KesahanPlatform hidraulik angkat elektrikPeluang baru untuk pembangunan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-01 12:09:19

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Kabel lif bermain peran penting dalam lif, tetapi anda tahu bagaimana untuk memilih kabel yang baik? Di bawah, editor akan singkatkan bagaimana untuk memilih kabel lif yang baik untuk semua orang.

Kesahan.Dalam kehidupan harian kita, lif kargo hidraulik semakin luas digunakan dan dicintai oleh pelanggan. Sebagai alat mengangkat pemeliharaan lif kargo hidraulik tidak sepatutnya kurang berhati-hati. Di bawah, editor akan memperkenalkan pemeliharaan harian lif kargo hidraulik.

Menurut undang-undang pembangunan lif, akan ada balasan apabila ada trough, dan jika ia tetap lemah, industri mungkin hilang; Kedua, ia adalah pembangkit untuk pemulihan industri, meningkatkan pembinaan infrastruktur, yang menyediakan peluang yang besar bagi industri; Kemudian, ia adalah&quo; Belt and Road” Permintaan dari negara-negara di sepanjang laluan adalah peluang lain untuk industri.

.Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat, ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.

Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.


KesahanPlatform hidraulik angkat elektrikPeluang baru untuk pembangunan



Menurut undang-undang pembangunan lif, akan ada balasan apabila ada trough, dan jika ia tetap lemah industri mungkin hilang; Kedua, ia adalah pembangkit untuk pemulihan industri, meningkatkan pembinaan infrastruktur, yang menyediakan peluang yang besar bagi industri; Kemudian, ia adalah&quo; Belt and Road” Permintaan dari negara-negara di sepanjang laluan adalah peluang lain untuk industri.

Buang dan nyahkumpulkan valv penurunan lif kargo hidraulik, letupkan plunger dengan udara termampat, kemudian pasang dan pasang semula.

Lif kini sangat popular di antara orang dan boleh mudah membawa barang ke bangunan tinggi. Di antara mereka, lif hidraulik lebih populer di antara orang, dan orang-orang boleh memilih yang sesuai untuk mereka mengikut situasi sebenar mereka. Namun, semasa kerja normal, ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.

Kerja pencegahan rust kenderaan kerja udara biasanya adalah sesuatu yang perlu diperhatikan apabila ia tidak digunakan untuk masa yang lama. Ini adalah perkara yang mudah untuk tidak perlu menghabiskan wang untuk anti-korrosion di stesen perbaikan. Selama kami pemilik kereta menggunakan beberapa bahan yang mereka boleh cari sendiri,KesahanPlatform angkat hidraulik bergerak empat roda, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, perhatian kepada kebiasaan memandu boleh memastikan kenderaan kerja tinggi tidak berkerut. Ini beberapa titik untuk rujukan.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.


KesahanPlatform hidraulik angkat elektrikPeluang baru untuk pembangunan



Bagaimana menggunakan lif hidraulik dan sama ada peranti hentian kecemasan berfungsi adalah sangat penting semasa digunakan. Jika keadaan istimewa muncul, hentian kecemasan boleh digunakan. Oleh itu, sebelum digunakan, perlu periksa dengan teliti sama ada semua item normal dan pastikan kegunaan peranti rem.

Development Curriculum.Setiap kotak, kotak distribusi dll. biasanya disimpan bersih, dan minyak kembali dari bahagian bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv kawalan hidraulik satu arah, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan. Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, sehingga kelajuan turun tidak berubah kerana objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan naik dan turun. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan dipercayai dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah,KesahanSistem hidraulik meja mengangkat,KesahanPlatform angkat hidraulik 14m, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat dalam kes pecah secara tidak sengaja paip hidraulik. Penggera kawalan bunyi dimuatkan berlebihan telah dipasang untuk membezakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan.

Pembersihan pembuat lif memerlukan semua bahagian lif seharusnya disimpan bebas dari lumpur minyak, terutama udara, bahan bakar dan penapis minyak enjin seharusnya diperiksa dan dibersihkan mengikut masa yang ditentukan untuk mencegah kemudahan memasuki silinder dan laluan minyak, untuk mempercepat pakaian bahagian bergerak. Pembuat lif menyarankan mengembangkan beberapa sistem penyelamatan. Sistem penyelamatan biasa berdasarkan kehidupan pakaian dan perkhidmatan komponen mekanik, serta corak pakaian dan air mata minyak dan cair. Sistem penyelamatan terutamanya menentukan keperluan penyelamatan mesin berdasarkan jam operasi mesin, yang juga telah menjadi sistem penyelamatan yang dijangka dirancang.

Kesahan.Kemudian lanjutkan pemasangan.

Bagaimana untuk memasang dan menggunakan perlindungan lif? Semasa proses menggunakan peranti perlindungan lif, kita tidak sentiasa boleh memastikan bahawa peranti perlindungan mempunyai orientasi yang betul, yang tidak dapat diharapkan untuk beberapa peranti tidak berada di tempat atau memindahkan. Bila masalah ini berlaku dalam peranti, ia akan menyebabkan ruang antara perlindungan menjadi terlalu kecil, dan kemudian membuat ia mustahil bagi cincin dalaman dan luar perlindungan berada di pusat putaran yang sama. Jadi perlu menggunakan alat khusus bila memasang perlindungan, juga perlu menggunakan alat ujian untuk menguji pemasangan perlindungan, untuk memastikan keberhasilan pemasangan perlindungan.

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!