enjin, operasi muatan lebar jangka panjang enjin boleh menyebabkan pemanasan lebar. Apabila memperbaiki enjin yang terlalu panas, sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, shaft input, dan groove lif motor.

Grand Nova.Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, ia mempunyai tingkat tertentu popularitas, persahabatan, dan penyebaran.

Menangkat dan menurunkan

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.