JinzhongPlatform Elektrik Keluarga KecilCiri struktur yang perlu anda fahami

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-01-06 09:10:46

Orang sering menggunakan peranti ini untuk mengangkut produk ke lokasi yang ditentukan dengan cara yang tepat semasa proses pengangkutan, harga mereka juga merupakan tanda terang yang signifikan. Kerana pembuat membuat keputusan harga yang masuk akal dan sederhana dalam proses harian mereka, ia diketahui dengan baik bahawa pembuat biasanya mempertimbangkan biaya pembuatan apabila pembuatan harga. Dan pembuat-pembuat ini akan sangat ketat dengan biaya produksi dalam proses produksi dan pembuatan sehari-hari mereka jadi mereka akan mempunyai lebih keuntungan dalam penilaian harga.

Lift kargo elektrik mempunyai lima peranti keselamatan: pompa manual, valve patah saluran paip,JinzhongPlatform penangkapan kecil 100kg, perlindungan suhu minyak tank valve overflow, dan valve manual kecemasan. Apabila ada kerosakan dalam sistem lif elektrik atau sistem lain, perlu beroperasi pompa manual untuk memindahkan lif ke lantai terdekat, valv patah paip diperlukan untuk memotong sirkuit minyak dan mencegah lif turun.

.Anda juga boleh buang atau nyahkumpulkan valv turun, meletupkan plunger udara termampat bersih, dan kemudian memasang semula untuk penggunaan biasa. Minyak hidraulik perlu dihapuskan sepenuhnya, dan apabila ia dihapuskan sepenuhnya, kongsi perlu dihapuskan. Dalam kes ini, penapis penghisap minyak perlu digunakan. Dalam kes ini ia perlu dihapuskan dan kemudian dikembalikan ke kotak mel untuk menyambung saluran paip.

Adakah tuan bimbang tentang penghilangan kuasa apabila menggunakan lif kereta api panduan? Sebenarnya, ia tidak sama sekali mustahil kerana lif tersebut boleh turun secara manual semasa pemadaman kuasa, jadi walaupun di tempat tanpa kuasa atau pemadaman kuasa tiba-tiba butang berhenti kecemasan boleh turun secara manual. ini benar-benar cara yang nyaman, cepat, dan sangat praktik bagi kita. bayangkan jika ada pemadaman kuasa tiba-tiba dan lif kita sendiri tidak boleh turun, Jadi kita hanya boleh tinggal di ketinggian tinggi sepanjang masa, yang sebenarnya merugikan masa. oleh itu, apabila penghasil membuat benda-benda ini, mereka akan mempertimbangkan isu-isu substantif dan mempunyai tetapan sandar untuk isu-isu yang sepadan, yang lebih selesa.

Antara 1000 kilogram dan 4000 kilogram, dan tingginya sama sekali berbeza, berlainan dari 205 millimeter hingga 250 millimeter. Tinggi boleh mencapai 1300 millimeter, dan saiz countertop juga boleh mencapai 1300 millimeter&kali; Sekitar 850 milimeter. Jadi di hadapan produk seperti itu, kita perlu menggunakan kaedah yang betul untuk mengendalikannya dan membawanya. produk-produk ini boleh membawa berat relatif besar, dan mereka menggunakan stesen pompa kualiti tinggi, membuat tubuh kargo lebih stabil dan berkuasa.


JinzhongPlatform Elektrik Keluarga KecilCiri struktur yang perlu anda fahami



Pilih tombol magnet kekal pengarahan dedikasi lif, yang mempunyai kesan pengarahan yang baik.

Kadar kejayaan penyelamatan relatif tinggi Penggunaan peralatan ini boleh meningkatkan kadar kejayaan penyelamatan orang. Penggunaan lif automatik telah membebaskan tangan pekerja penyelamatan, dan juga telah meningkatkan efisiensi operasi penyelamatan untuk pekerja penyelamatan

Jenis lif hidraulik ini terutama digunakan dalam industri logistik, garis produksi, dan medan lain, yang berkaitan dengan ciri-ciri produk. Produk ini mempunyai struktur yang stabil, kebarangkalian rendah kegagalan, operasi yang boleh dipercayai dan selamat, dan penyelamatan yang sesuai pada tahap kemudian. Semasa digunakan, lif hidraulik mempunyai berat ringan dan fleksibel apabila bergerak, memudahkan untuk satu orang untuk beroperasi.

Excellent quality.Orang sering menggunakan peranti ini untuk mengangkut produk ke lokasi yang ditentukan dengan cara yang tepat semasa proses pengangkutan, dan peranti ini juga mempunyai kestabilan kerja yang baik.

Pembawaan graviti cukup penting untuk peranti, jadi pasar semasa juga mempunyai keperluan tinggi untuk kapasitas pembawa muatan lif tetap. Jika kapasitas pembawa muatan itu relatif kecil dan saya secara tidak sengaja meletakkan sesuatu di atasnya, mesin akan rosak, jadi saya masih perlukan produk baru. Oleh itu, pada masa ini, pembuat yang sepadan akan mempertimbangkan isu-isu khusus apabila menghasilkan peranti, dan juga akan mempertimbangkan praktikal, kita biasanya memilih bahan-bahan mentah mekanik dengan kapasitas pembawa beban yang kuat untuk memenuhi kebutuhan orang.

Platform angkat tetap mempunyai keuntungan yang sangat jelas daripada jenis lain platform kerja, iaitu yang intensiti kerja sangat tinggi. Setelah melakukan kerja yang kuat, orang sering menggunakan platform angkat tetap untuk operasi.


JinzhongPlatform Elektrik Keluarga KecilCiri struktur yang perlu anda fahami



Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan, seperti penyukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penyukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai,JinzhongPlatform penangkapan tetap kecil, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan), dosis, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan mereka. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, valv penyukar tekanan, semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan elevator liga aluminium nama tanda. Selepas membersihkan lif, kerana standar keselamatan yang diperlukan berbeza bergantung pada tinggi lift. Jadi, apabila menyesuaikan platform angkat tetap, perlu menentukan dengan jelas tujuan, dan kemudian secara rasional mengawal titik keselamatan untuk menjadi lebih selamat dalam proses menyokong penggunaan, sekurang-kurangnya menjadi lebih dipercayai semasa penggunaan.

Komponen penyegelan harga stok, silinder hidraulik, dan motor elektrik semua mempunyai kesan pada operasi lif. Jika kita tidak memperhatikan keadaan tiga komponen ini, menyebabkan mereka mempunyai masalah tertentu untuk masa yang lama tidak hanya akan mempengaruhi kelajuan pengangkutan objek, tetapi juga mengancam keselamatan objek, membolehkan objek jatuh dari ketinggian tinggi untuk masa yang lama. Oleh itu, perusahaan perlu memperhatikan penyelamatan tiga komponen ini.

Lift hidraulik mempunyai julat luas aplikasi dan boleh memenuhi keperluan operasi ketinggian tinggi. Yang penting, mereka mempunyai julat luas aplikasi dan boleh digunakan secara luas dalam medan seperti stesen, pelabuhan, dan jembatan. Peralatan ini boleh diperbaiki dan juga boleh digunakan untuk penyelamatan bangunan. Terutama apabila bekerja pada ketinggian, jika lift hidraulik digunakan, bahan dan prestasi mekanikalnya adalah relatif baik, terutama platform lift mempunyai kestabilan yang baik semasa digunakan, dan walaupun pada ketinggian tinggi, ia boleh mencapai prestasi yang stabil.

Jinzhong.Lift lengan lengan lengkung adalah peralatan angkat yang digunakan untuk operasi ketinggian tinggi, yang boleh menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi. Apabila platform ditangkap ke mana-mana kedudukan, ia boleh beroperasi semasa berjalan, dengan struktur kompak dan pusingan fleksibel. Lebar laman ia boleh memastikan bahawa peralatan masuk laluan sempit dan kawasan kerja penuh. Peranti kuasa sandar boleh beroperasi platform kerja untuk ditetapkan semula, dan adalah kaedah pengangkutan yang sesuai yang boleh ditarik ke mana-mana tempat. Mudah untuk mengenalpasti panel operasi, melindungi keselamatan mekanik elektrik dan hidraulik berbilang, sistem hidraulik dan integrasi elektrik terkemuka.

Rantai atau alat perlindungan pecahan tali wayar.

Tersesuai untuk berbagai lapangan kasar di liar, dengan julat luas operasi ruang, terutama digunakan untuk pembinaan, pembinaan jambatan, pembinaan kapal, lapangan terbang, tambang, terminal pelabuhan, pembinaan fasilitas komunikasi dan kuasa, dan peralatan mesin iklan luar.