Bumo HeiwenLift kecil platform angkat bimbitBolehkah kerja bawah tanah dijalankan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-02-03 09:24:06

Di seluruh masyarakat kita, terdapat banyak peluang untuk operasi ketinggian tinggi yang sama, dan operasi ketinggian tinggi yang berbeza mungkin mempunyai ketinggian yang berbeza untuk mengangkat, tetapi dengan jenis tarik seperti ini mengangkat

Tengah operasi selamat; Pilih kasut panduan berguling, memakai perlawanan, dan mengangkat licin.

Bumo Heiwen.Secara singkat, apabila menggunakan platform muatan dan muatan tetap, pada dasarnya tidak perlu bimbang tentang kestabilan, kerana pembuat telah mengambil banyak tindakan dalam hal ini, menyediakan lebih banyak jaminan, begitu banyak kali ia boleh digunakan dengan kepercayaan.

Platform mengangkat liga aluminium lebih fleksibel dan boleh dipercayai dalam rancangan struktur, jadi ia masih lebih selesa semasa penyediaan dan perbaikan. Hanya apabila rancangan ini lebih saintifik dan unik, dan fungsi yang dipaparkan akan semakin kaya, ia boleh dikenali dan dipercayai oleh pelanggan apabila dilaksanakan.

.Lif barang tidak perlu melakukan terlalu banyak kerja pengendalian, dan boleh fokus lebih pada produksi barang. Apabila pembuat membeli lif, mereka menghargai keselamatan mereka, prestasi yang membawa beban, dan harga. Berbanding dengan lif sebelumnya lif elektrik mempunyai keselamatan yang lebih kuat. Apa tujuannya?

Keselamatan dan kepercayaan yang kuat diperlukan, apabila menyesuaikan platform angkat tetap kerana standar keselamatan yang diperlukan berbeza bergantung pada tinggi lift. Jadi, perlu menentukan dengan jelas tujuan, dan kemudian secara rasional mengawal titik keselamatan untuk menjadi lebih selamat dalam proses menyokong penggunaan, sekurang-kurangnya menjadi lebih dipercayai semasa penggunaan.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki bahagian atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, valv kawalan hidraulik satu arah, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan. Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, sehingga kelajuan turun tidak berubah kerana objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan naik dan turun. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan dipercayai dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat dalam kes pecah secara tidak sengaja paip hidraulik. Penggera kawalan bunyi dimuatkan berlebihan telah dipasang untuk membezakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan.


Bumo HeiwenLift kecil platform angkat bimbitBolehkah kerja bawah tanah dijalankan



Apabila membeli tahap pendangkatan, pegawai pendangkatan perlu memperhatikan sama ada tahap pendangkatan boleh memenuhi keperluan penyanyi, pembuat tahap pendangkatan, dan harga tahap pendangkatan. Untuk memastikan keselamatan penyanyi semasa pertunjukan, pegawai pembelian mesti memilih tahap angkat kualiti tinggi.

Platform mengangkat liga aluminium yang kini dilihat di pasar dibuat dari bahan liga aluminium kualiti tinggi dan kualiti tinggi, jadi kombinasi mereka berbeza dan penampilan mereka indah. Kerana berat ringan mereka, pengangkat stabil, dan mereka selamat dan dipercayai. Berdasarkan prestasi semasa, ia boleh dibahagi menjadi tekanan pertama, tarik gerak diri, dan mod lain.

Ia juga bergantung pada teknologi pembuat lif automatik. Jika pembuat mempunyai teknologi yang baik, ia menunjukkan bahawa lif yang ia hasilkan boleh memenuhi permintaan pasar. Oleh itu, apabila memilih pembuat lif automatik, penting untuk melakukan pemeriksaan di lokasi untuk memahami kekuatan teknikal dan skala pembuat. Jika pembuat mempunyai skala besar, ia menunjukkan bahawa pembuat seperti itu mempunyai kekuatan yang sepadan.

Market trend.Jadi, lift kereta api boleh turun secara manual semasa penghilangan kuasa, yang merupakan perkara yang relatif selesa apabila memilih produk-produk ini, kita juga boleh mempertimbangkan isu silinder minyak, kerana banyak pedagang menggunakan silinder minyak dan segel, dan produk selesai yang dihasilkan oleh produk-produk seperti itu tidak terlalu baik. oleh itu ia adalah baik untuk memperhatikan silinder minyak dan segel, Dengan menggunakan komponen yang diimport, kita boleh menyelesaikan masalah tekanan minyak yang tidak stabil, dan komponen tidak akan bocor minyak, yang meningkatkan rasa penggunaan kita sendiri untuk benda-benda ini.

Peranti perlindungan tahan letupan tekanan sistem hidraulik.

Apabila menggunakan lif kargo yang mengangkat hidraulik, perlu mempunyai laluan pemeriksaan yang sepadan. Jika laluan gagal berfungsi dan gabungan menjadi lepas, perlu menyalakannya atau dimatikannya dengan betul. Dalam kes ini, mungkin ada garis pendek atau komponen yang rosak. Menggunakan jadual untuk pemeriksaan adalah relatif lebih baik.


Bumo HeiwenLift kecil platform angkat bimbitBolehkah kerja bawah tanah dijalankan



Apabila menggunakan lif hidraulik,Bumo HeiwenLift tetap hidraulik, perlu memeriksa bahagian-bahagian yang sesuai dan melakukan penyelenggaran. Hanya dengan cara ini keselamatan syarikat atau individu boleh dilindungi. Semasa pemeriksaan, kecuali profesional listrik, tiada sesiapa dibenarkan untuk melepaskannya sesuai kehendak, kerana ini tidak akan menghasilkan peralatan dapur atau sambungan yang salah. Apabila melakukan kerja,Bumo HeiwenPlatform angkat elektrik tetap, platform angkat perlu berhati-hati untuk tidak menyentuh tangan, kaki, pakaian, dan bahagian lain.

Apabila membuat pembelian, penting untuk memahami spesifikasinya. Secara umum, 1- 2 orang boleh menggunakan peranti ini kerana kelajuan naik dan turun adalah relatif lambat. Namun, jika ada halangan semasa proses naik atau turun, akan ada hentian kecemasan di tinggi ditetapkan.

Penggunaan lif kargo elektrik sangat sering, dan fungsi dan kesan mereka berbeza di tempat kerja yang berbeza. Banyak syarikat profesional boleh menyediakan maklumat profesional bila merancang, dan juga membenarkan orang untuk mempertimbangkan keperluan asas dan situasi apabila membuat pilihan. Dan parameter teknik lif kargo ini adalah sangat penting apabila merancang, profesional juga perlu mampu melalui ujian keselamatan yang sangat ketat untuk beroperasi dan menggunakannya, pegawai pendangkatan perlu memperhatikan sama ada tahap pendangkatan boleh memenuhi keperluan penyanyi, pembuat tahap pendangkatan, dan harga tahap pendangkatan. Untuk memastikan keselamatan penyanyi semasa pertunjukan, pegawai pembelian mesti memilih tahap angkat kualiti tinggi.