WarsawPlatform angkat hidraulik elektrik yang bergerak sendiriInovasi teknologi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-05 14:01:07

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan

Warsaw.Buang dan nyahkumpulkan valv penurunan lif kargo hidraulik, letupkan plunger dengan udara termampat, kemudian pasang dan pasang semula.

Konfigurasi lain lif keretapi panduan, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan kereta panduan, kasut panduan, dll., mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk puluhan juta produk untuk anda memilih dari, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat

Jenis peranti bergerak, adalah kombinasi peralatan angkat dan sistem kapal. Jenis peralatan angkat ini sangat fleksibel untuk bergerak, dan tentu saja, terdapat peralatan angkat tersebut di lapangan terbang, dan stesen atau stadium sukan juga boleh meletakkan peralatan tersebut. Oleh kerana ia boleh bergerak, skop operasi tidak terbatas ke tempat tertentu, Setiap tempat yang memerlukan operasi angkat boleh digunakan, misalnya, bila memasang iklan luar, beberapa iklan relatif tinggi. Pada masa ini, peralatan angkat bimbit boleh digunakan untuk mengangkut papan bilik atau staf ke tinggi yang ditentukan untuk kerja. Jenis peralatan ini juga boleh dibahagi kepada dua jenis berdasarkan mod pemandu: penangkapan hidraulik dan penangkapan elektrik. Yang disebut penangkapan hidraulik adalah penggunaan minyak hidraulik untuk memandu dan mencapai tinggi tertentu. Mod elektrik dipandu oleh motor atau gigi untuk mengangkat ke tinggi tertentu. Namun, saat ini, platforma penangkapan hidraulik digunakan lebih luas.

Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, yang mempunyai kestabilan yang baik, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.


WarsawPlatform angkat hidraulik elektrik yang bergerak sendiriInovasi teknologi



Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya,WarsawPlatform angkat hidraulik dasar, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

Dengan pembangunan sains sosial dan teknologi, alif alif aluminum digunakan semakin luas. Mesin angkat hidraulik adalah indispensable untuk bangunan jurutera awam, dan kehidupan harian rakyat. Banyak perniagaan mengambil peluang ini untuk melabur dalam pembangunan kilang. Syarikat angkat mesin berdiri di bandar industri utama seperti tembakan bambu selepas hujan. Namun, industri mesin angkat masih panas dan bekalan melebihi permintaan. Dari sisi, kita boleh melihatnya, Sekarang, pembangunan cepat masyarakat telah mendorong pembangunan seluruh industri dan keperluan orang bagaimanapun, bagaimana untuk memilih mesin angkat yang baik telah menjadi topik yang penting hari ini.

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Inspection environment.Semasa penggunaan lif hidraulik, jika tidak beroperasi dengan betul, akan sentiasa ada masalah. Banyak pelanggan telah melaporkan bahawa lif hidraulik kadang-kadang tidak boleh ditangkap. Jika pompa lif hidraulik boleh terus berfungsi,WarsawDouble cylinder hydraulic lifting platform, masalah lain perlu dianggap. Di bawah, editor akan menjelaskan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak dan memecahkan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak, serta solusi untuk lif bergerak Analisis stesen pam lif hidraulik seperti lif kereta api panduan adalah seperti ini: bekalan kuasa motor tidak normal atau terbalik; Solusi adalah untuk menyambung dengan betul bekalan kuasa motor atau menyesuaikan kotak mel pemandu untuk memastikan tiada minyak hidraulik atau minyak yang tidak cukup; Solusi adalah untuk menambah minyak hidraulik.

Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang


WarsawPlatform angkat hidraulik elektrik yang bergerak sendiriInovasi teknologi



Lebih baik bagi persekitaran, menyimpan tenaga, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.

Quotation sheet.Apabila lif kargo gagal berfungsi, unit penyelamatan akan tiba di lokasi dalam masa yang ditentukan (masa yang ditentukan tidak ditentukan di Beijing, tetapi dalam 30 minit).

Platform angkat patut ditempatkan dalam kedudukan penutup dan tindakan anti slip sepadan patut diambil; Buang kotak gerak peralatan, buang kotak minyak paksi, dan keluarkan peralatan penghisap dan penghisap minyak yang lebih rendah; Pemacu ujian perlahan dan periksa jika permukaan sekitar diameter paksi rosak parah; Jika kerosakan itu berat dan tungsten dipenuhi, ia harus dipilih dengan lembut dengan batu minyak; Di bawah motor elektrik, guna jaket untuk menarik motor elektrik secara biasa dan buang jubin atas; Bagaimana untuk menyelesaikan kerosakan peralatan penting di platform angkat? Periksa status pads bearing dan penyisip minyak, menyelidiki penyebab kerosakan, menggantikan pads bearing, dan bersihkan kotak minyak bearing; Selepas mengumpulkan semua komponen, pasang peranti penghisap minyak baru pada kotak minyak paksi dan bersihkan minyak paksi; Minyak perlengkapan kotak perlengkapan mesti dinyatakan; Pembakaran perlindungan kotak paksi adalah kejadian biasa, iaitu pembakaran perlindungan luar. Dalam kes-kes yang berat,WarsawLift hidraulik automatik, mempengaruhi operasi peralatan.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Warsaw.Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Pertahanan dan pertahanan.

Dengan kemajuan masa-masa, lif keretapi panduan digunakan secara luas, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.