DavintelSewa platform liftApakah fungsi dari

penyiar:hp47HP158935852 masa pelepasan:2024-01-16 13:13:53

Jika platform angkat elektrik digunakan, ia diperiksa dalam tertib enam bulan atau 500 jam. Jika platform angkat elektrik telah digunakan selama 500 jam, ia perlu diperiksa atau dikekalkan. Apabila melaksanakan penyelenggaran, tetapi perlu dikatakan bahawa saluran paip tidak boleh rosak dan gabungan tidak boleh terlepas, terutama apabila gabungan ketat.

Sekarang, lif hidraulik digunakan secara luas di banyak medan kerja ketinggian tinggi, yang bermakna ia memenuhi keperluan modernisasi. Lift hidraulik mempunyai struktur yang kuat dan kapasitas pembawa beban yang relatif besar, yang boleh mengangkat dan rendah dengan lancar. Penjagaan semasa pemasangan juga relatif mudah, sebelum lif kargo elektrik digunakan, ia perlu mengalami ujian jatuh, yang dilakukan setiap tiga bulan. Semasa ujian jatuh, perlu dilakukan penyesuaian, dan jarak rem semasa proses jatuh tidak sepatutnya melebihi 2 meter. Peranti keselamatan perlu ditetapkan semula setiap kali jatuh. Sudah tentu, peranti keselamatan perlu ditetapkan atau diselesaikan sesuai, Semua ini perlu dilakukan oleh pembuat atau unit yang dikenali ditetapkan, mereka boleh memberikan perlindungan untuk keselamatan kampus dan kawasan sekeliling. Lift hidraulik mempunyai banyak keuntungan, seperti kemampuan untuk menggunakan pemacu hidraulik, yang memudahkan untuk menjaga kelajuan angkat mereka. Ini juga ditentukan oleh kepercayaan atau kesabaran kaedah hidraulik. Tentu saja, ia juga tidak mempunyai titik buta dan kuat dan boleh diandalkan semasa penggunaan biasa. Perkara penting ialah kemungkinan pemampatan dan penentangan bertentangan adalah relatif kecil, jadi ia sangat selesa untuk digunakan, dan ia adalah cantik dan kekal. Di antara mereka, petunjuknya adalah agak baik, dengan ciri-ciri fleksibiliti, kepercayaan, dan perlawanan bertentangan.

.Dengan kemajuan teknologi terus menerus, jadi terdapat juga banyak penghasil yang menghasilkan lif automatik. Apabila membuat pilihan, ramai orang tidak mempunyai pilihan selain untuk memilih. Banyak orang akan bertanya apa jenis pembuat yang harus dipilih untuk lif automatik?

Ia boleh dilihat bahawa platform angkat hidraulik perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik sebelum digunakan, untuk memudahkan penggunaannya.

Apabila menggunakan lif kargo yang mengangkat hidraulik, perlu mempunyai laluan pemeriksaan yang sepadan. Jika laluan gagal berfungsi dan gabungan menjadi lepas, perlu menyalakannya atau dimatikannya dengan betul. Dalam kes ini, mungkin ada garis pendek atau komponen yang rosak. Menggunakan jadual untuk pemeriksaan adalah relatif lebih baik.


DavintelSewa platform liftApakah fungsi dari



Pada tahun-tahun terakhir, dengan pelbagai pelbagai platform angkat yang meningkat di pasar, keperluan teknikal dalam pemprosesan dan penghasilan berbeza dan sering terdapat keperluan teknikal dan piawai berbeza dalam proses penyesuaian. Oleh itu, dalam aplikasi praktik, masih boleh dilihat bahawa perbezaan antara mereka adalah signifikan. Jadi,DavintelLift platform angkat elektrik hidraulik,Davintel5 ton platform elevator, apa keperluan yang anda perlu memenuhi apabila menyesuaikan?

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki bahagian atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari bahagian bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv kawalan hidraulik satu arah, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan. Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, sehingga kelajuan turun tidak berubah kerana objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan naik dan turun. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan dipercayai dan mencegah kemalangan,DavintelPlatform penerima bahan lift, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat dalam kes pecah secara tidak sengaja paip hidraulik. Penggera kawalan bunyi dimuatkan berlebihan telah dipasang untuk membezakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan.

Peranti keselamatan berlebihan. Platform angkat mempunyai berat tertentu dalam terma kapasitas membawa, tetapi peranti keselamatan juga direka untuk melindungi platform angkat dalam kes muatan berlebihan. Hanya dengan cara ini kita boleh melihat bahawa ini akan menjadi lebih ideal dan lebih dipercayai dalam terma efektif peranti keselamatan. Secara singkat, rancangan ini juga agak profesional dan teliti untuk meningkatkan tingkat keselamatan semasa proses pengangkutan, dan untuk mencapai prestasi yang lebih tinggi dan standar profesional.

Click to view.Kedua-dua lajur tunggal dan platforma angkat lajur ganda mempunyai keuntungan berat ringan dan volum kecil. Dua platform ini sangat umum dan digunakan secara luas. Volum platform tiga pilar dan platform yang diletakkan kenderaan adalah relatif besar, bagaimanapun, mereka boleh menahan berat kargo lebih daripada dua platform pertama. Jika kapasitas pengurusan besar, perlu memilih platform tiga pilar dan platform yang diletakkan kenderaan.

Apabila melakukan pemeliharaan silinder, perlu diperiksa jika ada minyak dalam tongkat dan paip udara plastik di dalam, tetapi minyak tidak sepatutnya terlalu banyak. Jika ada terlalu banyak minyak, komponen penyegelan silinder minyak juga akan gagal dalam situasi ini. Tentu saja, jika minyak dalam kotak mel terlalu penuh, ia juga akan mempengaruhi keefektivitasnya, jadi perlu memperhatikan keselamatan.

Platform kerja yang berkaitan dengan ujian platform mengangkat sangat penting dan apabila merancang, perhatian patut diberikan kepada ciri-ciri kerja dan penggunaan platforms ini. Banyak peranti sangat ketat sebelum meninggalkan kilang, dan apabila merancang platform, pelarasan patut dilakukan kepada aspek lain desain, yang sangat fleksibel dan memerlukan perhatian kepada berbagai situasi dan maklumat. Terdapat banyak maklumat untuk dipilih bila melaksanakan platform. Apabila memahami platform, efisiensi, dan kawasan yang boleh digunakan lif, kebanyakan bangunan tinggi membahagi lif menjadi tata-tata, dengan setiap kumpulan bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan corak penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza. Beberapa sangat

Product range.Namun, perlu dikatakan bahawa lif konstruksi dengan bahaya keselamatan tidak boleh digunakan. Jika aksesori lif pembinaan berat semasa digunakan, mereka perlu diganti. Namun, pegawai profesional perlu memeriksa dan menerima mereka sebelum mereka boleh digunakan selepas melewati pemeriksaan.

Tetapan keselamatan. Pembuat yang khusus dalam menghasilkan dan menghasilkan platforma angkat elektrik tidak hanya memberi lebih perhatian kepada keefektivitas penggunaan peralatan, tetapi juga memberikan kepentingan besar kepada tetapan keselamatan dalam proses menghasilkan dan menghasilkan sehari-hari. Pada dasarnya, jenis platform ini akan mempunyai tetapan keselamatan yang sepadan semasa proses aplikasi, yang bermakna proses penggunaan akan sangat selamat. Selain itu, kualiti bahan yang digunakan adalah relatif tinggi, yang juga menunjukkan dari perspektif lain bahawa jenis platform angkat ini adalah sangat selamat dan dipercayai dalam proses aplikasi.

Dalam banyak program TV, jenis tahap yang berbeza sering dilihat, dengan lebih fokus pada penggunaan tahap yang tinggi dan rendah. Kerana jenis tahap ini menunjukkan kesan prestasi yang berbeza bila digunakan. Selain itu, terdapat banyak pembuat di pasar yang khusus dalam merancang dan menghasilkan tahap jenis ini, dan pada dasarnya permintaan pasar boleh dipenuhi dengan baik. Untuk jenis tahap ini, ia juga populer di pasar untuk banyak alasan. Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis pembuat platform lif dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan berfungsi dengan integriti.

Davintel.Apabila digunakan, berat badan patut disebarkan secara bersamaan, terutamanya di tengah-tengah countertop. Bagaimanapun, untuk kes istimewa, muatan sebahagian dibenarkan tetapi muatan longitudinal tidak boleh melebihi separuh muatan bernilai. Muatan mengufuk seharusnya tidak melebihi satu pertiga muatan nilai, jadi perincian ini perlu dicatat semasa digunakan.

Anda juga boleh buang atau nyahkumpulkan valv turun, meletupkan plunger udara termampat bersih, dan kemudian memasang semula untuk penggunaan biasa. Minyak hidraulik perlu dihapuskan sepenuhnya, dan apabila ia dihapuskan sepenuhnya, kongsi perlu dihapuskan. Dalam kes ini, penapis penghisap minyak perlu digunakan. Dalam kes ini, ia perlu dihapuskan dan kemudian dikembalikan ke kotak mel untuk menyambung saluran paip.

Dengan keuntungan dari dua aspek di atas, jualan tahap angkat di pasar akan sangat besar. Dan orang juga akan mempunyai lebih banyak jaminan dalam berbagai aspek apabila memilih dan menggunakan.