NantelPlatform penangkapan hidraulik Tonage besarApa itu industri

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-29 12:21:41

Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Kabel lif bermain peran penting dalam lif, editor akan singkatkan bagaimana untuk memilih kabel lif yang baik untuk semua orang.

Nantel.Keuntungan kos operasi: Kadar kegagalan rendah. Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun,NantelDouble cylinder hydraulic lifting platform, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga.

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

.Pembuat lif aluminum boleh digunakan dalam berbagai industri seperti penyelamatan, jurutera, logistik, kilang, perang api, kereta api, dan sebagainya.

Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.

Menangkat dan menurunkan


NantelPlatform penangkapan hidraulik Tonage besarApa itu industri



Lebih baik bagi persekitaran, menyimpan tenaga, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.

Menurut prestasi peralatan, platforma mengangkat alis aluminum secara umum dibahagi ke kategori berikut: platforma mengangkat alis aluminum bergerak: peralatan menggunakan bahan alis aluminum kuat tinggi, mengurangkan pencerobohan platform mengangkat. Saiz kecil, mampu mengangkat dan menurunkan operasi dalam ruang yang relatif kecil. Pada masa yang sama, model ringan dan fleksibel boleh bergerak dan beroperasikan platform penunggang sidang aluminum tetap: Plat sidang aluminum kuasa tinggi biasanya digunakan di pasar, dan proses desain lebih ramah pengguna dan teliti. Peralatan boleh disesuaikan mengikut situasi penggunaan sebenar, dan saiz dan peningkatan muatan meja boleh memenuhi kebutuhan pelanggan yang berbeza.

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.

project.Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Pipa hidraulik mungkin terganggu. Pipa hidraulik juga merupakan kunci yang sangat penting memeriksa sama ada pipa hidraulik licin. Fokus pada memeriksa sama ada terdapat tanda-tanda kongesti atau jamming dalam pelbagai valv hidraulik, termasuk valv berhenti satu arah, valv arah elektromagnetik, valv kawalan proporsional, valv overflow, dll. Jika ada masalah, valv hidraulik patut dibersihkan atau digantikan secara tepat waktu, kerana minyak hidraulik mungkin berubah atau mengandungi kemudahan. Selepas minyak hidraulik digunakan secara kekal, mungkin ada kemudahan atau kerosakan dalam minyak hidraulik. Ambil sampel untuk pemeriksaan untuk melihat jika ia mengandungi partikel cair, perubahan warna, atau bau. Jika perlu, gantikan minyak hidraulik.

Konfigurasi lain lif keretapi panduan,NantelGunting harga platform penangkapan hidraulik, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan, kasut panduan, dll., mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.


NantelPlatform penangkapan hidraulik Tonage besarApa itu industri



Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

Product survey.Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, yang ringan dan kecil dalam peralatan, fleksibel dalam pergerakan, umumnya tidak lebih dari 12 meter tinggi, dan umumnya mempunyai kapasitas muatan kurang dari 150 kilogram, terutama sesuai untuk operasi satu orang.

Tempat seperti pengangkutan kargo,NantelPlatform penangkapan hidraulik automatik, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Nantel.Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.